2018-07-01, 12:06
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Som jag skrev tidigare så ÄR Tinder helt riggat/glitchat. Jag kommer begära pengarna tillbaka för nuvarande boost av rena principskäl. Noll likes under hela boosten trots att det finns hundratals tjejer runtomkring. Vanligtvis får jag mellan 20 och 70 likes så ja, de har definitivt strypt min exponering.

Är också helt inne på det då samma fenomen sker på mig. Tjejer finns men något gör efter ett tag att alla likes dör ut trots att det finns tjejer. Oerhört tråkigt och märkligt. Man måste alltså starta om appen?
Citera
2018-07-01, 13:09
Medlem
skaffade tinder i förrgår. fick ovanligt lite matchningar, haft det förr och då fick jag matchningar hela tiden (är tjej).. fått 7 matchningar allt som allt på 2 dagar, när jag innan fått sjukt mycket matchningar.
idag loggade jag ut och in igen och nu tar inte mina swipes slut? jag har swipeat höger på VARENDA person som dykt upp i 10minuter i sträck nu, och det tar inte stopp. inget ''dina likes är slut'' dyker upp utan det bara fortsätter men utan en endaste matchning....

förstår ju att detta är någon glitch men jag hittar inget när jag googlar... hur fixar jag detta? ska jag radera tinder och skaffe en ny? någon som känner igen mitt problem?
Citera
2018-07-01, 13:14
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudentFlickaN
skaffade tinder i förrgår. fick ovanligt lite matchningar, haft det förr och då fick jag matchningar hela tiden (är tjej).. fått 7 matchningar allt som allt på 2 dagar, när jag innan fått sjukt mycket matchningar.
idag loggade jag ut och in igen och nu tar inte mina swipes slut? jag har swipeat höger på VARENDA person som dykt upp i 10minuter i sträck nu, och det tar inte stopp. inget ''dina likes är slut'' dyker upp utan det bara fortsätter men utan en endaste matchning....

förstår ju att detta är någon glitch men jag hittar inget när jag googlar... hur fixar jag detta? ska jag radera tinder och skaffe en ny? någon som känner igen mitt problem?

Hur ser du ut? Är du inte jättestor och över en 6a i ansiktet är det definitivt något fel.

Sorry för den väldigt osköna och direkta frågeställningen, men kommer att snabba på felsökningen markant.
Citera
2018-07-01, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Hur ser du ut? Är du inte jättestor och över en 6a i ansiktet är det definitivt något fel.

Sorry för den väldigt osköna och direkta frågeställningen, men kommer att snabba på felsökningen markant.

haha nej jag är inte superful. som sagt jag har haft tinder innan och då fick jag väldigt mycket matchningar.
vill ju veta om fler har detta problem. så konsitgt att mina likes aldrig tar slut..
Citera
2018-07-01, 13:24
Medlem
notmybusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Haha med att det blir jobbigt om hennes vänner ser mig eller så, så menade jag att det kan bli pinsamt mer att de tänker "vad gör han där"?

Tjejen skulle inte lacka, hon känner mig och jag har alltid varit en ärlig och bra kille mot henne. Man kan väll söka vänner på tinder eller måste man per automatik ligga ?

Oavsett så riskerar jag inte en relation för detta. Hon och jag har gått igenom värre saker så hon kommer nog bara skratta åt det.

Jag är på tinder för det är en rolig grej bara, matcha med någon och börja skriva och ser var det leder bara, är absolut fel person för att ragga ligg på tinder helt ärligt. Dessutom så har jag vänner och bekanta som började dejta och blivit ihop tack vare tinder så absolut så kan man söka vänner på tinder också.
Tycker bara det känns dumt när du har flickvän att skaffa tinder när de generellt anses som en app för att hitta snabba ligg, har iallafall varit så i början och är väl delvis det nu med. Menar bara att det kan se fel ut att ha tinder i ditt läge bara för skojs skull.

Men du känner ju din flickvän bäst självklart så det är ju bra om hon kan skratta åt det. Men jag hade tyckt det var bättre att snacka med henne först så hon vet om läget bara för det kan ju ändå låta som en dum ursäkt senare om hon får höra av sina vänner att du har tinder och ditt svar är "nej men jag ville bara se vad det var för app folk snackar om". Förstår du hur jag tänker ?
Citera
2018-07-01, 13:25
Medlem
fabulas avatar
Någon mer än jag som upplever att det dyker det upp fler och fler tjejer som endast har första bokstaven, alternativt sina initialer som namn på Tinder? Ser minst två-tre tjejer varje dag numera.

Beror det på att de bytt namn på Facebook eller finns det en funktion i Tinder som censurerar ens namn?

Gör ju att man inte kan kika upp brudarna lika enkelt och känns även att något är fishy om de inte skriver ut sitt namn. Ofta kollar jag ju upp tjejens sociala medier, adress etc innan jag ens sagt hej. Utvecklat en rutin för detta för att minimera tiden på fel tjejer...

Kanske är det pga stalking tjejer väljer att anonymisera sig eller är det någon GDPR-historia?
Citera
2018-07-01, 13:30
Medlem
fabulas avatar
Citat:
haha nej jag är inte superful. som sagt jag har haft tinder innan och då fick jag väldigt mycket matchningar.
vill ju veta om fler har detta problem. så konsitgt att mina likes aldrig tar slut..

Jag är absolut ingen bra referenspunkt då jag är kille, men som jag skrev i ett inlägg för några dagar sen har jag ju försökt köra lite andra fake-konton parallellt med mitt riktiga och upplever att man inte längre får samma boost när man skapar nytt konto.

Formalh verkar ju också ha problem nere i Grekland, vilket verkar tyda på att geografiska boosten också inte ger lika mycket längre.

Nu har vi nog för litet statistiskt underlag för att dra några slutsatser, men tror inte vi kan utesluta att Tinder skruvat om algoritmen så att newbie-boosten och geoboosten nu har blivit svagare än vad de varit. (eftersom de istället vill kränga superlikes, boost och gud vet vad...)
Senast redigerad av fabula 2018-07-01 kl. 13:33.
Citera
2018-07-01, 14:26
Medlem
träffade en tjej via tinder på en dejt precis, gick riktigt bra tyckte jag, ställe mycket motfrågor från bådas håll, såg riktigt bra ut, fick hennes nummer direkt när jag frågade och sa att vi får försöka ses igen och göra något roligt,

drar iväg ett sms till henne angående nästa helg men då va hon upptagen tyvärr så frågar när man får se henne igen och då får jag svaret att vi får försöka planera in något och en smiley? vad är det för jävla signaler?! har legat lågt i några dagar nu och ej svarat och tänkte se om hon vill ses inom någon dag igen, är det lönlöst att försöka att hålla förväntningarna uppe eller ska man bara skita i det pågrund av hennes senaste svar?..
Citera
2018-07-01, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av necked
träffade en tjej via tinder på en dejt precis, gick riktigt bra tyckte jag, ställe mycket motfrågor från bådas håll, såg riktigt bra ut, fick hennes nummer direkt när jag frågade och sa att vi får försöka ses igen och göra något roligt,

drar iväg ett sms till henne angående nästa helg men då va hon upptagen tyvärr så frågar när man får se henne igen och då får jag svaret att vi får försöka planera in något och en smiley? vad är det för jävla signaler?! har legat lågt i några dagar nu och ej svarat och tänkte se om hon vill ses inom någon dag igen, är det lönlöst att försöka att hålla förväntningarna uppe eller ska man bara skita i det pågrund av hennes senaste svar?..
Du svarade inte på att ni skulle försöka planera in något?

Hade jag varit i din sits nu vilket jag varit några gånger skulle jag bara fortsätta tindra på. Skaffa några andra på kroken, sen absolut skriv något till henne i sinom tid. Tackar hon nej så har du andra där och står inte tomhänt och grubblar över vad som var fel eller whatever. Speciellt om du skulle tycka det var en större förlust, så gör det för din egen skull.
Citera
2018-07-01, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av necked

Du blev dissad
Citera
2018-07-01, 16:41
Medlem
Hahahahaha såg nyss den här http://humanitariansoftinder.com/

Har ni stött på någon sån här person på Tinder än?
Citera
2018-07-01, 17:01
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Det är inte antalet matchningar som räknas, utan kvalitén på dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in