Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Kul, absolut kan en ryska vara bra, men för att flinka in med några osköna fakta som högst troligt stämmer in på dig/mig/gemene svennebanantindrare. Så är vi inga ala Trump framgångsrika mångmiljonärer som bara kan bryta med allt och alla som ogillar din levnadsstil och livet går vidare imorgon. Dvs du ska umgås med din "vänkrets" och sitta där med din svenskbrytande (i bästa fall om hon orkar lära sig språket) ryska och traggla.
Vänner, släkt, familj kanske bryter band eller snackar skit, och det kommer påverka din sinnesstämning oavsett om du vill eller inte.
Nej, det där vet du innerst inne också om att det är BS. Jag håller inte alls med, det är ändå du själv som bestämmer ifall du vill vara en äkta G eller en cuck här i livet.
Ifall du har vänner, släkt eller ens familjemedlemmar som skulle bryta band och snacka skit om dig därför att du är framgångsrik och skaffat en het och traditionell flickvän från öst, så är det faktiskt upp till dig själv att börja kamma dig och uppgradera ditt umgänge och se till att klippa banden med losers.
Vem du tillåter in i ditt liv är i slutändan ändå DITT fel och enbart DITT eget fel. Du kanske tror att familj är familj och att dina barndomsvänner är sådana du inte kan ignorera eller distansera dig från. FEL.
De kan snarare vara den största anledningen till varför du inte befinner dig riktigt där du vill vara i livet. Sådana kan vara giftiga, negativa och dra ner en jämt och ständigt men man håller sig kvar hos dem på grund av skuldkänslor.
Fuck that. Se till att skaffa högre standards på vem du släpper in till din inre krets istället. Vilka tror du att du attraherar ifall du sätter upp gränser med vem du spenderar din tid med?
Jo, likasinnade människor, vinnare, drivna och positiva sådana. Men det kräver ju också att man tar en paus från att sitta hemma och högersvepa som en jävla besatt och nätverkar lite i den verkliga världen.
Min egen krets är jävligt liten idag men jag spenderar hellre tid med ett par fåtal badass och jävligt bra människor än massa jantelagsfår som sprider negativ energi.