Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-21, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Ja, du ser ju hur du själv resonerar kring andra, varför inte applicera det på dig själv?

Kör på exklusivitet efter sex, absolut rimligt. Men du kan inte sitta och knulla runt med flera isf, och förvänta dig att tjejerna kommer tycka du blir ännu mer attraktiv av det. Snarare tvärtom, som du själv anser om andra.

Två val: en tjej i taget, eller lär dig ljuga som alla andra.

Ah, nej, jag har faktiskt aldrig legat med två parallellt. Det vill säga legat med en, legat med en annan och sedan legat med den första igen.

Eller ... den enda där jag har haft andra mellan våra ligg är hon jag verkligen tyckte om, men där var det en helt annan sak då hon stötte bort mig under en månads tid när jag verkligen försökte styra det mot att vi inte skulle träffa andra.

Men ja, jag får köra på något av dessa alternativ antar jag. Tack för input!
Citera
2018-06-21, 14:42
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Mycket intressant. Jag undrar hur vi skiljer oss åt där då, med tanke på att jag har blivit dissad av två ligg i rad nu. Jag tycker det är rätt svårt att placera dem på en skala, men de är väl ungefär där du säger, 7,5r typ.

Det känns verkligen ologiskt med tanke på att jag får oerhört mycket komplimanger för sexet (alltid fått, vilket delvis handlar om att jag tycker det är det hetaste som finns att gå ner på en tjej, varför jag är grym på det), alltså måste det brista någon annanstans.

Skalor är alltid svårt, men det ger ett hum i alla fall.

Att gå ner är rule number one. Finns väl inget bättre än att se henne njuta, hur hon twistar sin kropp. Och uppenbarligen är det inte allt för vanligt, av vad jag hört.

Jag agerar nästan alltid lika vid förstaträffar. Funkar fint, och det har jag skrivit förut.
Citera
2018-06-21, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Att gå ner är rule number one. Finns väl inget bättre än att se henne njuta, hur hon twistar sin kropp. Och uppenbarligen är det inte allt för vanligt, av vad jag hört.

Jag agerar nästan alltid lika vid förstaträffar. Funkar fint, och det har jag skrivit förut.
Går du ner på henne på första dejten?

Vad menar du med som inte är vanligt, att gå ner och grisa eller att hon twistar med kroppen?
Citera
2018-06-21, 14:46
Medlem
Citat:

Hur menar du angående förstaträffar?

Vad är er syn på sex på första dejten? Tror ni tjejen är mindre benägen att vilja inleda något seriöst om det blir av?
Citera
2018-06-21, 14:49
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Går du ner på henne på första dejten?

Vad menar du med som inte är vanligt, att gå ner och grisa eller att hon twistar med kroppen?

Har vi sex innefattar det oralt, såklart. Jag har inte för avsikt att redogöra för sexuella preferenser på Flashback, men det krävs ju något mer än bara penetration, minst sagt.

Det är alldeles för många killar, av vad jag hört, som inte tillfredsställer tjejen tillräckligt. Men det här är off topic som fan.
Citera
2018-06-21, 14:51
Medlem
Ok, nä fan heller att ge henne den så tidigt. Då måste hon vara fru-material. Har aldrig hänt.

Men kul att du knäböjer och lapar henne som en duktig hund Skoja bara, kör hårt.
Citera
2018-06-21, 14:54
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Hur menar du angående förstaträffar?

Vad är er syn på sex på första dejten? Tror ni tjejen är mindre benägen att vilja inleda något seriöst om det blir av?

Första gången man ses. Alltid samtal över ett glas. Hemma hos mig eller ute. Kan en tjej inte vara någorlunda intressant över ett glas är det bara att lämna. Dessutom tycker jag att det är genuint trevligt att ha några timmars gott prat.

Tråden befolkas av mycket äldre personer. Sex på första träffen kanske satte en stämpel för tio år sen. Den nya generationen är tydligt mer sexuellt liberal. Så snacket om att undvika sånt är ju ren bullshit.
Citera
2018-06-21, 14:56
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ok, nä fan heller att ge henne den så tidigt. Då måste hon vara fru-material. Har aldrig hänt.

Men kul att du knäböjer och lapar henne som en duktig hund Skoja bara, kör hårt.

Eller så är man tillräckligt säker i sin manlighet och sexualitet att man inte tänker så jävla mycket när man är uppe i det. Kvinnans njutning är min behållning. Det är bara att jämföra sex med tjejer som får orgasm(er) mot såna som verkligen inte kan. Det ena är värdelöst; do the math.
Citera
2018-06-21, 14:58
Medlem
Citat:
Första gången man ses. Alltid samtal över ett glas. Hemma hos mig eller ute. Kan en tjej inte vara någorlunda intressant över ett glas är det bara att lämna. Dessutom tycker jag att det är genuint trevligt att ha några timmars gott prat.

Tråden befolkas av mycket äldre personer. Sex på första träffen kanske satte en stämpel för tio år sen. Den nya generationen är tydligt mer sexuellt liberal. Så snacket om att undvika sånt är ju ren bullshit.

Hm, okej. Hon tjejen jag pratat mycket om (23 år) sa till mig när vi pratade ut innan vi bröt att hon blev besviken på sig själv för att vi låg på andra dejten i alla fall. Och hon verkade onekligen ganska sexualliberal med tanke på att hon uttryckte att hon hade övervägt att gå med en tjejkompis och en kille hem för trekant – vilket äcklade mig något enormt.

Även den senaste, som är i min ålder (32 år), sa att om hon hade haft planer på att inleda något seriöst med mig hade vi inte legat på första träffen.

Jag håller med angående det där med att ta några glas; det är det konceptet jag brukar köra på också. Enda problemet är att det är dåligt för fysiken – en hel jävla del kalorier i alkohol alltså! Men kör man max en dejt i veckan är det naturligtvis inget problem.
Citera
2018-06-21, 15:01
Medlem
Citat:
Eller så är man tillräckligt säker i sin manlighet och sexualitet att man inte tänker så jävla mycket när man är uppe i det. Kvinnans njutning är min behållning. Det är bara att jämföra sex med tjejer som får orgasm(er) mot såna som verkligen inte kan. Det ena är värdelöst; do the math.
Mitt mål är sällan att hon ska komma när jag dejtar henne. Men alla är vi olika.

Edit: min erfarenhet är att de med stark integritet inte vresar upp på första dejten. Inte mig emot.
Citera
2018-06-21, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Nej, det där vet du innerst inne också om att det är BS. Jag håller inte alls med, det är ändå du själv som bestämmer ifall du vill vara en äkta G eller en cuck här i livet.

Ifall du har vänner, släkt eller ens familjemedlemmar som skulle bryta band och snacka skit om dig därför att du är framgångsrik och skaffat en het och traditionell flickvän från öst, så är det faktiskt upp till dig själv att börja kamma dig och uppgradera ditt umgänge och se till att klippa banden med losers.

Vem du tillåter in i ditt liv är i slutändan ändå DITT fel och enbart DITT eget fel. Du kanske tror att familj är familj och att dina barndomsvänner är sådana du inte kan ignorera eller distansera dig från. FEL.

De kan snarare vara den största anledningen till varför du inte befinner dig riktigt där du vill vara i livet. Sådana kan vara giftiga, negativa och dra ner en jämt och ständigt men man håller sig kvar hos dem på grund av skuldkänslor.

Fuck that. Se till att skaffa högre standards på vem du släpper in till din inre krets istället. Vilka tror du att du attraherar ifall du sätter upp gränser med vem du spenderar din tid med?

Jo, likasinnade människor, vinnare, drivna och positiva sådana. Men det kräver ju också att man tar en paus från att sitta hemma och högersvepa som en jävla besatt och nätverkar lite i den verkliga världen.

Min egen krets är jävligt liten idag men jag spenderar hellre tid med ett par fåtal badass och jävligt bra människor än massa jantelagsfår som sprider negativ energi.

Absolut kan man förändra sig till det positiva, och jag håller med om att tomtarna jag har i mitt liv har jag valt själv, men BrunoC alla hamnade inte i skolklassen med "bad ass gubbarna", eller gick den där universitetsutbildningen där alla var högerextremamensagenier, och då ser livets vänskapskrets ut som den gör. Kollegorna kanske har fru, barn och har sitt "svensson liv" klart för sig. Inte vill hänga privat, and so on. Varför är tinder så stort? Vi har ett STORT mörkertal av "ensamma människor". Rent allmänt. Folk som antagligen gärna gått ut på krogen och röjt om dom haft "dom där coola polarna".

Ut själv och "nätverka", och knyta seriösa vänskaper i nöjesvärlden, krogvärlden, är tyvärr ingen lek. Nu pratar vi alltså inte att ragga fitta längre, utan vänskap som byggs på helt ytliga kontakter som inte är skapade genom skola, jobb, utbildning, släkt, tidigare vänner, social circle balbalblabla. För att det ska kunna ske är att vara framgångsrik en förutsättning, där är man inte ännu, självklart är allt subjektivt. Finns säkert dom som hade varit väldigt nöjda med att ha det så som jag har det.

Så utan att vara jätte framgångsrik dvs hyffsat vanlig svennebanan, på vilket sätt skulle detta ryskatinder ragg funka i praktiken? Du har ju inte möjligheten att connecta med den där fantastiska societetsomkretsen utav människor som ser världen för vad den egentligen är. Vi pratar beta cucks som sitter på tinder och runkar av högerswipen till i princip vad som helst, annagreta med fitthår i ansiktet. Självklart är kanske du eller någon annan som har allt sitt "shit together", i en position där du kan ha en liten krets vänner och ändå känna dig "nöjd" med livet, pga arbetsliv, inkomst, etc.

Men för gemene svennebanan är det en dröm. Du måste vara entreprenör, eller välja den hårda vägen bli allmänt grym och kunna skapa seriösa kontakter ute på fyllan, nöjesvärlden ev som vill vara dina "nya kompisar" som ser världsbilden som du ser den. Som du kan hänga med sen med din ryskafru när övriga släkt och tidigare vänner övergivit dig pga "den där ryskahoran", eller liknande. Överdriver högst troligt endel, men rent hypotetiskt värsta scenariumet här förstås. Det är inte det lättaste.

Lätt att glida in i en grupp med randoms på nåt event och tjöta på, men nästa dag är du bortglömd, för majoriteten av människor har denna mentalitet "Vi växte inte upp i blöjan ihop, därför kan vi inte vara kompisar". Sen flyttar folk också. Det är väl kanske min egen största problematik. Man kommer ifrån varann. Det gäller att hitta nya lirare. Jag har ju inga coola vänner att visa upp.

Dom jag har är töntarna man gick i skolan med eller träffa på jobbet, eller så. Verkligheten är tuffare än du vill utmåla den. En polare är nyligen utbildad ingenjör. Inte fan är det nån jävla gateway till fittportalen och vänskapen? Han hänger med samma töntar fortfarande. Han trodde väl naivt att han skulle få tillgång till societetseliten bara för han har en "fin utbildning", och kan mingla på universitetetspatriarkalabajsväggar. Livet funkar inte så. Nej, Trump, entreprenörer är i en helt annan ställning att bara klippa band hur enkelt som helst med fd vänner, för det står tusen nya runt hörnet och vill hänga med en "sån kung som tex Trump".

Tror vi får acceptera att vi tycker helt olika här. Även om jag håller med i mycket av det du säger. Klart det är BS mestadel av det jag skriver. Det är möjligt att bli fantastisk, få fantastiska vänner få en ryskfru utan att ha världens framgång, men det är en betydligt svårare utmaning, varpå folk väljer tinderswipeandet framför "verkligt nätverkande", kroghäng, nöjen, etc.
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-06-21 kl. 15:04.
Citera
2018-06-21, 15:04
Medlem
Citat:
För att citera ett gammalt Tinder-ONS: Endast ca 30% av kvinnor är kapabla till vaginala orgasmer. Om det stämmer vet jag inte, men är nog inte osannolikt.

Jag siktar också nästan alltid på att gå ner första gången, även om de senaste gångerna har jag blivit "uppdragen" dvs hon ville inte det, utan ist direkt på huvudakten så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in