2014-02-10, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det är antagligen din utstrålning, varierar med dagsformen, jag verkar själv väldigt oskyldig

Njaaa
Har med utseende att göra. Vissa har ett oskyldigt utseende och vissa har inte det.
2014-02-10, 23:17
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Ett bra sätt i just Sverige är att undvika svenska tjejer samt försvenskade invandrartjejer. En tjej som har haft sex i enbart sina relationer (som är längre än 1 år) är det inget fel på alls, så länge hon inte har haft sex med främlingar/one night-stands osv. Att kräva oskulder och dylikt är löjligt som vuxen man dock.

Varför anser du att det är löjligt?
2014-02-10, 23:21
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Njaaa
Har med utseende att göra. Vissa har ett oskyldigt utseende och vissa har inte det.
Ah okej ja jag ser inte ut som en mördare heller
2014-02-10, 23:52
Medlem
Citat:
Du sitter alltså här och försöker tala om för mig vad jag är/tycker/tänker om samtliga kvinnor. Jag upprepar. På samma jävla sätt som du väljer att nobba en mördare (det hoppas jag att du gör) så väljer jag att inte vilja ha något seriöst med en spermahink som inte har kvalitéer man anser som lämpliga i ett seriöst förhållande.

Jag ser dessa tjejer som vanliga människor, men jag väljer helt enkelt inte de som seriösa partners. Alla får göra precis som de vill, inklusive dessa runtknullande tjejer. De får knulla med hur många olika/så ofta som möjligt. Sätter gärna på de, men INGET mer än så.

Jag talar om vad jag ser och det är att du föraktar, lurar, manipulerar och utnyttjar en människa som inte har gjort dig något ont överhuvudtaget utan snarare tvärtom. Om det är vad du menar med att "älska kvinnor" så tror jag att kvinnor helst slipper din typ av kärlek, faktiskt. Din brist på karaktär och kvalitet är ju betydligt värre än hennes så du lär inte kunna få något förhållande utan att fortsätta ljuga, manipulera och utnyttja och därmed komma allt längre bort ifrån det seriösa.

Om det nu är så gott om spermahinkar i Svedala - varför välja den som står med hjärtat i handen och erbjuder dig det? (För att hon har så snygg röv... fattar du hur du låter...) Istället för att trampa med spikskorna på det, kan du väl ta en av dem som är på samma nivå som du och bara köra med raka rör?

Hur vill du själv bli behandlad?
2014-02-11, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Först och främst är hon väldigt falsk, sitter och byggar halmgubbar genom att beskriva det hela i så löjliga ordalager som möjligt för att sedan attackera dessa förvridna ståndpunkter och plocka billiga poäng, allt under "godhetens" mantel. Vi som tycker annorlunda är bovarna.

ska man utgå ifrån att hon själv varit lika konsekvent och "sett människan" när det kommit till hennes egen sexualitet och män som inte levt upp?

Det finns en hel tråd där ni skvallerkärringar som gillar att snacka skit om andra diskussionsdeltagare kan skriva av er av hjärtats lust, räcker inte det för dig?
2014-02-11, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Varför anser du att det är löjligt?

Därför är det omöjligt. Är du oskuld? Även jag som höll hela livet så dog mitt ex. Betyder det att män ska se ner på mig för det? Människor har sex för det är skönt. Ska vi kvinnor inte känna samma känsla för att ni vill ha en fin flicka? Lika bra att ni väljer ett barn så kan ni säkra att det är en oskuld.
2014-02-11, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jag talar om vad jag ser och det är att du föraktar, lurar, manipulerar och utnyttjar en människa som inte har gjort dig något ont överhuvudtaget utan snarare tvärtom. Om det är vad du menar med att "älska kvinnor" så tror jag att kvinnor helst slipper din typ av kärlek, faktiskt. Din brist på karaktär och kvalitet är ju betydligt värre än hennes så du lär inte kunna få något förhållande utan att fortsätta ljuga, manipulera och utnyttja och därmed komma allt längre bort ifrån det seriösa.

Om det nu är så gott om spermahinkar i Svedala - varför välja den som står med hjärtat i handen och erbjuder dig det? (För att hon har så snygg röv... fattar du hur du låter...) Istället för att trampa med spikskorna på det, kan du väl ta en av dem som är på samma nivå som du och bara köra med raka rör?

Hur vill du själv bli behandlad?

Är "kvinnor" en homogen grupp ? Jag respekterar inte en kvinna, bara för att hon bär på benämningen "kvinna". Hon måste ha egenskaper som jag respekterar och därmed respekterar jag henne. En kvinna som har egenskaper som jag älskar, ja då älskar jag kvinnan. Svårare än så är det inte.

Vart fan ligger Svedala? Jag bor i norra Stockholm, inte någon sketen liten ort. Varför är det svårt att förstå ? Jag vill bara ha kul med henne, inget mer då hon inte har egenskaper som gör henne till en seriös partner. När jag är trött på hennes arsle, är hon borta ur mitt liv.

Ja du, jag skulle inte klaga om jag enbart blev använd som "leksak", skulle njuta av varenda sekund. Skulle inte förlora något på det alls =)
2014-02-11, 01:20
Medlem
Citat:
Är "kvinnor" en homogen grupp ? Jag respekterar inte en kvinna, bara för att hon bär på benämningen "kvinna". Hon måste ha egenskaper som jag respekterar och därmed respekterar jag henne. En kvinna som har egenskaper som jag älskar, ja då älskar jag kvinnan. Svårare än så är det inte.

Vart fan ligger Svedala? Jag bor i norra Stockholm, inte någon sketen liten ort. Varför är det svårt att förstå ? Jag vill bara ha kul med henne, inget mer då hon inte har egenskaper som gör henne till en seriös partner. När jag är trött på hennes arsle, är hon borta ur mitt liv.

Ja du, jag skulle inte klaga om jag enbart blev använd som "leksak", skulle njuta av varenda sekund. Skulle inte förlora något på det alls =)

Svedala är i det här fallet detsamma som Sverige. "Kära, gamla Svedala!" = Kära, gamla Sverige. Ett sätt att uttrycka sig, bara. För att komplicera det lite så finns det faktiskt ett ställe som heter Svedala men det är nog sällsynt att det är något annat än Sverige man menar när man skriver som jag gjorde.

Om du älskar men blir använd som leksak och sen bortkastad, det skulle du njuta av? Det tror jag inte, men jag ska inte hacka mer på dig i vilket fall som helst, det säkert bra till slut alltihopa.
2014-02-11, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Svedala är i det här fallet detsamma som Sverige. "Kära, gamla Svedala!" = Kära, gamla Sverige. Ett sätt att uttrycka sig, bara. För att komplicera det lite så finns det faktiskt ett ställe som heter Svedala men det är nog sällsynt att det är något annat än Sverige man menar när man skriver som jag gjorde.

Om du älskar men blir använd som leksak och sen bortkastad, det skulle du njuta av? Det tror jag inte, men jag ska inte hacka mer på dig i vilket fall som helst, det säkert bra till slut alltihopa.

Du försöker med alla medel få mig/alla andra män att acceptera en spermahink som flickvän. Det funkar kanske på hen-mes-fjollan Gustav Edman ( https://twitter.com/gustavedman ), men inte på mig.
2014-02-11, 01:30
Bannlyst
Citat:
Du försöker med alla medel få mig/alla andra män att acceptera en spermahink som flickvän. Det funkar kanske på hen-mes-fjollan Gustav Edman ( https://twitter.com/gustavedman ), men inte på mig.

Är man inte lika mycket spermahink om man knullar med sin pojkvän?
2014-02-11, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Är man inte lika mycket spermahink om man knullar med sin pojkvän?

Nej, då knullar du endast med din pojkvän, inte 20 st olika i månaden. Fattar du väl själv ?
2014-02-11, 01:41
Bannlyst
Citat:
Nej, då knullar du endast med din pojkvän, inte 20 st olika i månaden. Fattar du väl själv ?

Personligen tror jag att tjejer som har ons har ons några gånger i månaden medan en tjej som har pojkvän blir knullad varje dag så länge hon har en pojkvän. Sedan tjejer som har ons brukar väl vara mer beskyddade med preventivmedel såsom kondom medan tjejer som har pojkvän skiter i preventivmedel och det blir oftast sperma inne i en eller utanför på fittan. Alltså så är det väl samma sak i slutändan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in