2018-02-21, 12:15
Medlem
Jag hittar bara en jag
2018-02-21, 14:27
Medlem
LillaTEs avatar
4 konton...
två nya konton i namnet terese Lkv*ck och ett (det gamla) som just nu finns med namnet Tessan Lindgren Kvick och så det gamla kontot som hon delar med Jimmy. Men hon påstår sig ju vara hackad, så vad vet vi (förutom att ett terese Lkv*ck är vän med Jimmy-Teresekontot och vore det ett påhittat konto så skulle det väl inte vara så)

*i
2018-02-21, 20:26
Medlem
Vargunge1s avatar
Den där lågbegåvade varelsen kommer aldrig att lära sej. Jag är boende i Granbergsträsk utanför Jörn, så känner väl till hela familjen. Lågt IQ på allihopa, läs&skrivsvårigheter, inavlad staplande gång samt diverse andra yttre kännetecken på inavel. Ser man familjen Lindgren i verkligheten så ser det ut som ansiktsdelarna är ditkastade på fyllan...Den där Gubben Jimmy Kvick som hon gifte sej med är också extremt lågbegåvad
2018-02-21, 20:51
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1
Den där lågbegåvade varelsen kommer aldrig att lära sej. Jag är boende i Granbergsträsk utanför Jörn, så känner väl till hela familjen. Lågt IQ på allihopa, läs&skrivsvårigheter, inavlad staplande gång samt diverse andra yttre kännetecken på inavel. Ser man familjen Lindgren i verkligheten så ser det ut som ansiktsdelarna är ditkastade på fyllan...Den där Gubben Jimmy Kvick som hon gifte sej med är också extremt lågbegåvad
På sätt och vis tycker jag synd om henne, hon har nog det inte fått allt för lätt här. Sen kan man ju undra vad dom två ser i varandra, jag menar gubben är ju nästan dubbelt så gammal som hon själv är! Men kärleken är blind sägs det.
Är familjen känd i närområdet eller?
2018-02-21, 21:06
Medlem
Men nu hänger jag inte med här 🤔 Familjen Lindgren är inte från Jörn. Mamman som är normalbegåvad men lider av sviterna efter en stroke är född och uppvuxen i Kattisavan. Men du kanske syftar på Jimmy och hans familj? Såg också ett till konto på FB av T.
2018-02-21, 21:12
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1

Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Men nu hänger jag inte med här 🤔 Familjen Lindgren är inte från Jörn. Mamman som är normalbegåvad men lider av sviterna efter en stroke är född och uppvuxen i Kattisavan. Men du kanske syftar på Jimmy och hans familj? Såg också ett till konto på FB av T.

Håller med Cajwar - Terese är ju från Umeå och inte från Jörn/Skellefteå. Så jag förstår inte vad du menar att du känner väl till hennes familj?
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2018-02-21 kl. 21:39.
2018-02-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Håller med Cajwar - Terese är ju från Umeå och inte från Jörn/Skellefteå. Så jag förstår inte vad du menar att du känner väl till hennes familj?
Vargunge1 säger inte att T är från Jörn utan att han/hon bor utanför Jörn och därför känner T och J och deras familj. De bor ju i Jörn idag.
2018-02-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar

Läste ett överklagande gällande yngsta barnet som gick att hitta genom zeteo. Där stod det att terese uppgav att hennes mamma led av ett förståndshandikapp, så helt normalbegåvad kan hon väl inte vara?
2018-02-21, 21:41
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Vargunge1 säger inte att T är från Jörn utan att han/hon bor utanför Jörn och därför känner T och J och deras familj. De bor ju i Jörn idag.

Aha, visste inte att hela klanen bor där nu. Då förstår jag att familjen är känd för befolkningen i Jörn.
2018-02-21, 21:42
Medlem
Jag har jobbat med henne tidigare och hon hade vissa svårigheter men som sagt var pga en stroke och det var också något som hon själv berättade.
Att hon skulle ha ett funktionshinder i form av ett begåvningshandikapp upplevde inte jag det som men hon var väldigt långsam i sina tankar och sade att det var biverkningar efter stroken. Vad hennes dotter säger får stå för henne. Jag berättar bara det mamman sade till mig.
2018-02-21, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Aha, visste inte att hela klanen bor där nu. Då förstår jag att familjen är känd för befolkningen i Jörn.
"hela familjen" kan ju betyda J+T plus några släktingar till men inte HELA klanen. Sådär lite överdrivet.
2018-02-21, 21:47
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
"hela familjen" kan ju betyda J+T plus några släktingar till men inte HELA klanen. Sådär lite överdrivet.

Nej, jag menade inte riktigt så. Menade hennes närmaste familj.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in