2018-06-21, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
En mycket vanlig myt som inte stämmer.

Det var ett skämt. Verkade inte nå fram.
2018-06-21, 14:28
Medlem
[quote=Moment22x22|64407236]
Citat:
Tycker du själv att det är attraktivt med en man som ligger med olika kvinnor varje vecka? Och känner du själv en tillfredsställelse i att ligga med okända män lite närsom?

Jag tror den klicken människor som verkligen håller på så är rätt få, för ansträngande helt enkelt.
jag finner människor vara attraktiva eller inte baserat på helt anda saker än deras sexfrekvens...liksom rätt ointressant.

Sen jag lever i smaboskap, så nej är jag med en man på det sättet så ligger jag inte med andra.
men jag har gjort så en del när jag inte varit bunden. Har inte gett mig några problem.

Citat:
Viss överdrift med varje vecka, men du förstår. Om jag har sex med en man är det oftast så att jag har känslor för denna mannen, och då vill jag givetvis inte att han ligger med andra. Personlighet-känslor-sexuell attraktion hänger ihop för mig. Sen om man anser att det är rätt eller fel spelar inte mig särskilt stor roll eftersom det är så jag fungerar.

Så du har aldrig träffat en attraktiv spännande man du liksom klickat direkt med och haft chans ligga med? eller du säger nej tack när dessa tillfällen kommit? Varför?
om det tar dig som person 1 kväll eller 20 kvällar för att "klicka" är ju skitsamma.

men? du skulle aldrig ligga med en kille som du visste var en engångshändelse?
Utan du behöver vadå? förlovningsing först eller?
Det få ju vara helt upp till dig. Jag har bara svårt att fatta det där "äckelkänslan" för andras val.
Vad rör det dig liksom?

Citat:
Sen har vi en sekundär faktor i det, och det är som du säger, att om man ligger med okända människor måste man använda kondom p.g.a sjukdomar. Och nu är jag brutalt ärlig, men jag tycker faktiskt inte att sex med kondom är särskilt tillfredsställande. Så, jag gör hellre ett val att ha sex med en man som håller sig till mig, så att jag kan leva ut mina sexuella lustar till fullo, vilket är av stor betydelse för att ha sex. Jag har inte sex bara för att jag är sugen på lite närhet en kväll. Jag har inget särskilt stort bekräftelsebehov, och det ger mig inget att ha sex med främlingar. Så enkelt är det.

Visst det håller jag med om...men nu är det det man har tillgång till. Sen finns det ju andra sätt ha sex på.

Citat:
Din teori här kring bakterier har inte någonting med detta att göra, förutom så till vida att man kan få könssjukdomar av att ha sex.

Well då få du ju försöka förklara dina äckelkänslor på annat vis.
jag har inte dessa känslor för någon som berättar för mig att den haft sex med 30 pers på 2 månader..ex.
jag kan möjligen tänka att oj! vad den legat i. Har personen problem med något? typ men äckel? varför?
2018-06-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ser du det så gällande tolerans i samhället så får det stå för dig. Även om män och kvinnor inte är likadana i sin sexualitet ursäktar det inte sexköp.

Att du skall bestämma över andra är självklart intolerans. Du bestämmer över huvudet på kvinnorna och du bestämmer över huvudet på männen. Dessutom är det inte bara en åsikt, utan hela lagapparaten har anpassats efter den här idiotin.

Förutom den lagen har vi även intoleranta lagar om sexuella trakasserier, och nu senast samtyckeslagen, som alla går ut på intolerans och förtryck av manlig sexualitet.
Samtliga går inte heller att rycka på axlarna åt med kommentarer som, "jag skämtar bara", eller "det är bara min åsikt som jag får ha". Säg det till någon som fått livet förstört.
Senast redigerad av ManManne 2018-06-21 kl. 14:35.
2018-06-21, 14:34
Medlem
Citat:
Man förtrycker ingens sexualitet för att man anser att de inte har rätt att köpa en annan människa.

Köpa en annan människa??? Hysterisk vänster-retorik. Antar att det är det som krävs för att få gehör för idioti.
2018-06-21, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Alltså är du på riktigt? Halmgubbar igen. Jag skrev ju uttryckligen könsherpes.
Resten av vad du skriver är antingen förminskande av allvarliga åkommor, dåliga bortförklaringar och rena lögner. Hoppas innerligt att du aldrig får något som helst inflytande i det här samhället, du är skadad.

Visst..men sluta ligg då....lås in dig helt, sätt på kyskhetsbältet och lås alla lås.

Helt upp till dig. Men sluta säg åt kvinnor vad de ska göra.
2018-06-21, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Visst..men sluta ligg då....lås in dig helt, sätt på kyskhetsbältet och lås alla lås.

Helt upp till dig. Men sluta säg åt kvinnor vad de ska göra.

Halmgubbe igen.
2018-06-21, 14:47
Medlem
Christopher.s avatar
Tycker inte svenska tjejer är horor, dock tycker jag att det är oattraktiv att många kvinnor är vulgära i sin sexualitet, kan vräka ur sig att de vill suga kuk med mera.
2018-06-21, 14:57
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Köpa en annan människa??? Hysterisk vänster-retorik. Antar att det är det som krävs för att få gehör för idioti.
Förklara för mig på vilket sätt man förtrycker män för att de inte får köpa sex.
2018-06-21, 14:58
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Att du skall bestämma över andra är självklart intolerans. Du bestämmer över huvudet på kvinnorna och du bestämmer över huvudet på männen. Dessutom är det inte bara en åsikt, utan hela lagapparaten har anpassats efter den här idiotin.

Förutom den lagen har vi även intoleranta lagar om sexuella trakasserier, och nu senast samtyckeslagen, som alla går ut på intolerans och förtryck av manlig sexualitet.
Samtliga går inte heller att rycka på axlarna åt med kommentarer som, "jag skämtar bara", eller "det är bara min åsikt som jag får ha". Säg det till någon som fått livet förstört.
Och förklara gärna också hur samtyckeslagen förtycker mäns sexualitet.
2018-06-21, 15:19
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det finns inte en enda manlig kändis som inte har brudar som springer efter dem för gratis lyxliv:
https://www.therichest.com/world-entertainment/15-divorcee-celebrities-who-pay-the-most-alimony/
Tragiskt, men "female nature". Gold diggers.
2018-06-21, 15:32
Medlem
Citat:
Förklara för mig på vilket sätt man förtrycker män för att de inte får köpa sex.

De som vill köpa sex, får inte köpa sex.
2018-06-21, 15:34
Medlem
Citat:
Och förklara gärna också hur samtyckeslagen förtycker mäns sexualitet.

Män kan inte leda parningleken framåt på ett naturligt sätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in