2019-01-13, 13:05
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Går rykte i Jörn att din fantastiska vän T är en riktig psykopat.

Inte bara i Jörn, även i resten av Sverige
2019-01-13, 13:06
Medlem
LillaTEs avatar
Nikitanikita: SLUTA SMUTSKASTA ETT BARN! Hur sjuk i huvudet är du?!!! Denna tråd handlar om Terese. INTE om någon annan. Du ljuger om så mycket att jag börjar tro att du inte bara är elak utan även mytoman som själv tror på dina lögner.
Vore tacksamt om du, liksom övriga, kunde behålla fokus på trådens huvudperson, den svårt kriminella och lögnaktiga Terese istället för att försöka lägga fokus på andra människor.
2019-01-13, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Om hon hade stöd omkring sig skulle man kunna lägga in spärrar mot hemsidor som hon använder för att hota folk, t ex Facebook, Instagram, Socialtjänstens webbforumulär, olika mejltjänster osv. Dock tror jag hon är så företagsam att hon i så fall bara går till biblioteket och hotar via deras datorer.

Det bästa vore nog att få henne att börja ta någon lugnande medicin regelbundet för att förebygga de här ångestattackerna. Socialpsykiatrin skulle kunna vara behjälpliga med att dela ut medicin till henne på morgonen.

Hon är ju kränkt, finns ingen tablett mot det.

Eftersom hon missbrukar sin internetleverantörs nät till hot borde det vara enkelt att stänga av henne för avtalsbrott, borde hennes förvaltare ta tag i. Ge henne en knapptelefon modell enkel så hon kan nås, kontantkort.

Man borde utreda vad för funktionsvariationer hon har och ge adekvat behandling och stöd.
Men det är enklare för socialpsykiatrin att bolla över på rättsväsendet och ev rättspsyk istället för att ansvara för henne.
2019-01-13, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Falsk intetstöld dömde t för
Men är Jimmy som är boven

När jag var liten och gjorde något dumt som jag visste att jag skulle bli straffad för, så skyllde jag ifrån mig. T ex en gång så snattade jag och när jag blev påkommen så sa jag att det var någon annan som lagt varorna i min skolväska, men då var jag väldigt liten. Ingen trodde på mig, men jag var envis och sa att någon ville sätta dit mig för jag blev lugnare när jag försvarade mig.

Nu är jag vuxen och när jag gör något dumt så står jag för det. Det är jobbigt just när man erkänner det man gjort, men sedan blir det bra igen. Om man säger att någon försöker sätta dit en så tar allt bara längre tid, det blir en massa tjat och frågor. Det är helt enkelt inte värt det. Jag kan rekommendera Terese att börja säga sanningen. Mycket bättre, lugnare för alla.
Senast redigerad av Florman 2019-01-13 kl. 13:14.
2019-01-13, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Vid den förra rättegången drabbades T. plötsligt av "hjärtsvikt", kommer hon även denna gång drabbas av "sjukdom" för att utebli förhandlingen?
Terese har hjärtsvikt de är sant
2019-01-13, 13:09
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Tessan har t.om skrivit hora åt sin egen mamma
https://minfil.com/FbS811q3b7/Tessan_JPG

Ja visst är det hemskt?! Så hjärtlöst! Hon är vidrig mot sin egen familj och mot vänner och sedan har hon mage att skylla ifrån sig!
Ingen med normal empati skulle uppföra sig så. Sluten psykiatrisk vård eller fängelse är enda lösningen för att få stopp på det
2019-01-13, 13:09
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Är Jimmy konto som skrev hora syns ju klart och tydligt
Varför anklaga t jämt???

Lägg ner nu! Det är bara en massa dårskap från dig! Bättre fly än illa fäkta samt att tiga är guld är något som du borde ta vara på!

Edit: stavfel
2019-01-13, 13:11
Medlem
Citat:
Terese har hjärtsvikt de är sant

Inte bara det, tydligen hjärnsvikt med.
2019-01-13, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa
Hon är ju kränkt, finns ingen tablett mot det.

Eftersom hon missbrukar sin internetleverantörs nät till hot borde det vara enkelt att stänga av henne för avtalsbrott, borde hennes förvaltare ta tag i. Ge henne en knapptelefon modell enkel så hon kan nås, kontantkort.

Man borde utreda vad för funktionsvariationer hon har och ge adekvat behandling och stöd.
Men det är enklare för socialpsykiatrin att bolla över på rättsväsendet och ev rättspsyk istället för att ansvara för henne.

Hon har ju någon form av bidrag (LSS förmodligen) och förvaltare, så på något vis är hon redan utredd förmodar jag. Men jag antar att hon frånsäger sig allt form av stöd. LPT, lagen om tvångsvård av psykiskt sjuka är kanske det enda som hjälper och med tanke på alla hot hon vräker ur sig borde det väl vara möjligt att sätta det på henne?
2019-01-13, 13:18
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flubro
Inte bara det, tydligen hjärnsvikt med.
+10

Att totalt ignonera vår femme fatale nikitanikita är kanske det bästa. Ju fler svar hon får - desto större uppmärksamhet.

Även T. såg ju tidigt i förra omgången fördelen med att smutskasta andra som är oskyldiga för att dra nytta med att få just den uppmärksamhet hon önskar och tycker om. På hennes fejjan-konto finns fler exempel på hur en annars, kroppsligt frisk, människa lider av diverse ogrundade diagnoser. Ett bra exempel är "stukat revben".
Senast redigerad av hum.by.666 2019-01-13 kl. 13:49.
2019-01-13, 13:19
Bannlyst
Jimmy blir väldigt lätt ireterad och skriver säger då ut hot och svordomar
Tycker synd om Terese Martina som levt med Jimmys våld och sjuka beteende
Jimmy är kapabel döda och misshandla folk så därför säger jag sanningen till er gör att jag vet vad Jimmy är kapabel till den sjuka gubben
Ha ju tillåter med Jörns brandkår klagat på att han gick runt var aggresiv mot alla
Jimmy kan inte hanska sitt humör och de går ut över alla och då blir de konsekvenser för de hot Jimmy skriver säger
Inte alls okey de Jimmy gör
Hoppas dommarna spärrar in Jimmy. Så oskyldig Terese kan få de lungt runt om kring sig
Jimmy var kapabel misshandel mot Ingrid hans barn. Så då kan han även döda då Tony melvod sakt att Jimmy va nära döda en i Lillpite

Polisen om ni läser här spärra in Jimmy Lindgren kvick
Så folk få slippa allt helvete som Jimmy ställer till med
2019-01-13, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hennes mamma är enligt en av mammans FB i samhallsvängen. Om hon är samhallare pga krämpor i kropp eller knopp vet jag inte.
Mamman lider av sviterna efter en stroke. Därav samhall. Det är vad som framkommit tidigare i tråden.

Sedan kan kan man vara lågbegåvad från början men om det här inget sagts.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in