Citat:
Ursprungligen postat av
Snuppis
Ja kör på bara, jag brukar ta 1 hel efter ett race på det gyllene H efter en natts sömn osv
Haha, ok. Jag väntade ca 12 timmar och tog sedan ca 3-3.5 mg. Gjorde mig frisk och lite välmående. Har inget annat i mig nu. Är det alltså lugnt att dra i sig några mg till utan att vara orolig för andningsdepression? Ges så dubbla budskap. Vissa säger att det inte går att överdosera sub utan att blanda med ex. alkohol eller benso medan andra uppgifter gör gällande att det går att överdosera med bara sub. Lustigt hur en veckas rökning av ett halvgram horse kan gör att du i princip bara blir frisk av en halv B8a men om jag hade tagit samma dos utan att använt heroin i en vecka hade jag mått riktigt kasst....
Men som du säger någon risk för andningsdepp hade det nog inte varit ändå utan största risken att du somnar på ryggen och spyr och kvävs på så vis. Jag var dum nog och blandade ikto, diazepam med ca 1 mg sub. Det kändes som det var ganska nära att det gick illa. Glömde bort hur mycket jag hade tagit samt hur lång halveringstid det är på dessa bensos, vilket det även är på sub. Det som är lurigt.