2018-05-30, 15:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Hon gungar med huvudet som Bert Karlsson och blicken flackar frekvent. Lider hon av någon sjukdom ?
ADHD, och medicinerar kanske med amfetaminliknande preparat? Dessa kan ge vissa psykomotoriska bieffekter, såsom; käkrörelser, ögonfladder, spänd hals, stirrig blick etc.
Citera
2018-05-30, 16:53
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Hon gungar med huvudet som Bert Karlsson och blicken flackar frekvent. Lider hon av någon sjukdom ?

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
ADHD, och medicinerar kanske med amfetaminliknande preparat? Dessa kan ge vissa psykomotoriska bieffekter, såsom; käkrörelser, ögonfladder, spänd hals, stirrig blick etc.

Men herregud ! Hon är gravid i 7 månaden så det har jag svårt att tänka mig. Tvärtom så framträder hon säkert, sakligt och är extremt uppmärksam. Hon verkar dessutom väldigt trovärdig i sin framtoning.
Senast redigerad av Moosky 2018-05-30 kl. 16:56.
Citera
2018-05-30, 16:59
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Men herregud ! Hon är gravid i 7 månaden så det har jag svårt att tänka mig. Tvärtom så framträder hon säkert, sakligt och är extremt uppmärksam. Hon verkar dessutom väldigt trovärdig i sin framtoning.
Jag svarade bara, helt utan värdering, på en möjlig anledning till skribentens upplevelse av Cissi. Inget annat. Dessutom är det inte alltid absolut stopp för medicinering under graviditet, det görs upp i samråd mellan läkare och patient.
Citera
2018-05-30, 17:02
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Jag svarade bara, helt utan värdering, på en möjlig anledning till skribentens upplevelse av Cissi. Inget annat. Dessutom är det inte alltid absolut stopp för medicinering under graviditet, det görs upp i samråd mellan läkare och patient.

Vill du påstå att CW äter något som har med amfetamin att göra, så krävs det lite underlag på det. Annars blir det lite löjligt.
Skribentens upplevelse av CW är inte mer än smutskastning av CW. ADHD är en typ modern etikett som man sätter på människor lite hur som helst egentligen.
Citera
2018-05-30, 17:04
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Vill du påstå att CW äter något som har med amfetamin att göra, så krävs det lite underlag på det. Annars blir det lite löjligt.
Skribentens upplevelse av CW är inte mer än smutskastning av CW. ADHD är en typ modern etikett som man sätter på människor lite hur som helst egentligen.
Jag påstår inte det, du ser väl frågetecknet? Att hon har ADHD har hon ju själv skrivit om hur mycket som helst...
Citera
2018-05-30, 17:08
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Jag påstår inte det, du ser väl frågetecknet? Att hon har ADHD har hon ju själv skrivit om hur mycket som helst...

Jo, men du gör ett länge utlägg om en massa symptom som ska visa på att det är typ biverkningar.
Äsch, det blir för tramsigt, och i dagläget är det totalt ovidkommande egentligen.
Citera
2018-05-30, 17:27
Medlem
MadBalts avatar
Citat:

Kan det vara tecken på att hon ljuger ?
Citera
2018-05-30, 17:47
Medlem
Ett fruntimmer som använder droger,har högt riskbeteende,springer omkring ute på nätterna etc etc.
Trovärdig ?

Citat:
"Sen flyttade jag med en dåvarande pojkvän till Stockholm. Kände typ ingen här. Drack för mycket och testade x antal droger på fyllan. Hade destruktiva relationer, hamnade i bråk på krogen. Avslutade relationen. Fick sparken för att jag misskötte jobbet"

Trovärdig,knappast ?!
Citera
2018-05-30, 20:58
Medlem
Citat:

Hon har Nystagmus, "Ögondarr"
Citera
2018-05-30, 21:00
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av LiberaVeritas
Hon har Nystagmus, "Ögondarr"
Jo, jag såg det. Orsaken därtill är för mig okänd.
Citera
2018-05-31, 15:15
Medlem
Cissi Wallin och åtalet om grovt förtal:

Hon riskerar två års fängelse. SKa bli mkt intressant att se hur domstolarna (för det kommer att gå till högsta domstolen) kommer att gå som katten kring het gröt i dagens debattklimat. Enligt lagens text är hon uppenbart skyldig å det grövsta. Massiv spridning, långt efter nedlagd brottsutredning, total förstörelse av den förtalades liv inklusive hans familj, Virtanen har förlorat all ära och heder, sitt jobb och näst intill sin existensmöjlighet. Wallin har outat med berått mod det tillstår hon tydligt i UG.

Om detta inte är grovt förtal, så kan lagtexten helt utgå.

Hon kommer att åka dit ordentligt. Skulle hon inte göra det är vi illa ute...
Citera
2018-05-31, 15:46
Medlem
Ångvälts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMonokel
Cissi Wallin och åtalet om grovt förtal:

Hon riskerar två års fängelse. SKa bli mkt intressant att se hur domstolarna (för det kommer att gå till högsta domstolen) kommer att gå som katten kring het gröt i dagens debattklimat. Enligt lagens text är hon uppenbart skyldig å det grövsta. Massiv spridning, långt efter nedlagd brottsutredning, total förstörelse av den förtalades liv inklusive hans familj, Virtanen har förlorat all ära och heder, sitt jobb och näst intill sin existensmöjlighet. Wallin har outat med berått mod det tillstår hon tydligt i UG.

Om detta inte är grovt förtal, så kan lagtexten helt utgå.

Hon kommer att åka dit ordentligt. Skulle hon inte göra det är vi illa ute...

Jag gissar att du inte har en jur.kand? Om det nu är så klart enligt dig att brott är begånget och kan bevisas, varför skulle då målet nå HD eller ens prövas av HD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in