Citat:
Ursprungligen postat av
storm90
Matchade igår kväll med en vansinigt snygg tjej som direkt började skriva, redan där tyckte jag det var mycket märkligt då jag kanske i sverige matchar med 3-5 per vecka. Mycket riktigt så kom det snabbt att jag skulle skriva via whatsapp. Jaha det var väl det jag trodde tänkte jag och svarade lite skämtsamt att mig kan ni inte lura. Då skrev hon "sin" instagram och jag gick in och kollade och då blev jag mer osäker på om det verkligen var en fakeprofil då allt stämde bra med vad hon befan sig o s v. Skrev några skeptiska meddelanden till på tinder, sedan rök matchen. Så vad tror ni det var? En riktig person som tillslut lackade eller duckade jag en kulla?
Jag var med om något liknande för många år sedan när jag spelade WoW. Snackade med en tjej i spelet och vi bytte msn och sånt. Sen skickade hon en bild på sig själv och skrev att hon jobbade som gogo-dansare, och naturligtvis var hon jättesnygg.
Jag blev helt paff och min bror övertalade mig att det är bara en kille som driver med mig. Men när jag skrev det till henne så blev hon sur och sa att hon kunde skicka fler bilder och att vi kunde camma, men jag skrev typ "du är bög" eller nåt i den stilen så hon sa upp kontakten med mig.
Så mitt tips är alltså att man ska fortsätta kontakten även om man är osäker, för det kan ju faktiskt vara en riktig tjej som finns där ute.
PS. Nej, jag var inte 12 år gammal utan typ 20 när detta utspelades.