2018-05-31, 18:22
Medlem
Så jävla trött på att folk som Cissi Wallin ska göra karriär genom MeToo. Synd om dom som faktiskt råkat illa ut när idioter likt Wallin gör vad fan som helst för å vara i rampljuset genom MeToo.
Citera
2018-05-31, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Vill du påstå att CW äter något som har med amfetamin att göra, så krävs det lite underlag på det. Annars blir det lite löjligt.
Skribentens upplevelse av CW är inte mer än smutskastning av CW. ADHD är en typ modern etikett som man sätter på människor lite hur som helst egentligen.

Att det ska vara så svårt att googla lite.

CW har generöst bloggat om sin medicinering. Enligt FASS är den aktiva ingrediensen i Elvanse dexAmfetamin. Det är rediga grejer och det är inte på något sätt långsökt att hon skulle ha en del amfetaminbiverkningar. Men hennes ögondarr varkar inte ha med det att göra, då hon lider av nystagmus.
Senast redigerad av moffeman 2018-05-31 kl. 18:57.
Citera
2018-05-31, 20:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambrusco
Så jävla trött på att folk som Cissi Wallin ska göra karriär genom MeToo. Synd om dom som faktiskt råkat illa ut när idioter likt Wallin gör vad fan som helst för å vara i rampljuset genom MeToo.

Jo hon var på väg bort från rampljuset när Metoo drog igång och fick där en andra andning. Den här tråden var liksom stendöd innan. Nu verkar hela hennes liv snurra kring detta. Tröttsamt men givet smart också.
Citera
2018-05-31, 23:27
Medlem
är det bara jag som stör mig på hennes reaktion i intervjun med svt när reportern frågade om "fnissandet" dagen efter händelsen? jag förstår att det är ett normalt beteende. men vem fan svarar med forskningstatistik när någon frågar om känslor eller nån "varför gjorde du såhär?"-liknande fråga?! det hela känns lite för utstuderat.

jag tror henne att ngt otäckt har hänt då. men det är nåt som inte stämmer..
Citera
2018-06-01, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMonokel
Cissi Wallin och åtalet om grovt förtal:

Hon riskerar två års fängelse. SKa bli mkt intressant att se hur domstolarna (för det kommer att gå till högsta domstolen) kommer att gå som katten kring het gröt i dagens debattklimat. Enligt lagens text är hon uppenbart skyldig å det grövsta. Massiv spridning, långt efter nedlagd brottsutredning, total förstörelse av den förtalades liv inklusive hans familj, Virtanen har förlorat all ära och heder, sitt jobb och näst intill sin existensmöjlighet. Wallin har outat med berått mod det tillstår hon tydligt i UG.

Om detta inte är grovt förtal, så kan lagtexten helt utgå.

Hon kommer att åka dit ordentligt. Skulle hon inte göra det är vi illa ute...

Det CW gjort får väl sättas i relation till annat. Som de som uttrycker att Christer Pettersson har mördat statsministern och liknande uttalanden.
Citera
2018-06-01, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychodrama
är det bara jag som stör mig på hennes reaktion i intervjun med svt när reportern frågade om "fnissandet" dagen efter händelsen? jag förstår att det är ett normalt beteende. men vem fan svarar med forskningstatistik när någon frågar om känslor eller nån "varför gjorde du såhär?"-liknande fråga?! det hela känns lite för utstuderat.

jag tror henne att ngt otäckt har hänt då. men det är nåt som inte stämmer..

Alternativet var att ljuga och säga att hon inte vet. Hon vet ju enligt det hon läst att folk kan göra så att statistik visar på att det händer.

Varför skulle hon säga att hon inte vet för när hon vet menar du? Vad ska hon ha svarat? Att hon kände för det? Vad fan är det du vill ha sagt människa?
Citera
2018-06-01, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMonokel
Cissi Wallin och åtalet om grovt förtal:

Hon riskerar två års fängelse. SKa bli mkt intressant att se hur domstolarna (för det kommer att gå till högsta domstolen) kommer att gå som katten kring het gröt i dagens debattklimat. Enligt lagens text är hon uppenbart skyldig å det grövsta. Massiv spridning, långt efter nedlagd brottsutredning, total förstörelse av den förtalades liv inklusive hans familj, Virtanen har förlorat all ära och heder, sitt jobb och näst intill sin existensmöjlighet. Wallin har outat med berått mod det tillstår hon tydligt i UG.

Om detta inte är grovt förtal, så kan lagtexten helt utgå.

Hon kommer att åka dit ordentligt. Skulle hon inte göra det är vi illa ute...

Massi Fritz är snart på gång, hon rycker ut där det finns stora stålar att hämta från statskassan.
Citera
2018-06-01, 08:03
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Modig kvinna som vågar säga sanningen om vänsterdrägget, trots alla påhopp som väntar. Dessutom är CW snygg.
Citera
2018-06-01, 11:18
Medlem
Asklords avatar
Tycker inte om varken CW eller Virtanen, men det fanns ju helt klart en del märkliga luckor i anklagelserna. Om ni nazifeminister inte kan se det så... Äh klart ni inte ser det.
Citera
2018-06-01, 11:24
Medlem
Hur länge väntade hon med att anmäla FV ?
Citera
2018-06-01, 11:55
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Hur länge väntade hon med att anmäla FV ?

Första gången var väl 2011? Alltså fem år efter den påstådda våldtäkten. Sen nästa gången var väl när metoo dragits igång 2017.
Citera
2018-06-01, 16:13
Medlem
crocodilelilos avatar
Här är länken till hennes tweet där hon publicerar 2 sidor från fup.

https://twitter.com/cissiwallin/stat...686936576?s=20
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in