Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Självklart är jag en hunk
Vilket photofeeler säger också. Top10 Hunk a Dunk. Vänta ska citera en flashback brud, "Alltså jag förstår om du inte tar vad som helst. Du är sjukt snygg, men du..bla bla bla träffa mig istället" nåt sånt
Matchningar i en liten stad? vissa dagar 2-3 andra dagar inga alls, men så ploppar dom in lite då och då.

Mycket mindre än du tror iaf. Tror så här. Om jag hade haft lite mer "exotiska" miljöer, coola bakgrunder, etc så hade jag haft bättre resultat, men svårt att säga. I Gbg var det 3-4 tjejer varje dag i 3dygn när jag var där och hälsade på tex.
Men får jag knulla när jag vill? Tyvärr inte.
Hade jag fått det i Gbg? Kanske.

Edit: kanske ska tillägga att jag kör gratis Tinder.

Inte för att på något vis försöka ta ifrån dig någonting här, KKEG (du är ju trots allt en skaplig 5:a på ditt bästa foto) men det här med Photofeelers betydelse anser jag lite överdrivet.

Folk där verkar ju mer intresserade av att bara klicka fram sig för att få veta vad andra tycker om dem och vill vara snälla mot personer som ser snälla och vänliga ut och ranka dem högt. Det gör det ganska missvisande för vad man vill syssla med på Tinder.
Man rankas snarare i förhållande till sig själv där än gentemot andra.

För lägger du upp bilder där du ser ut som en stöddig badboy som ser ut att ha mycket ”luft” så är det osannolikt att det går särskilt bra hem där. Någon aboriginsk hipstertjej på andra sidan jordklotet (som vet att hon ändå aldrig kommer att kunna få dig) kan då mycket väl ge ett lägre betyg även fast du de facto ser jävligt bra ut och samtidigt som samma bilder kan rendera i en oas av brudar på Tinder som tänker mer med fittan.

Så visst, vill man ge intrycket av att vara en svärmorsdröm så är det ett verktyg men det säger lite om ens sex appeal.
Citera
2018-06-29, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Inte för att på något vis försöka ta ifrån dig någonting här, KKEG (du är ju trots allt en skaplig 5:a på ditt bästa foto) men det här med Photofeelers betydelse anser jag lite överdrivet.

Folk där verkar ju mer intresserade av att bara klicka fram sig för att få veta vad andra tycker om dem och vill vara snälla mot personer som ser snälla och vänliga ut och ranka dem högt. Det gör det ganska missvisande för vad man vill syssla med på Tinder.
Man rankas snarare i förhållande till sig själv där än gentemot andra.

För lägger du upp bilder där du ser ut som en stöddig badboy som ser ut att ha mycket ”luft” så är det osannolikt att det går särskilt bra hem där. Någon aboriginsk hipstertjej på andra sidan jordklotet (som vet att hon ändå aldrig kommer att kunna få dig) kan då mycket väl ge ett lägre betyg även fast du de facto ser jävligt bra ut och samtidigt som samma bilder kan rendera i en oas av brudar på Tinder som tänker mer med fittan.

Så visst, vill man ge intrycket av att vara en svärmorsdröm så är det ett verktyg men det säger lite om ens sex appeal.

Haha, jo jag överdriver ju lite . "Hunk" är alla som är vältränade och ok ansikte. Det är medias definition av hunk. Titta på gubbarna i Paradise Hotel, sex on the beach, etc. I ansiktet ser dom ut som skräp, iaf dom jag tenderar att "få se" i reklaminslag mot ens vilja, mm men sålänge tvättbrädan och musklerna är där, lite Wt tats för bad boy känslan *per automatik hunk*, lol. Ta tex den där Jeppe som jag tror du nämde förut? Svårt att se att brudar tycker han är särskilt snygg egentligen.

Om man skulle mäta hans dimensioner, finns ju tex en app för sånt, hehe. Så tror jag inte han får särskilt bra "utslag", så att säga. Testade även någon app förut som avgjorde hur "snygg" man är. Var rätt seriös app som jag förstod det, men gick väl åt helvete då folk blev butthurt över resultaten. Själv fick jag "godlike" eller vad det stod, hahahaha! En brud polare som bara är spackel fick "goddess", så man ska väl kanske inte lita helt blint på appar, algoritmer och allt vad det heter, men självklart är det en fingervisning.

Spelet är viktigare än utseendet för gubbar så är det, men förstås är det svårt med tindern då man aldrig får chans att påbörja något spel utan bra bilder
Men för att återkoppla till din tes om Photofeeler ja och nej. Om du trycker på massa blir dina röster värdelösa. Den känner av om du röstar oseriöst, etc. Jag blev t.om själv varnad när jag röstade för fort eller kändes "random", fast jag upplevde mig själv som högst seriös, tom klickade i kommentar åt nån brud "looks tired",

Kan dock hålla med om att dom borde göra en liknande sida som är mer "would you fuck him?" men med samma typ av funktioner. Eftersom då kan man köra på sina "bad boy" bilder. Har testat en bad boy bild förövrigt och fick lite kommentarer som "i would date them!" men generellt sämre betyg, förstås, hehe. "Too intense" "looking like a bad guy in a movie" gapskratt på den, kanske nailed it då?

Edit: Rankingen är väldigt komplex, vissa röster har mer "värde" då dom anses som mer seriösa, men din huvudscore är trots allt emot "alla andra i din ålder, kön" även om det inte känns så, och förstår hur du tänker.
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-06-29 kl. 00:11.
Citera
2018-06-29, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Haha, det var ingen sexnovell alltså utan ett redogörande för de "unika" upplevelserna under akten.

Men va fan. Det lät ju som att du hade skrivit värsta smaskiga historian.
Men jag antar att hon kom så det stänkte om det.

Varför skickar du inte till henne om du är intresserad? Eller du har bara bestämt dig för att det är hennes uppgift att göra det?
Ett "tack för senast" kan man ju alltid prova med och är där inget svar då så kan man ju låta det vara.
Citera
2018-06-29, 00:30
Medlem
Citat:
Haha, det var ingen sexnovell alltså utan ett redogörande för de "unika" upplevelserna under akten.

Skit i sexnovellerna. Haka på min och Brunos photofeeler diskussion istället.
Har du använt photofeeler för dina bilder? Du får uppenbarligen knulla massor.
Så intressant om du har s.k bad boybilder eller inte
Har du leende bilder, etc?
Citera
2018-06-29, 02:22
Medlem
anteri17s avatar
Citat:

Inget photofeeler här / /kom hem från en av få liggdejter. Hon var endast okej men var 1 km ifrån och jävligt på. Duger för en kväll.

Formalhaut kanske har för bra bilder? Han får ju dem liksom aldrig på kroken, utan tappar dem en efter en.
Citera
2018-06-29, 02:24
Medlem
anteri17s avatar
Fick förslag på superlikeable. Fyfan. 2 paddor och två som var okej men inga högersvep. Underskattad av Tinder
Citera
2018-06-29, 07:45
Medlem
Citat:

Nepp, ingen aning om hur detta Photofeeler funkar. Tror jag utstrålar självsäkerhet på bilderna men utan att ge någon bad boy-vibe; ler på hälften av dem liksom. Har omkring sju bilder varav två är helkropp och en halvt naken (badbyxor). Många bilder där det händer något och en smått ironisk (men inte flamsig) selfie.
Citera
2018-06-29, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Inget photofeeler här / /kom hem från en av få liggdejter. Hon var endast okej men var 1 km ifrån och jävligt på. Duger för en kväll.

Formalhaut kanske har för bra bilder? Han får ju dem liksom aldrig på kroken, utan tappar dem en efter en.

Har också funderat på den förklaringen men eftersom jag ligger med i princip samtliga känns den inte särskilt logisk.
Citera
2018-06-29, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan

Varför skickar du inte till henne om du är intresserad? Eller du har bara bestämt dig för att det är hennes uppgift att göra det?
Ett "tack för senast" kan man ju alltid prova med och är där inget svar då så kan man ju låta det vara.

Det var första gången någonsin som hon kom av oralsex. Sedan blev hon EXTREMT mycket våtare (om vi ens ska beskriva det så) än någon av oss varit med om tidigare. Det bokstavligen forsade i omgångar, ner över mig och lämnade stora pölar i lakanen. There – I said it.

Den första punkten är inte förvånande utan i linje med mina tidigare erfarenheter och jag vet ju att jag är jävligt bra där, men den andra förstår jag faktiskt inte alls. Tänker att jag rimligtvis är som killar i allmänhet där, med undantag för uthålligheten – att vi höll på i flera timmar kanske bidrog till att hennes kropp reagerade som den gjorde.

Alltså ... jag tycker jag sa saker som borde få henne att fatta att jag vill höras igen. Till exempel så sa jag att tjejer verkar oseriösa och bara vill ha sex – och att jag tycker det är märkligt om man inte åtminstone vill ses igen efter att man delat en intim (fysiskt som samtalsmässigt) natt. Sedan så frågade jag också om det är omständligt att ta sig till henne med kollektivtrafik och så vidare. När vi skildes så pussade jag henne och sa "vi hörs snart" (vilket kanske är högst standard och därför irrelevant).

Hur som helst så borde jag kanske skriva till henne. Det blir inte konstigt att komma dragande med ett SMS efter fem dagar typ?

Grejen är den här ... det finns en potentiellt extremt relevant faktor här (som får mig att luta åt att skriva trots att magkänslan säger åt mig att inte göra det). Jag vill inte säga vad det handlar om av ren respekt för henne, men hon går igenom någonting just nu som skulle vara oerhört tungt för de flesta. Borde kanske höra av mig och se hur hon mår ...

Sorry för trippelinlägget, förresten: emellanåt glömmer jag av multicitat-funktionen.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-29 kl. 08:47.
Citera
2018-06-29, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Fick förslag på superlikeable. Fyfan. 2 paddor och två som var okej men inga högersvep. Underskattad av Tinder

Hehe, själv är man ju överskattad av algoritmer och grejor. Fick 9/10 attractive på första google resultatet av "am i hot or not" tänkte testar väl någon sån där app grej igen. Sen 77% på den mest "seriösa utseendetestappen". Där man fyllde i mått angående sitt ansikte som väl jämförs emot modeller eller "skönhet" rent allmänt antar jag.

Ni har IOS eller? Jag har inte fått upp den där featuren än. Ska bli spännande att se ens rekommendationer, haha.
Citera
2018-06-29, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan

Slog mig nu, varför skickar han inte sin sexnovell till henne? Vilken isbrytare, hahahaha!!!
Då kanske hon säger "Oh ja, det lär vi göra igen ".
Istället för ett tråkigt "tack för senast". Man måste ju återkoppla på något elegant sätt.
Själv lärt mig det den hårda vägen, mycket bättre att återkoppla till något insider skämt eller sex snusk om man har den viben med bruden.
Citera
2018-06-29, 09:47
Medlem
Citat:
Det var första gången någonsin som hon kom av oralsex. Sedan blev hon EXTREMT mycket våtare (om vi ens ska beskriva det så) än någon av oss varit med om tidigare. Det bokstavligen forsade i omgångar, ner över mig och lämnade stora pölar i lakanen. There – I said it.

Den första punkten är inte förvånande utan i linje med mina tidigare erfarenheter och jag vet ju att jag är jävligt bra där, men den andra förstår jag faktiskt inte alls. Tänker att jag rimligtvis är som killar i allmänhet där, med undantag för uthålligheten – att vi höll på i flera timmar kanske bidrog till att hennes kropp reagerade som den gjorde.

Alltså ... jag tycker jag sa saker som borde få henne att fatta att jag vill höras igen. Till exempel så sa jag att tjejer verkar oseriösa och bara vill ha sex – och att jag tycker det är märkligt om man inte åtminstone vill ses igen efter att man delat en intim (fysiskt som samtalsmässigt) natt. Sedan så frågade jag också om det är omständligt att ta sig till henne med kollektivtrafik och så vidare. När vi skildes så pussade jag henne och sa "vi hörs snart" (vilket kanske är högst standard och därför irrelevant).

Hur som helst så borde jag kanske skriva till henne. Det blir inte konstigt att komma dragande med ett SMS efter fem dagar typ?

Grejen är den här ... det finns en potentiellt extremt relevant faktor här (som får mig att luta åt att skriva trots att magkänslan säger åt mig att inte göra det). Jag vill inte säga vad det handlar om av ren respekt för henne, men hon går igenom någonting just nu som skulle vara oerhört tungt för de flesta. Borde kanske höra av mig och se hur hon mår ...

Sorry för trippelinlägget, förresten: emellanåt glömmer jag av multicitat-funktionen.

Jag tycker absolut att du ska höra av dig men Kroppskakoregott har rätt, skriv något roligt som anspelar på vad som hände mellan er i stället för mitt tråkiga förslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in