Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-08, 03:54
  #1
Medlem
munspruts avatar
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida
__________________
Senast redigerad av munsprut 2013-12-08 kl. 04:15.
2013-12-08, 03:59
  #2
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.
Det finns betydligt värre synder än att vara ett Svenskt luder enligt mig.
Men visst kan tjejer kännas lite "smuttsiga" och "billiga" ibland (speciellt om dom legat med blattekillar).
2013-12-08, 04:03
  #3
Medlem
Hardfells avatar
Kan inte mer än hålla med. Sveriges tjejer bryr sig inte..
Jag har bott i England i flera år där tjejerna sminkar upp sig och klär sig bra mycket "billigare" än de svenska tjejerna. Dock så har dom trots sin klädsel så sanslöst mycket mer självrespekt.
2013-12-08, 04:11
  #4
Medlem
munspruts avatar
Är det feminismens fel? det jag undrar är vart nånstans gick det fel så att svenska tjejer tyckte det var okej att bjuda ut sin fitta till alla som vill penetrera?
2013-12-08, 04:16
  #5
Avstängd
inge fel på våra svenska tjejer , riktigt nice är de
2013-12-08, 04:17
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida
Jag har aldrig riktigt förstått den här inställningen ... känns väldigt irrationell ... killar vill knulla men föraktar tjejer som vill knulla ... Jag tycker mest att det är bra, att tjejer vill samma sak som mig ... jag vill att tjejer ska vilja knulla oftare ...
2013-12-08, 04:18
  #7
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
inge fel på våra svenska tjejer , riktigt nice är de
För att de är villiga att bli penetrerade närsomhelst?
2013-12-08, 04:23
  #8
Avstängd
så är det inte riktigt men när du lärt känna de så släpper de på sina lustar och bjuder på riktigt bra och skön sex , och är man bra så kommer de tillbaka offta älskar tjejer som vågar njuta och ta för sej !!!
2013-12-08, 04:25
  #9
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjursa
Jag har aldrig riktigt förstått den här inställningen ... känns väldigt irrationell ... killar vill knulla men föraktar tjejer som vill knulla ... Jag tycker mest att det är bra, att tjejer vill samma sak som mig ... jag vill att tjejer ska vilja knulla oftare ...

Kvinnlig sexualitet är selektiv och manlig sexualitet är kvantitativ därför är det dåligt när kvinnor knullar med vem som helst
2013-12-08, 04:27
  #10
Avstängd
de har rätt till lika mycket skön sex som vi killar har
2013-12-08, 04:30
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Kvinnlig sexualitet är selektiv och manlig sexualitet är kvantitativ därför är det dåligt när kvinnor knullar med vem som helst
Vem som helst? Jag är nöjd så länge de knullat med mig
2013-12-08, 04:31
  #12
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
de har rätt till lika mycket skön sex som vi killar har

skillnaden är att de har obegränsad tillgång det har inte vi killar, dvs i förlängningen nej de har inte lika mycket rätt Försök förstå det, vilken kvinna skulle betala för sex t.ex?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback