Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Ja men det enda stället man kan gå fram till är krog, klubb osv... jag ser många på diverse gym, men jag vet ju själv, jag hatar att bli störd i min träning.. och jag tycker det är rätt osexig miljö att ragga på folk, svettig, ansträngd och äcklig.
Nej nej nej, glasskiosken senast för mig och en snubbe. Sätt dig med någon polare i närheten av brudar och snacka lite högt och var lite "skön" i ditt prat namedroppa någon dom kanske känner till, så kan dom fnissa till, då kan du säga "känner jag dig eller?". Om hon skrattat, så kommer hon garanterat inte typ "öh, nä" och se sur ut. Utan det brukar vara öppet för fortsatt tugg.
En annan grej är ju som jag också sagt tidigare snabbmatshak när det vanskas festivaler, event, etc. Så enkelt att öppna i kön typ "ni väntat länge el?". "ah, jo fan känns som en evighet, happ är ni på festivalen el?" bla bla bla bla.
Dvs rätt ytliga frågor och sen får man försöka få in lite småintresse här och där för brudarna eventuellt säga "jag vet ett annat ställe, tror det är mindre folk där. Kan dra dit å käka annars". Säger dom ja, då är ju saken biff.