Citat:
Jomen absolut, det är ju så man får tänka när man är i våran gubbålder
Fantastiskt att det ändå sker matchningar och att dom upprätthåller konversationer med en, samt vill ses. Har en svenska på g nu som skrattar endel åt mitt snack så känns lovande. Solid 7/10 skulle jag säga att hon är, fritidsassistent, ej högskoleutbildning tror jag (?). Andra kanske rate:ar högre, men man har ju sin smak så att säga.
Vet inte hur ni andra resonerar, men utifrån hur det låter allmänt så är det väl något åt mitt håll (att tjejerna med snygga kroppar matchar med alla swipes), men för mig är det typ. Har tjejen snyggkropp direkt 6/10 förutsatt att ansiktet inte är total gris då, men mediokert face och snyggkropp ja 6/10. Sött ansikte ful kropp, :/ 4/10, 5/10 ska till jävligt mycket om jag vill träffa en sån tjej. Kör nog vad jag tror ni ungdomar kallar det s.k "ghosting" då, dvs snackar på och är trevlig (stalkat på fb och sett feta arslet, hur hon är allmänt out of shape). Sen bara låter det rinna ur sanden.
Fantastiskt att det ändå sker matchningar och att dom upprätthåller konversationer med en, samt vill ses. Har en svenska på g nu som skrattar endel åt mitt snack så känns lovande. Solid 7/10 skulle jag säga att hon är, fritidsassistent, ej högskoleutbildning tror jag (?). Andra kanske rate:ar högre, men man har ju sin smak så att säga. Vet inte hur ni andra resonerar, men utifrån hur det låter allmänt så är det väl något åt mitt håll (att tjejerna med snygga kroppar matchar med alla swipes), men för mig är det typ. Har tjejen snyggkropp direkt 6/10 förutsatt att ansiktet inte är total gris då, men mediokert face och snyggkropp ja 6/10. Sött ansikte ful kropp, :/ 4/10, 5/10 ska till jävligt mycket om jag vill träffa en sån tjej. Kör nog vad jag tror ni ungdomar kallar det s.k "ghosting" då, dvs snackar på och är trevlig (stalkat på fb och sett feta arslet, hur hon är allmänt out of shape). Sen bara låter det rinna ur sanden.
Haha, jag ser mig verkligen inte som gammal. Ser som sagt yngre ut också vilket reflekteras av bilderna.
Jag har en rejäl självförtroendedipp nu dock. Eller snarare så inser jag att jag kanske alltid har haft det på sätt och vis. Flera gånger i rad nu så har ju tjejer legat med mig och sedan valt att bryta. Jämför med min bror som i princip aldrig verkar ha problem med att få en tjej som han vill ha. Det blir svårt att övertyga sig själv om att det handlar om "otur" då; tjejerna ser helt enkelt något (eller några) fel hos mig, och jag hade gett så mycket för att förstå vad.
Själv börjar jag tänka att det har med utseende att göra. Enligt min tjejkompis så stämmer det inte, utan om en tjej ligger men inte vill bli tillsammans så tycker hon att man är snygg men faller på andra områden.
Jag kan ju konstatera följande i alla fall: Av de senaste tio eller så tjejer jag har träffat så är det bara en som inte valt att ligga med mig. Däremot är det inte en enda som har uttryckt att hon är intresserad av någonting seriöst.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-21 kl. 13:27.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-06-21 kl. 13:27.