Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Äckelkänslan rör inte andras val, den rör mitt val, om jag skulle välja att ha sex med någon jag vet ligger runt med andra samtidigt. Det är inte så att jag tycker att en person generellt är äcklig för att den ligger med många, sålänge jag slipper bli inblandad.
Jag tycker mer att det verkar som att du har problem med det faktum att jag inte av eget val baserat på mina känslor vill bidra till "ligga - runt" mentaliteten än det egentligen handlar om äckelkänslan i sig.
Det rör inte mig att andra ligger runt, och det rör inte andra att jag föredrar män som inte ligger runt. Jag förväntar mig inte att någon ska ändra sig efter mina åsikter. Men du verkar mer vara av åsikten att andra ska ändra sig efter dina åsikter? Eller missförstår jag något?
Du frågar alltså aktuella män om deras antal partners? Intressant.
Vad är "ligga runt" mentaliteten? jag tycker mer vi idag har en mentalitet av frihet bestämma detta själva. och att då några ligger runt mer än andra som pysslar med annat.
Är det någa som kanske utsätts för tryck av ""ligga runt" mentaliteten" så är det unga killar.
och ja där kan jag absolut se en fördel att vi börjar tagga ner detta fokus i killars liv.
En kille som gillar att ligga lite lågt sexuellt, för det ä hans personlighet, ska slippa höra massa skit kring detta. Precis som tjejer som väljer att ligga runt ska slipa slutshamas.
nej jag är av åsikten att snubbarna på detta forum ska sluta slutshama kvinnor. Jag vill ha ett slut på
"hora, slampa, luder, äckliga fitta"- mentaliteten.
Vad folk sen av egen fi vilja väljer att agera i sängen är helt deras sak. Kunde inte bry mig mindre.