Citat:
Ursprungligen postat av
AllmäntOupptäck
Tjena! Är detta subuxone eller subutex? Någon som kan identifiera bara av att se det där?
https://imgur.com/a/Fgt2PND
Nej, Suboxone 8 mg är typ formad som en insexnyckel typ, eller som stjärna ungefär.
Du har fått tag i en "båt" som inte innehåller Naloxon, och tkr helt ärligt talat att Buprenorfin utan Naloxon inblandat slår fan så mycket hårdare. Ganska så säker på att jag kom över samma typ av Sub som dig för någon månad sen, nu kryllar det av Suboxone men får fan inte den där kicken riktigt längre som man får på båten du sitter på, så då känns det ju si så där att pröjsa 3 st Suboxone vilket jag får för 100 kr styck och som inte riktigt fäster liksom, och så räcker det drygt två dagar för oss två (Delar med flickvännen också

).. Förr på den gamla goda tiden kunde man hålla en Sub i flera dagar minns jag.. Nu när man misshandlat opioid-receptorerna så känns det ibland som om att toleransen stannar där permanent trots uppehåll på 3-4 veckor.. Det är ju inte så länge men ändå, lite borde den ju sjunka på den tiden.
Någon som känner igen sig? Och visst klår Subutex/Buprenorfin 8mg Suboxone 8mg/Naloxon 2mg, rätt så hårt?? Jag kan väl inte vara ensam om det