Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Du har alltså tillgång till flera hundra tjejers Tinderkonversationer?
Intressant.
Allt jag säger är att ni ska tänka lite kritiskt och inte tro på allt som bekräftar er uppfattning.
Tydligen är det omöjligt.
Men du, hur ska man någonsin kunna påstå något generellt över huvud taget om sådana som du alltid ska komma med "så du har alltså varit in i varenda tjejs sovrum och att upp kameror så du vet vad dom gör?".
Mänsklig natur är väldigt förutsägbar och om det är i kulturen att vara promiskuös och en stor del av kvinnor är det så kan man säga att de flesta är det med största sannolikhet.
Jag umgås med unga tjejer dagarna ända (när det inte är sommar/vinteruppehåll), festar med dom 3, ibland 4ggr i veckan, jag får höra allt smaskigt som dom sysslar med som dom nödvändigtvis inte säger till sina heterosexuella killkompisar, det verkar som att kvinnor tenderar öppna sig på ett annat sätt när dom vet att man är homosexuell och inte ett hot.
Jag kan säga dig att beteendet är extremt vanligt, det är näst intill en regel. JA, det finns kanske möjligvis ett fåtal asperger-tjejer som inte fungerar såhär men andelen är minimal således irrelevant.
En överväldigad majoritet av unga snygga populära tjejer knullar otroligt många killar, men dessa killar är inte vilka som helst men det är en "liten klick" av män som får ta del av det, resten har det rätt svårt. ALLA tjejer jag känner fungerar på det här sättet, precis varenda en. Om en tjej får reda på att nån annan tjej legat med en viss kille och får höra hur het och bra han är, då ska hon minsann på honom också när alkoholen börjar flöda.
Det handlar om trekanter, ibland gruppsex om 4. Det handlar om stora mängder otrohet som killarna som inte är på universitetet någonsin får reda på.
I vintras åkte vi till åre, 2 av tjejerna som är med som "ledare" i studenföreningen och som jag VET har pojkvänner, varav en är förlovad, var med. Båda dom låg med några okända killar där borta, jag hörde för fan ena ha sex halva natten för guds skull.
Det går nog inte att prata om detta med vissa av er, om ni inte erfarar det, då blir det som den där andra stollen i tråden, "nä så är det inte alls nä nä nä nä!!".
Nänä, tro vad du vill liksom, jag säger bara vad jag erfarat, men visst, som kille kan man ju alltid intala sig att inte "ALLA!!" tjejer är så, om man på så sätt mår bättre.
.. Det är verkligen så att vissa människor hatar verkligheten så mycket att man gör allt för att blunda för den.
Jag är förövrigt jävligt sexuellt promiskuös jag också, så jag säger inte att beteendet är fel, fast det kan ändå vara väldigt äckligt att deras framtida flickvänner å fruar knullar runt så otroligt mycket, i alla fall om man ska gå efter vad i princip alla mina heterosexuella killkompisar tycker, INGEN av dom vill ha en lättfotad flickvän.