Citat:
Jag har träffat flera ryskor från Tinder. Kan intyga att det inte är bottar. Inte heller golddiggers. Anledningen är att det är brist på män i ryssland. Det finns 11 miljoner fler män i Ryssland än kvinnor. Därför använder kvinnorna i Ryssland Tinder för att hitta män från utlandet.
Jag har flera bekanta tjejkompisar i Ryssland som säger att alla deras tjejkompisar dejtar eller är ihop med utländska killlar. Anledningen är att förutom bristen på män, att ryska män inte har mål, super för mycket och är allmänt drägliga. Ryskorna är den gamla skolans kvinnor och väldigt feminima. Finns inge tjafs om jämnlikhet. Ryskorna själva förstår inte jämlikhetsfasonerna i väst och i Sverige. Där både kvinnor och män jobbar på karriär etc. Ryskorna är välutbildade, varma, hundra gånger mer feminina än svenska tjejer och älskar utländska män.
Gör er en tjänst och ställ in Tinder på St petersburg i Ryssland och börje svajpa. Ni kommer bli förvånade av alla skönheter ni matchas med.
Ålderskillnaden spelar inte heller roll. Det är vanligt med 20+ åldrskillnad. Oavsett om du är 30+ eller 40+ kommer du få 20+ ryskor.
Jag har flera bekanta tjejkompisar i Ryssland som säger att alla deras tjejkompisar dejtar eller är ihop med utländska killlar. Anledningen är att förutom bristen på män, att ryska män inte har mål, super för mycket och är allmänt drägliga. Ryskorna är den gamla skolans kvinnor och väldigt feminima. Finns inge tjafs om jämnlikhet. Ryskorna själva förstår inte jämlikhetsfasonerna i väst och i Sverige. Där både kvinnor och män jobbar på karriär etc. Ryskorna är välutbildade, varma, hundra gånger mer feminina än svenska tjejer och älskar utländska män.
Gör er en tjänst och ställ in Tinder på St petersburg i Ryssland och börje svajpa. Ni kommer bli förvånade av alla skönheter ni matchas med.
Ålderskillnaden spelar inte heller roll. Det är vanligt med 20+ åldrskillnad. Oavsett om du är 30+ eller 40+ kommer du få 20+ ryskor.
Bra och intressant inlägg! Bättre ratios än så där är ju svårt att få.
Funderade själv på att göra en tripp där i Ryssland snart men kommer se några andra länder istället. Problemet är att jag är lite för spontan och det kräver lite planläggning av resan med att fixa visum och skit.
Men kan man på detta lära sig bara lite användbar ryska så lär man kunna stå ut jävligt mycket från mängden. Levnadsstandarden där är också betydligt billigare än i Stockholm (49,4%): https://i.imgur.com/BKhia3g.png
Man kan göra 6-24 månader i St. Petersburg, skaffa sig en modellfru med riktiga kökskillz och sen ta med henne till något roligare ställe.
Citat:
Det känns som att det är någonting fel med appen. Jag får nämligen inga matchningar överhuvudtaget. Jag är väl 6-7 av 10 rent utseendemässigt och de bilder jag använder har flera oberoende kvinnliga vänner bedömt och valt ut för ändamålet. Ändå får jag inget resultat. Har testat byta bio, har testat byta bilder, har testat svepa på många, har testat att svepa på få, har testat ta bort mitt konto och har testat att skapa ett nytt. Men det är helt dödsdömt.
Måste man uppgradera sitt konto till någon premiumvariant för att få resultat eller? Känns ju helt meningslöst.
Måste man uppgradera sitt konto till någon premiumvariant för att få resultat eller? Känns ju helt meningslöst.
Suck.
Vi borde göra det obligatoriskt att man läser alla mina inlägg före man får posta här i tråden. Du är en 6:a och ska in på Tinder-marknaden och blir förvånad över att du inte fått en enda jävla matchning och du har prövat i princip allt?
Du? Jag har redan skrivit det flera ggr förut att mediokra killar inte har så mycket att hämta på Tinder då kvinnor är där för att hitta killar toppskiktet. Du som 6:a kommer ändå sitta med bottenskräpet ifall du får in några matchningar och fungera som bekräftelse åt kvinnor halvt mediokra, så varför inte spendera tiden och pengarna på någonting annat istället?
Du skulle ju kunna skita i Tinder helt och se till att jobba hårdare än andra på att fixa en grym fysik och utseende, pengar, dödlig karisma och på att utveckla dig själv, så kan du dra på nattklubbar och dunka bättre kvinnor än vad som brukar finnas på Tinder.
Sen om något år kan du kanske försöka pröva lyckan igen men det är naivt att tro att du skulle ha någonting att hämta på Tinder.
Men för de allra flesta så brukar det vara alldeles för mycket slit och för lite ROI, så antagligen så gör du bäst i att bara säga "fuck it" och skaffa en livstidsprenumeration på Brazzers istället.