Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Haha med att det blir jobbigt om hennes vänner ser mig eller så, så menade jag att det kan bli pinsamt mer att de tänker "vad gör han där"?
Tjejen skulle inte lacka, hon känner mig och jag har alltid varit en ärlig och bra kille mot henne. Man kan väll söka vänner på tinder eller måste man per automatik ligga ?
Oavsett så riskerar jag inte en relation för detta. Hon och jag har gått igenom värre saker så hon kommer nog bara skratta åt det.
Jag är på tinder för det är en rolig grej bara, matcha med någon och börja skriva och ser var det leder bara, är absolut fel person för att ragga ligg på tinder helt ärligt. Dessutom så har jag vänner och bekanta som började dejta och blivit ihop tack vare tinder så absolut så kan man söka vänner på tinder också.
Tycker bara det känns dumt när du har flickvän att skaffa tinder när de generellt anses som en app för att hitta snabba ligg, har iallafall varit så i början och är väl delvis det nu med. Menar bara att det kan se fel ut att ha tinder i ditt läge bara för skojs skull.
Men du känner ju din flickvän bäst självklart så det är ju bra om hon kan skratta åt det. Men jag hade tyckt det var bättre att snacka med henne först så hon vet om läget bara för det kan ju ändå låta som en dum ursäkt senare om hon får höra av sina vänner att du har tinder och ditt svar är "nej men jag ville bara se vad det var för app folk snackar om". Förstår du hur jag tänker ?