Haha efter att ha uppmanat henne om att det är ett brott som begås mot upphovsrätten samt att det spoilar folk om den kommande filmen så kom den förväntade blocken från hennes sida. Ytterst moget beteende speciellt när hon faktiskt tagit ner allt innehåll. Kan inte vara lätt att vara Anna och motta kritik mot den upphöjda självbilden.
Är det någon som vet vilket märke det är på handväskan på en av bilderna i länken, är det ytterligare ett exempel på familjens alla förfalskade märkeskläder?
Tänkte ställa en ärlig och rak fråga här till dig Anna, eftersom du alltid påpekar hur ärlig och rak du är...så här kommer frågan;
- Varför ljuger du hela tiden?
Känner du att du måste försöka hävda dig och stampa på andra för att kunna kliva uppåt?
Varför kan du inte bara slappna av och njuta av din lycka med dina välartade ( ? ) barn och din ooootroligt sexige make..?
Smaken är ju som bekant, som baken...och en del av oss vanliga människor kanske bara tycker att du liknar oss vanliga svenssons så som vi lever i vår vardag.
Eller tror du att vi är olyckliga för att vi inte sjungit ABC på nån fyllefest?
Hon liknar inte oss vanliga svenssons. Hon står mycket lägre och kommer aldrig därifrån.
Trappan uppåt går bara neråt . Gnällkärringen kan ljuga och försköna sitt liv hur mycket hon vill. Hur många går på det. Hennes trogna fans, (tusentals enligt henne) som blir portade på löpande band, men inte vi andra.
Senast redigerad av Framme 2018-07-21 kl. 16:28.
Den filmsnutten där anna står på balkongen och filmar ner mot poolen så ser man en rosa plastflamingo? samt Roberto, denna filmsnutt tycker jag mig känna igen från förra året ...dock kan jag ha fel
Jag tror du har rätt, jag känner också igen den.....
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!