2018-06-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Just det där med:
"Jag" och "Mvh" som nämns på samtliga (?) konton är ju ganska intressant.
Dödshoten, bombhoten mm
Inte många som utrycker sig så i text.

Och det är väl inte "hans kvinna" längre?
Men hon vill nog att han ska sukta efter henne fortfarande.

Kommer braka loss utav bara helvete detta till slut tror jag.
Det finns ingen som tror att Jimmy skrivit det där.

Den enda osäkerheten är om det är T (95% sannolikhet) eller M (5%) som skrivit.

Det man få be om är att Jimmy tar vett och förnuft till fånga och spiller ut bönorna om bönan till polisen.
2018-06-23, 09:49
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Menade naturligtvis inte att någon ska behöv sätta livet till eller något sådant utan mer att hon åker fast för alla grejer som hon misstänks för
Absolut!
Och att hon får någon slags "hjälp"?!
Man vet aldrig om det är tomma hot från samtliga inblandade.
Förhoppningsvis är det så men man vet aldrig.
2018-06-23, 09:50
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Det finns ingen som tror att Jimmy skrivit det där.

Den enda osäkerheten är om det är T (95% sannolikhet) eller M (5%) som skrivit.

Det man få be om är att Jimmy tar vett och förnuft till fånga och spiller ut bönorna om bönan till polisen.
Ja han borde ut med allt han vet.
För sin egen skull om inte annat.
2018-06-23, 12:07
Medlem
Att Tessan hetsade mot invandrare är tveklöst, hennes "jag jimmy kvick har gjort ditten och datten kriminellt" följer ju samma mönster som alltid, fattas bara personnummer möjligtvis.

Tror ni T dricker alkohol ibland eller är det en slump/det psykiska måendet som kraftigt svänger I perioder alt pms kanske, som gör att attackerna på nätet kommer I stötar?
2018-06-23, 13:45
Medlem
GalenSkånings avatar
Kimpa inne och skriver igen

”Din lilla parasit du slutar använda mitt person nr åh beställa saker i mitt namn å försöka ta lån på mig åh ge fan i att ta min döda mormor bilder vi ses i rätten din satans fitta åh ja ser att du är online på denna fb sida lite då åh då ett ända fake konto till på mig eller min familj åh att du snor mina bilder eller hota min flickvän åh hennes barn åh ja fucking söker upp dig 😡”

Hon är tossig nu!
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-06-23 kl. 13:50.
2018-06-23, 15:31
Medlem
Det är ju synd om brasilianaren Joel att T uppenbart är rasist. Även barnen ãr det synd om. Varför använde hon J som "avelshingst" om hon hatar mörkhyade så?
2018-06-23, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Att Tessan hetsade mot invandrare är tveklöst, hennes "jag jimmy kvick har gjort ditten och datten kriminellt" följer ju samma mönster som alltid, fattas bara personnummer möjligtvis.

Tror ni T dricker alkohol ibland eller är det en slump/det psykiska måendet som kraftigt svänger I perioder alt pms kanske, som gör att attackerna på nätet kommer I stötar?
Det är ju bara att gissa hur hennes liv ser ut.

Till att börja med har hon en lindrig utvecklingsstörning. Det innebär att hon har ett IQ på mellan 50-70 och det motsvarar en 9-12-årings nivå enligt diverse sjukvårdssidor på nätet.

Sedan har du förlusten av barnen och separationen från J och ett nytt förhållande med Jimmy. Därefter hoten och och bråken och polisen och domen.

Sedan branden och sitta inlåst och bli förhörd. Och SEDAN lämna Jimmy och locka tillbaka J. Plus all annan kriminalitet och alla bråk hon ägnat sig åt tidigare i livet. Plus bråken med M. Plus .. ja en jävla massa.

Lägg allt detta på en de facto nioåring och det är klart att det måste bli för mycket. För mycket för en nioåring som dessutom har laglig rätt att köpa och dricka alkohol. Ja, alkohol kan säkert spela roll. Inte bara när hon slåss på krogen.

När det kommer på nätet så är det säkert ett sätt att släppa på stressen. Precis som att elda upp någonting kan vara ett sätt för folk med den läggningen att lätta på stressen.
2018-06-23, 20:26
Medlem
T skrev följande på instagram igår;

”Är så att jimmy gör allt för att han vill ha kvar migjag har skilssmässopapper uppei tingsrätten nu
Jag har anmält honom för att jag tror han gjort falsk konton jag vet han skrivit olika inlägg från hans och andras konton
Hur jag vet är för jagsa åtjimmy att sluta skriva och göra falskakonton han blevbara arg och fortsatte skriva dumma saker och han ha tyvärr använt min mobil flertal gånger därför vet jag att jimmy är kapabel att göra falska konton o inlägg han ha skrivit från min instagram till joel också
Har polis anmält det jag vet ang Jimmy
Jag blev oskyldigt dömd för tordes inte säga att det va jimmy för visste inte vad som skulle hända mig då jag dåbodde med han
men nu har jag och joel varit ihop i en månad och de funkar toppen”

Usch, stackars T som ständigt träffar människor som hackar hennes konton. Först Joel, sen Malin/Kimpa och nu också Jimmy
Skrivsätter påminner definitivt om de falska kontona. Ex ”ha”, dåligt med punkter, flertalet mellanslag, dåligt med stor bokstav osv.
2018-06-23, 20:40
Medlem
Bekräftar ju att hon faktiskt läst och förstått det som skrivits här inne.

Nu har hon koll på att det går att ta reda på från vart saker skrivits.
Hon har ändrat sitt sätt att skriva på för det är tydligt det är hon när det är punkter överallt så hon har slutat använda dom helt.

Magiskt.
2018-06-23, 21:19
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
T skrev följande på instagram igår;

”Är så att jimmy gör allt för att han vill ha kvar migjag har skilssmässopapper uppei tingsrätten nu
Jag har anmält honom för att jag tror han gjort falsk konton jag vet han skrivit olika inlägg från hans och andras konton
Hur jag vet är för jagsa åtjimmy att sluta skriva och göra falskakonton han blevbara arg och fortsatte skriva dumma saker och han ha tyvärr använt min mobil flertal gånger därför vet jag att jimmy är kapabel att göra falska konton o inlägg han ha skrivit från min instagram till joel också
Har polis anmält det jag vet ang Jimmy
Jag blev oskyldigt dömd för tordes inte säga att det va jimmy för visste inte vad som skulle hända mig då jag dåbodde med han
men nu har jag och joel varit ihop i en månad och de funkar toppen”

Usch, stackars T som ständigt träffar människor som hackar hennes konton. Först Joel, sen Malin/Kimpa och nu också Jimmy
Skrivsätter påminner definitivt om de falska kontona. Ex ”ha”, dåligt med punkter, flertalet mellanslag, dåligt med stor bokstav osv.

Varför tror jag inte på Terese ? Var det Jimmy som låg bakom jimmykvick kontot också? Där var har tydligen inte så rädd med att använda sitt riktiga namn för att hota!
Men nu anmäler hon folk igen som hon vet är oskyldiga, precis vad hon blivit åtalad för en gång!
Det bästa i det meddelandet är just att hon erkänner att hon anmält fel person med vilje når hon anmälde Joel för hot under förra året.
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-06-23 kl. 21:22.
2018-06-23, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Varför tror jag inte på Terese ? Var det Jimmy som låg bakom jimmykvick kontot också? Där var har tydligen inte så rädd med att använda sitt riktiga namn för att hota!
Men nu anmäler hon folk igen som hon vet är oskyldiga, precis vad hon blivit åtalad för en gång!
Det bästa i det meddelandet är just att hon erkänner att hon anmält fel person med vilje når hon anmälde Joel för hot under förra året.

Ja, man slutar aldrig att förundras över svängarna i den här soppan Och nu är hon såå lycklig med Joel igen, killen som hon har anklagat för både falska konton, olaga hot, misshandel, våldtäkt och övergrepp mot barnen
2018-06-26, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Precis de där länkarna. Borde vara den branden. 2003. 15 år sedan. T i gymnasieåldern.

Edit: det är faktiskt två olika bränder på samma skola. Gymnastiksalen i februari och en toalett i maj. Bägge år 2003.

Hon gick 10:an på ålidhemskolan, alltså hon gick ett extra år innan hon skulle börja gymnasiet. Minns också så väl bränderna på skolan. Ska fundera ut något mer smaskigt, om jag kommer ihåg nått mer, för va så längesen jag gick på denna skola så inte säkert jag kommer på något mer om T

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in