Flashback bygger pepparkakshus!
2018-08-10, 14:17
Medlem
Om det nu är så att det bara räcker med att se bra ut för att få i säng en snygg tjej, hur förklarar du då att massor av de där inta-flickorna som poserar och leker läckra, att de inte faller för endast ett snyggt yttre.

För då hade det inte funnits massor med chattar ute där det krävs rika araber för att knulla dem. De nappar först när killen utger sig för att vara en royal från Dubai, och att de får bra betalt för sexet.

Inte bara status, inte bara att få bli bjudna på resan, inget yttre, utan när pengar kommer på tal så viker de sig och kan tänka sig att knulla och göra vad fan som helst.

Där smulas din lilla tes sönder, för de är såpass eftertraktade att det inte räcker med att vara snygg, annars hade man lurat dem med en modellprofil och inte en fejk-shejk.
Citera
2018-08-10, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Det är bara att instämma i det skrivet ovan.

Att förneka det är bara idiotiskt.

Ja, det finns enstaka snygga tjejer som håller tätt, men de är undantag som bekräftar regeln. Och håller de tätt för hunkarna som de innerligt tänder på, varför skulle de släppa till åt en lågstatus mes?

Det tragiska i det hela är att det runt 28-30 års åldern ska etableras en långsiktig relation och då blir det med någon mes som tofflar nåt så in i helvete. Han skulle bara veta vad tjejen vuxit upp med i sig.

Usch och bläsch

Så är det. Jag känner inte till en enda snygg tjej som inte har instagram och viker ut sig på social media eller som inte legat med minst 15 killar, detta ålder 20-30, inte en enda. De flesta har legat med över 25 killar, ibland 40+.

Helt otroligt att det fortfarande finns killar som vägrar inse detta, de förnekar och förnekar som stollen ovanför, snacka om att blunda för verkligheten.

Men vad ska man säga, allt för att inte bli depp antar jag :P
Citera
2018-08-10, 14:39
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Alltså hur naiv är du? Har du snygga tjejkompisar i 20års åldern? Jag känner flera hundra från universitetet, jag känner också killar som är ruskigt snygga. Det är PRECIS sådär det ser ut i tinderkonvos med en riktigt snygg kille.

"Tjena, het som fan"
"Ligga?"
"Visst, när kan du?"

Klart.

Sen gör en ful/average kille samma sak, då blir det block eller sexuella trakkaserier.
Du har alltså tillgång till flera hundra tjejers Tinderkonversationer?
Intressant.

Allt jag säger är att ni ska tänka lite kritiskt och inte tro på allt som bekräftar er uppfattning.
Tydligen är det omöjligt.
Senast redigerad av DoraF 2018-08-10 kl. 14:44.
Citera
2018-08-10, 14:41
Medlem
Citat:
Så är det. Jag känner inte till en enda snygg tjej som inte har instagram och viker ut sig på social media eller som inte legat med minst 15 killar, detta ålder 20-30, inte en enda. De flesta har legat med över 25 killar, ibland 40+.

Helt otroligt att det fortfarande finns killar som vägrar inse detta, de förnekar och förnekar som stollen ovanför, snacka om att blunda för verkligheten.

Men vad ska man säga, allt för att inte bli depp antar jag :P

Du verkar ha missat denna frasen som han du quotade skrev

Citat:
Ja, det finns enstaka snygga tjejer som håller tätt, men de är undantag som bekräftar regeln.

Han medger ju det jag påstår, att det finns tjejer som inte alls är som du hävdar.

Men om inte, om jag nu är en kåt pojke som trånar efter en tjej så skulle jag ju bli överlycklig om det vore som du sa, kanske att man kan få trycka på en av dessa som kring 20-30 som pippat med minst 25+.

Vad vinner jag på att det finns svårfångade tjejer?

Det mest komiska är inte bara att du tror dig ha koll, utöver det ska de flesta tjejer ha räknat sina knull och inte bara det, alla dessa ska dessutom ha delgivit dig det.

Alla tjejer räknar sina pipp, och alla vill rabbla upp det för dig.

Ponken, vem försöker du lura? Och om det är några som är lätta att knulla för en snygg hetero så är det ni kuktrånande stjärtgossar, er våta dröm är att få bli påbankad av en hetero, en manlig, maskulin sk drömbög.

Men världen och Tinder ser inte ut så, tyvärr.
Senast redigerad av xtroverto 2018-08-10 kl. 14:48.
Citera
2018-08-10, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Intressant.
Vadå, så du tror inte att han har flera hundra tjejkompisar, som även är med på Tinder, som går/gått på hans skola, och som berättat om sina sexliv? Hur fan kan du inte tro på det?
Citera
2018-08-10, 15:07
Medlem
Asså är man en snubbe som ligger runt mycket så får man ju liksom tåla/skylla sig själv (om man nu tycker det är så hemskt med tjejer som ligger...) att man kommer i kontakt med tjejer som gillar att ligga runt mycket. Vad är problemet liksom? Tjejer som "håller på sig" faller inte för fuckboys/players, de är smartare än så.
Citera
2018-08-10, 15:12
Bannlyst
Citat:
Intressant.

Allt jag säger är att ni ska tänka lite kritiskt och inte tro på allt som bekräftar er uppfattning.

Men du, hur ska man någonsin kunna påstå något generellt över huvud taget om sådana som du alltid ska komma med "så du har alltså varit in i varenda tjejs sovrum och att upp kameror så du vet vad dom gör?".

Mänsklig natur är väldigt förutsägbar och om det är i kulturen att vara promiskuös och en stor del av kvinnor är det så kan man säga att de flesta är det med största sannolikhet.

Jag umgås med unga tjejer dagarna ända (när det inte är sommar/vinteruppehåll), festar med dom 3, ibland 4ggr i veckan, jag får höra allt smaskigt som dom sysslar med som dom nödvändigtvis inte säger till sina heterosexuella killkompisar, det verkar som att kvinnor tenderar öppna sig på ett annat sätt när dom vet att man är homosexuell och inte ett hot.

Jag kan säga dig att beteendet är extremt vanligt, det är näst intill en regel. JA, det finns kanske möjligvis ett fåtal asperger-tjejer som inte fungerar såhär men andelen är minimal således irrelevant.

En överväldigad majoritet av unga snygga populära tjejer knullar otroligt många killar, men dessa killar är inte vilka som helst men det är en "liten klick" av män som får ta del av det, resten har det rätt svårt. ALLA tjejer jag känner fungerar på det här sättet, precis varenda en. Om en tjej får reda på att nån annan tjej legat med en viss kille och får höra hur het och bra han är, då ska hon minsann på honom också när alkoholen börjar flöda.

Det handlar om trekanter, ibland gruppsex om 4. Det handlar om stora mängder otrohet som killarna som inte är på universitetet någonsin får reda på.

I vintras åkte vi till åre, 2 av tjejerna som är med som "ledare" i studenföreningen och som jag VET har pojkvänner, varav en är förlovad, var med. Båda dom låg med några okända killar där borta, jag hörde för fan ena ha sex halva natten för guds skull.

Det går nog inte att prata om detta med vissa av er, om ni inte erfarar det, då blir det som den där andra stollen i tråden, "nä så är det inte alls nä nä nä nä!!".

Nänä, tro vad du vill liksom, jag säger bara vad jag erfarat, men visst, som kille kan man ju alltid intala sig att inte "ALLA!!" tjejer är så, om man på så sätt mår bättre.

.. Det är verkligen så att vissa människor hatar verkligheten så mycket att man gör allt för att blunda för den.

Jag är förövrigt jävligt sexuellt promiskuös jag också, så jag säger inte att beteendet är fel, fast det kan ändå vara väldigt äckligt att deras framtida flickvänner å fruar knullar runt så otroligt mycket, i alla fall om man ska gå efter vad i princip alla mina heterosexuella killkompisar tycker, INGEN av dom vill ha en lättfotad flickvän.
Citera
2018-08-10, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Vadå, så du tror inte att han har flera hundra tjejkompisar, som även är med på Tinder, som går/gått på hans skola, och som berättat om sina sexliv? Hur fan kan du inte tro på det?

Har inget mer att säga dig. Du har 10.000 poster på ett internetforum, det är ju rätt uppenbart varför du förnekar det så mycket, du är en av de killar som aldrig fått ta del av det således måste du förneka verkligheten för att inte må dåligt över vad som pågår bakom kulisserna när du inte får vara med.
Citera
2018-08-10, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swankypantz
Asså är man en snubbe som ligger runt mycket så får man ju liksom tåla/skylla sig själv (om man nu tycker det är så hemskt med tjejer som ligger...) att man kommer i kontakt med tjejer som gillar att ligga runt mycket. Vad är problemet liksom? Tjejer som "håller på sig" faller inte för fuckboys/players, de är smartare än så.

Tjejer som intalat sig själv de "inte är lättfotade" eller "inte faller för players" är alltid de tjejerna som faller lättast för dessa killar, har sett det om och om igen.
Citera
2018-08-10, 15:25
Medlem
När man matchar mer en 32-åring som svarar på de fyra första meddelanden man skriver. Noll effort till fråga ngt tillbaka. Då är jag yngre, mer framgångsrik på alla plan. Bor i innerstan och hon förorten.
LOL. Blev unmatch direkt efter 4e svaret! Hon kan sitta där och ruttna.

Matchade nog med den snyggaste tjejen någonsin på 2 år. Tyvärr långt bort så lär ju inte svara vilket är synd. Samma ålder som mig med (27). Fan också.
Sjukaste jag sett......
Citera
2018-08-10, 15:25
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Men du, hur ska man någonsin kunna påstå något generellt över huvud taget om sådana som du alltid ska komma med "så du har alltså varit in i varenda tjejs sovrum och att upp kameror så du vet vad dom gör?".

Mänsklig natur är väldigt förutsägbar och om det är i kulturen att vara promiskuös och en stor del av kvinnor är det så kan man säga att de flesta är det med största sannolikhet.

Jag umgås med unga tjejer dagarna ända (när det inte är sommar/vinteruppehåll), festar med dom 3, ibland 4ggr i veckan, jag får höra allt smaskigt som dom sysslar med som dom nödvändigtvis inte säger till sina heterosexuella killkompisar, det verkar som att kvinnor tenderar öppna sig på ett annat sätt när dom vet att man är homosexuell och inte ett hot.

Jag kan säga dig att beteendet är extremt vanligt, det är näst intill en regel. JA, det finns kanske möjligvis ett fåtal asperger-tjejer som inte fungerar såhär men andelen är minimal således irrelevant.

En överväldigad majoritet av unga snygga populära tjejer knullar otroligt många killar, men dessa killar är inte vilka som helst men det är en "liten klick" av män som får ta del av det, resten har det rätt svårt. ALLA tjejer jag känner fungerar på det här sättet, precis varenda en. Om en tjej får reda på att nån annan tjej legat med en viss kille och får höra hur het och bra han är, då ska hon minsann på honom också när alkoholen börjar flöda.

Det handlar om trekanter, ibland gruppsex om 4. Det handlar om stora mängder otrohet som killarna som inte är på universitetet någonsin får reda på.

I vintras åkte vi till åre, 2 av tjejerna som är med som "ledare" i studenföreningen och som jag VET har pojkvänner, varav en är förlovad, var med. Båda dom låg med några okända killar där borta, jag hörde för fan ena ha sex halva natten för guds skull.

Det går nog inte att prata om detta med vissa av er, om ni inte erfarar det, då blir det som den där andra stollen i tråden, "nä så är det inte alls nä nä nä nä!!".

Nänä, tro vad du vill liksom, jag säger bara vad jag erfarat, men visst, som kille kan man ju alltid intala sig att inte "ALLA!!" tjejer är så, om man på så sätt mår bättre.

.. Det är verkligen så att vissa människor hatar verkligheten så mycket att man gör allt för att blunda för den.

Jag är förövrigt jävligt sexuellt promiskuös jag också, så jag säger inte att beteendet är fel, fast det kan ändå vara väldigt äckligt att deras framtida flickvänner å fruar knullar runt så otroligt mycket, i alla fall om man ska gå efter vad i princip alla mina heterosexuella killkompisar tycker, INGEN av dom vill ha en lättfotad flickvän.
Oj, nu blev det visst för jobbigt så då går du OT.
Jag ifrågasatte ditt påstående om hur Tinderkonversationer ser ut. Var skriver jag om kameror i sovrum?
Antingen har du tillgång till flera hundra tjejers Tinder eller så har du hittat på hur deras konversationer ser ut och vilja de pratar med.

Att människor har sex med varandra har jag inte ifrågasatt.

Citat:
Alltså hur naiv är du? Har du snygga tjejkompisar i 20års åldern? Jag känner flera hundra från universitetet, jag känner också killar som är ruskigt snygga. Det är PRECIS sådär det ser ut i tinderkonvos med en riktigt snygg kille.

"Tjena, het som fan"
"Ligga?"
"Visst, när kan du?"

Klart.

Sen gör en ful/average kille samma sak, då blir det block eller sexuella trakkaserier.

Citat:
Intressant.

Citera
2018-08-10, 15:30
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
När man matchar mer en 32-åring som svarar på de fyra första meddelanden man skriver. Noll effort till fråga ngt tillbaka. Då är jag yngre, mer framgångsrik på alla plan. Bor i innerstan och hon förorten.
LOL. Blev unmatch direkt efter 4e svaret! Hon kan sitta där och ruttna.

Matchade nog med den snyggaste tjejen någonsin på 2 år. Tyvärr långt bort så lär ju inte svara vilket är synd. Samma ålder som mig med (27). Fan också.
Sjukaste jag sett......

Visst har de en välutvecklad personlighet, våra girls?

Det är ett fåtal som kan locka fram något mer än en initial mänsklig drift. Till skillnad från andra i tråden tycker jag det ofta märks på hur tjejerna svarar; det säger mer om deras attityd och personlighet än vad många gör gällande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in