Sitter lite lätt rastlös så här på lördagförmiddag och funderar på hur/om jag ska ta vidare action på detta scenario:
Matchade med en tjej jag tyckte verkade intressant på tinder.
Via Tinderappen så var hon väldigt seg på att svara så jag var inställd på att hålla det väldigt avslappnat och bara i princip invänta tills kontakten bröts.
Men så föreslog hon att vi skulle ha vidare kontakt via messenger. Fine det kan vi väl ha. Där hon första dagarna var betydligt mer aktiv och vi fick igång en bra dialog. Dock har jag fortfarande hållt det avslappnat - Hon ville tex inte avslöja i vilket område hon bor i (vi pratar alltså om vilket område i en av sveriges 3 största städer hon bor i, så kan inte tycka att det var en för offensiv fråga...) Jaja, jag fortsatte att hålla det casual.
Hade jag inte fått sådana här indikationer på att hon vill vara anonym så hade jag styrt det mot att träffas över en fika ganska omgående efter messenger kontakten.
Iaf vi fortsatte skriva och efter 2-3 dagar så frågade hon vad jag annars brukar göra när man inte var på jobbet (detta efter många meddelanden om jobbet - som kändes som att vi båda hade genuint intresse av) så frågade hon vad jag gör när jag inte är på jobbet. Svarade i samma glada läge som innan där jag även lyckades få in hyfsat snyggt att vi även delade samma fritidsintressen, följt av att jag frågade henne vad hon gör på hennes lediga tid (har dubbelgranskat att jag inte redan ställt frågan).
Därefter blev det helt tyst från hennes sida

Dvs, tyst sedan i torsdags eftermiddag. Jag har sett att hon är online flertalet gånger. Vad tycker ni att jag bör göra? Att inte skriva något känns som att man bara låter det rinna iväg, men samtidigt känns det desperat att skriva... Men att inte göra något är ju garanterat att inte något mer kommer hända.
Haha sorry för långt inlägg om något så här obetydligt, men vill gärna få lite opartisk feedback innan jag gör/inte gör något!