Citat:
Självklart är jag en hunk
Vilket photofeeler säger också. Top10 Hunk a Dunk. Vänta ska citera en flashback brud, "Alltså jag förstår om du inte tar vad som helst. Du är sjukt snygg, men du..bla bla bla träffa mig istället" nåt sånt
Matchningar i en liten stad? vissa dagar 2-3 andra dagar inga alls, men så ploppar dom in lite då och då.
Mycket mindre än du tror iaf. Tror så här. Om jag hade haft lite mer "exotiska" miljöer, coola bakgrunder, etc så hade jag haft bättre resultat, men svårt att säga. I Gbg var det 3-4 tjejer varje dag i 3dygn när jag var där och hälsade på tex.
Men får jag knulla när jag vill? Tyvärr inte.
Hade jag fått det i Gbg? Kanske.
Edit: kanske ska tillägga att jag kör gratis Tinder.
Vilket photofeeler säger också. Top10 Hunk a Dunk. Vänta ska citera en flashback brud, "Alltså jag förstår om du inte tar vad som helst. Du är sjukt snygg, men du..bla bla bla träffa mig istället" nåt sånt

Matchningar i en liten stad? vissa dagar 2-3 andra dagar inga alls, men så ploppar dom in lite då och då.
Mycket mindre än du tror iaf. Tror så här. Om jag hade haft lite mer "exotiska" miljöer, coola bakgrunder, etc så hade jag haft bättre resultat, men svårt att säga. I Gbg var det 3-4 tjejer varje dag i 3dygn när jag var där och hälsade på tex.
Men får jag knulla när jag vill? Tyvärr inte.
Hade jag fått det i Gbg? Kanske.
Edit: kanske ska tillägga att jag kör gratis Tinder.
Inte för att på något vis försöka ta ifrån dig någonting här, KKEG (du är ju trots allt en skaplig 5:a på ditt bästa foto
) men det här med Photofeelers betydelse anser jag lite överdrivet.Folk där verkar ju mer intresserade av att bara klicka fram sig för att få veta vad andra tycker om dem och vill vara snälla mot personer som ser snälla och vänliga ut och ranka dem högt. Det gör det ganska missvisande för vad man vill syssla med på Tinder.
Man rankas snarare i förhållande till sig själv där än gentemot andra.
För lägger du upp bilder där du ser ut som en stöddig badboy som ser ut att ha mycket ”luft” så är det osannolikt att det går särskilt bra hem där. Någon aboriginsk hipstertjej på andra sidan jordklotet (som vet att hon ändå aldrig kommer att kunna få dig) kan då mycket väl ge ett lägre betyg även fast du de facto ser jävligt bra ut och samtidigt som samma bilder kan rendera i en oas av brudar på Tinder som tänker mer med fittan.
Så visst, vill man ge intrycket av att vara en svärmorsdröm så är det ett verktyg men det säger lite om ens sex appeal.