Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-18, 19:56
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Då hade du swipat höger på solida 18cm+ kukar och vänster på allt under eller?

Ja eftersom jag har ett extremt slappt underliv så måste jag ha något riktigt rejält
Citera
2017-05-18, 20:14
Medlem
UgQvinnas avatar
Till frEaK-pig

Sen om man är för trevlig utan att visa lite att man är lite intresserad finns det väl risk att det dör av med? "

Den meningen får du gärna förtydliga. Hänger inte med på vad du menar?
Att försöka vara sitt bästa jag och inte spela spel tycker jag funkar.

En kille jag chattade med var kock och hade enormt vackra uppläggningar av maträtter och desserter på sin Instagram.
Jag berömde bilderna men tänkte strax efter att det kanske verkade inställsamt.
Han blev jätteglad och sedan babblade vi mat ett tag.
Så gå på lite feeling tycker jag.
Senast redigerad av UgQvinna 2017-05-18 kl. 20:17.
Citera
2017-05-18, 21:02
Bannlyst
Trodde jag fick en tjej på luven och hon var jävligt tillmötesgående. Såg bra ut.

Bad om hennes snap och hon gav den lättvindigt.

Första jag ser på hennes story är en massa barn hon har hand om. Söker mer om henne och hon har då en massa barn och är ensamstående.

Inte nog med det så har hon fått barnen med nån känd wigger-rappare.

Blev direkt att ta bort henne på snap och tinder.
Citera
2017-05-19, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Ja, det vore riktigt fint om man bara kunde svajpa på feminister.

Sätta ludrena på plats samt anmäla då flertalet har enligt Tinders TOS icke tillåtna presentationer.
Citera
2017-05-19, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Ja eftersom jag har ett extremt slappt underliv så måste jag ha något riktigt rejält

Kan intyga att detta stämmer. Sjukt eko det var. Hela jag kom in i skötet.
Citera
2017-05-19, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Köpte tinder plus i fyllan i lördags. Började utnyttja boosten direkt och svepte som en galning i en halvtimme. Fick väl typ 14-15 tjejer varav alla var mediokra. Dagarna efter swipade jag utan boost och fick väl typ 6 tjejer. Så har typ 21 matchningar och har swipat sönder Stockholm. Har ändrat min plats i göteborg och får se hur de blir. Blir de bättre om man byter destination titt som tätt?

Ångrar inte att jag köpte skiten men tinder plus är verkligen överskattat. Du får inte de finaste tjejerna om du slår på boost och skiten avtar också när du haft din plus i typ 4 dagar. Tycker ändå att systemet ska belöna oss som prenumererat på skiten för 100 kronor månaden ut och inte avta precis som när man är free member.

Mer värt att bara köpa boost men har hört att boosten inte är effektiv efter första gången heller...

jaja bara att bita ihop. Fått en ful tjej på kroken som man ändå kan knulla om man har lust. Får väl se om Göteborgtjejerna är snällare. Efter det testar jag nog ukraina och såna ställen, eller varför inte Island.

Och nu i skrivande stund matchade man med två vrak från Göteborg... är det nån jävla förbannelse att jag alltid får fula och blattetjejer? Omöjligt få vanliga tighta blonda/brunetter.

Snart flyttar jag nålen till östeuropa.

Många svenska kvinnor är luftade som fan och spelar utanför sin klass med råge pga white knights. Riktiga hoes. Testa utlandet. Gjorde det innan jag skulle på en resa och hade så många nummer och kontakter till chatt apparna som jag farmade in på en vecka att jag kunnat knulla varje dag i månader med nya tjejer. De till och med insisterade på att bjuda a la fairplay på dricka och mat och de låg i 7-10 skalan. Ironiskt nog höll jag mig till den tredje tjejen jag träffade på resan då vi blev kks och hon var sin vikt värd i guld. Aldrig varit så torr i pungen som då. Behövde inte träffa fler då jag var sjukt nöjd.
Senast redigerad av Farsan.Baloo 2017-05-19 kl. 01:45.
Citera
2017-05-19, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ProcioneLavatore
Och så att inte folk man redan känner och har på Facebook sållas bort. Stelt.

Ja och så tillåta avskärmning gällande lands gränser.
Citera
2017-05-19, 02:11
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullibull
Jag har inte tinder men har provat andra dejtingsidor och förfärats över en hel del bilder. Har bara sett bilder på män, så kan inte säga något om kvinnornas bilder.

De absolut värsta är män som försöker se porriga ut, som ligger i sängen och har tagit en selfie uppifrån. Sedan alla spegelfotograferade med bar överkropp. Alla poserande med bil. Alla selfies snett uppifrån. Alla selfies.

vad är det för fel med dessa bilder?man ser ju förmodligen tydligt hur mannen ser ut?
Senast redigerad av christallqhulaaa 2017-05-19 kl. 02:34.
Citera
2017-05-19, 02:34
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Trodde jag fick en tjej på luven och hon var jävligt tillmötesgående. Såg bra ut.

Bad om hennes snap och hon gav den lättvindigt.

Första jag ser på hennes story är en massa barn hon har hand om. Söker mer om henne och hon har då en massa barn och är ensamstående.

Inte nog med det så har hon fått barnen med nån känd wigger-rappare.

Blev direkt att ta bort henne på snap och tinder.

ja vem fan vill försörja en nån annans barn.
Citera
2017-05-19, 06:54
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farsan.Baloo
Kan intyga att detta stämmer. Sjukt eko det var. Hela jag kom in i skötet.

Din kuk var mindre än ett lillfinger också så inte konstigt.
Det var fan inte lätt att få ut hela dig heller.
Citera
2017-05-19, 07:00
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Många svenska kvinnor är luftade som fan och spelar utanför sin klass med råge pga white knights. Riktiga hoes. Testa utlandet. Gjorde det innan jag skulle på en resa och hade så många nummer och kontakter till chatt apparna som jag farmade in på en vecka att jag kunnat knulla varje dag i månader med nya tjejer. De till och med insisterade på att bjuda a la fairplay på dricka och mat och de låg i 7-10 skalan. Ironiskt nog höll jag mig till den tredje tjejen jag träffade på resan då vi blev kks och hon var sin vikt värd i guld. Aldrig varit så torr i pungen som då. Behövde inte träffa fler då jag var sjukt nöjd.

Men hur kan så väldigt stor mängd kvinnor i det "utland" du var i ha så dålig syn?
Men till din fördel och grattis till liggen.
Citera
2017-05-19, 09:47
Medlem
Citat:
Sätta ludrena på plats samt anmäla då flertalet har enligt Tinders TOS icke tillåtna presentationer.
Vad är inte tillåtet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in