Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Fast jag dissar tjejer som skjuter upp just av den anledningen, det kan va legitimt men oftast BS och jag pallar inte vara en cuck som står i kö för att träffa en tjej. Jag ska vara prio 1 (när det gäller träfar) annars får det vara... andra får vara cucks för min del.
För övrigt, funkar det verkligen bra med flera dagar framöver sådär? Enligt mig är det bäst att säga dagen/kvällen innan att imorgon blir det åka av, så de inte hinner få för sig nåt annat.
Angående ditt andra stycke finner jag bara sådana tjejer bland <25 år, och sådana blir svårare och svårare att träffa ju äldre man blir faktiskt.
Jo, det gör ju jag också. Jag pallar inte med sådana, så det är väl därför jag blivit en sådan själv istället ahah. Och tjejer tänker ju inte i samma banor som män i den här tråden, skulle inte ens säga att de flesta män tänker så som du gör.
En kille som dissar kvinnor, är lite nonchalant/distanserad/dissig är ganska ovanligt. De brukar bara bli mer attraherad av sånt. Tänk lite på vad det indikerar - jo, att du antagligen har andra tjejer som upptar din tid och som finner dig attraktiv och därmed bör vara en man av värde och status. Det ligger väl liksom i människans natur att vilja ha det man inte kan få. Och de flesta av oss här har väl haft nån tjej i livet som hunsat runt oss bara för bekräftelse och sen har man gått och funderat på
"varför gör hon så här? vad tänker hon om mig?" i flera timmar och man har bara blivit ännu mer fäst vid personen.
Och nej, det brukar ju funka bättre att styra upp snabbt med nån dags mellanrum till dejten för mig. Jag kan dock inte tidigare så min plan blir väl istället att försöka småsnacka med några senare typ kvällen innan och kolla vem som verkar lika sugen. Det är ju ett nummerspel, har jag nu frågat runt 10 stycken, så kommer det iaf vara någon som får kuk nästa vecka. Resten får ligga kvar i appen på stand by till annan vecka/tillfälle.
Och visst är det svårt att hitta heta tjejer man kan klicka så med. Men alkohol hjälper ju till att kunna dumma ner sig på deras nivå haha.