Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-08, 23:50
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlurigGet
För att knulla har du goda chanser om du ser bra ut.

Förhållande? Glöm det.

Det går att skaffa förhållande. Kom precis ur mitt gamla, fixade det genom tinder, Det varade i två år. dock Nu ska jag svina runt igen. Vilket as jag är. Enklast som jag skrivit tidigare i tråden. Är att ta detta som en lek. Man kan lätt gräva ner sig efter en dålig period där inget går som det ska. Inställning är viktigast.

Jag säger mot en annan person som inte orkar hålla igång snacket längre än två veckor. (ställ alla i stallet, det är mitt knep. Låt dem jäsa tills det är dags. Vissa skriver sporadiskt, så var inte orolig om det dör ut och återkommer dagar/veckor senare.

Jag är lekfull och seriös pendlar mellan dessa beroende på vad det är för tjej. Var inte rädd för att göra bort dig. Stå för det du säger.
Citera
2019-07-08, 23:57
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Vad är egentligen grejen med kvinnor som måste hålla allt strikt icke-sexuellt? Hänt mig mer än en gång att minst lilla oskyldiga sexuella skämt blivit dealbreaker. Det finns såklart en linje man kan passera för osmaklighet genom att skriva vulgärt eller skicka oönskade bilder, men detta är ju på en långt mer harmlös nivå. Att de skriver till en från första början torde väl tyda på någon slags initial attraktion trots allt, eller?

Märkligt beteende som jag inte upplevde fanns i lika höga grad för 5-10 år sedan. Bör man vara mer offensiv från första början för att sortera ut dessa uppenbart fruktlösa kontakter?

Jag kan säga dig att lyfter du snacket vidare från tinder till säg Snapchat, Första indikator på att du har gjort något rätt. Väl där har jag varit lite rolig snackat om livet när jag tycker det är ointressant har jag glidit in lite på sex sen skrivit sjuka jävla porr noveller till dem. Brukade få tutt och rövbilder på löpande band, Behövde inte skicka någon bild själv på min balle om de nu inte ville ha det från första början. Brukade skicka en bild när jag drar upp tröjan visar magen eller något annat smått oskyldigt som du kan se på stranden eller på tv. Brukar de inte bli allt för "offended" av, men starta igång pirret där nere.
Citera
2019-07-09, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Det går att skaffa förhållande. Kom precis ur mitt gamla, fixade det genom tinder, Det varade i två år. dock Nu ska jag svina runt igen. Vilket as jag är. Enklast som jag skrivit tidigare i tråden. Är att ta detta som en lek. Man kan lätt gräva ner sig efter en dålig period där inget går som det ska. Inställning är viktigast.

Jag säger mot en annan person som inte orkar hålla igång snacket längre än två veckor. (ställ alla i stallet, det är mitt knep. Låt dem jäsa tills det är dags. Vissa skriver sporadiskt, så var inte orolig om det dör ut och återkommer dagar/veckor senare.

Jag är lekfull och seriös pendlar mellan dessa beroende på vad det är för tjej. Var inte rädd för att göra bort dig. Stå för det du säger.

Så du som faktiskt skaffat ett förhållande via Tinder, hur är generella inställningen? Säger de sig söka något seriöst fast egentligen inte? Är de veliga och söker den perfekta? Ganska öppna och ärliga?
Citera
2019-07-09, 08:53
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlurigGet
För att du inte är sexuellt attraktiv, därför. En kille som är riktigt snygg kan skriva ALLT möjligt sexuellt, knulla hit och dit, inom 2 meddelanden och tjejerna är på.

Fan att det ska vara så jävla svårt för svenska killar att inse att 85% av er ses som cucks i tjejernas ögon, inget annat.

Så en mindre snygg kille behöver "jobba in sig lite" med andra ord? Hur?
Citera
2019-07-09, 09:10
Medlem
Matchade igår kväll med en vansinigt snygg tjej som direkt började skriva, redan där tyckte jag det var mycket märkligt då jag kanske i sverige matchar med 3-5 per vecka. Mycket riktigt så kom det snabbt att jag skulle skriva via whatsapp. Jaha det var väl det jag trodde tänkte jag och svarade lite skämtsamt att mig kan ni inte lura. Då skrev hon "sin" instagram och jag gick in och kollade och då blev jag mer osäker på om det verkligen var en fakeprofil då allt stämde bra med vad hon befan sig o s v. Skrev några skeptiska meddelanden till på tinder, sedan rök matchen. Så vad tror ni det var? En riktig person som tillslut lackade eller duckade jag en kulla?
Citera
2019-07-09, 09:17
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storm90
Matchade igår kväll med en vansinigt snygg tjej som direkt började skriva, redan där tyckte jag det var mycket märkligt då jag kanske i sverige matchar med 3-5 per vecka. Mycket riktigt så kom det snabbt att jag skulle skriva via whatsapp. Jaha det var väl det jag trodde tänkte jag och svarade lite skämtsamt att mig kan ni inte lura. Då skrev hon "sin" instagram och jag gick in och kollade och då blev jag mer osäker på om det verkligen var en fakeprofil då allt stämde bra med vad hon befan sig o s v. Skrev några skeptiska meddelanden till på tinder, sedan rök matchen. Så vad tror ni det var? En riktig person som tillslut lackade eller duckade jag en kulla?

Var enda anledningen till att du trodde det var fake att tjejen var snygg?
Citera
2019-07-09, 09:31
Medlem
Tja. Tindrat lite till och från under 4 års tid. De förhållanden jag haft är från Tinder.

Lite info om mig.
Jag anser mig själv se bra ut, ingen modell i ansiktet men ser bra och charmig ut enligt källor, lol
"Manliga och symmetriska drag i ansiktet"
Jag är 188 cm lång, bredaxlad och varit kroppsbyggare i drygt 8 års tid. Jag är i tävlingsform i stort sätt året om.

Innan mitt sista förhållande som tog slut för ca 2-3 månader så hade jag inga problem med matchningar. Det va inte på Farzan73s nivå men jag fick tillräckligt med matchningar till att kunna välja och vraka.

Fixade såklart Tinder igen efter att kärringen drog och det är långt ifrån vad det brukade va. Får knappt några matchningar längre. Alltså det är runt 2-3 stycken i veckan.

Jag använder 4 bilder för tillfället. Första la jag upp på photofeeler och fått bra ratings därifrån med majoriteten av kommentarerna som skrivit att de gillar mitt leende.
Andra bilden är en selfie i bilen, klar bild, ansiktet syns osv.
Tredje är en bild tagen i mitt naturliga habitat, gymmet. Utan tröja, grotesk pump (antar att detta kan vara lite skrämmande men kom igen)
Och sista bilden där jag klättrar, dock med ryggen vänd.

Började fundera om mitt konto blivit shadowbannat på grund av gradvis mindre matchningar men det är ju bara löjligt.

Har switchat runt lite texter på min bio men känns bara fånigt då jag inte hittat något som sticker ut ännu.

Varför känns det som om det blivit mycket svårare med nätdejting?
Senast redigerad av Polskbeast 2019-07-09 kl. 09:36.
Citera
2019-07-09, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Var enda anledningen till att du trodde det var fake att tjejen var snygg?

Nja der var nog lite väl förenklat för det händer ändå som sagt några ggr per vecka att jag matchar med tjejer som ser bra ut, så när matchningen kom blev jag överaskad men nöjd, när hon skrev direkt blev jag misstänksam, när det kom att jag skulle skriva på whatsapp blev jag lack, när hon bad mig kolla "hennes" ig och allt som hon skrivt verkade stämma började jag undra om jag gjort en tabbe😉
Citera
2019-07-09, 12:37
Citat:
Ursprungligen postat av storm90

Jag var med om något liknande för många år sedan när jag spelade WoW. Snackade med en tjej i spelet och vi bytte msn och sånt. Sen skickade hon en bild på sig själv och skrev att hon jobbade som gogo-dansare, och naturligtvis var hon jättesnygg.

Jag blev helt paff och min bror övertalade mig att det är bara en kille som driver med mig. Men när jag skrev det till henne så blev hon sur och sa att hon kunde skicka fler bilder och att vi kunde camma, men jag skrev typ "du är bög" eller nåt i den stilen så hon sa upp kontakten med mig.

Så mitt tips är alltså att man ska fortsätta kontakten även om man är osäker, för det kan ju faktiskt vara en riktig tjej som finns där ute.

PS. Nej, jag var inte 12 år gammal utan typ 20 när detta utspelades.
Citera
2019-07-09, 13:08
Medlem
lakritcs avatar
Var också med om en sådan historia. Det var i början av Tinderanvändandet då man var nyfrälst och oskuldsfull. Blev dock ganska uppenbart att det var fejk då en tjej som påstod sig vara på semester från Florida skickade en bild från någon bondhåla på ett hotellrum med en svensk lokaltidning liggandes på sängkanten. Spelade emellertid med, på grund av nyfikenhet för hur proceduren skulle se ut.

Otroligt om de får napp någonstans, men som Einstein sägs ha sagt: "Två saker är oändliga: universum och mänsklig idioti; och jag är inte säker vad gäller universum."
Senast redigerad av lakritc 2019-07-09 kl. 13:37.
Citera
2019-07-09, 13:30
Medlem
R.Bloodworths avatar
Kanske redan nämnts i tråden, men Tinder har nu bjudit på gratis topvalsalternativ, vilket man behöver gold för, man kan även se hur många som likat en (bilderna på personerna är dock fortfarande suddiga tills man köper gold). Dock är det ganska enkelt att se genom de suddiga bilderna så du vet vem det är när användaren väl poppar upp i skärmen. Har ju bara tjockisar som likat mig haha. En verkar se riktigt bra ut, dock får jag aldrig fram henne.
Citera
2019-07-09, 13:33
Medlem
R.Bloodworths avatar
Gillar folk som skriver "får inga matchningar alls. bara 2-3 st i veckan". 2-3 matchningar i veckan är riktigt bra för en kille. Testa gå månader utan matchningar så får vi se hur ni känner :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in