Citat:
Jasså, är det nyheten om krav på indragna övningar som var fake? Häromdagen påstod du ju att det var påståendet att det inte skulle bli något möte som var fake:
Trump ska möta Kim 12:e Juni. Här har vi ett ypperligt tillfälle att kontrollera lite hur pass insatt Q är, det har ju skrivits i media att Trump/Kim inte ska mötas men Q har sagt att det var FAKE.
Har du ändrat dig eller är det Q som har ändrat sig?
Trump ska möta Kim 12:e Juni. Här har vi ett ypperligt tillfälle att kontrollera lite hur pass insatt Q är, det har ju skrivits i media att Trump/Kim inte ska mötas men Q har sagt att det var FAKE.
Har du ändrat dig eller är det Q som har ändrat sig?
För det första kan du inte avfärda Q på grund av en teori jag presenterar. Nu visar det sig förvisso att det inte är bevisat att jag har fel men jag ville ändå påpeka att det inte går att resonera som du gör.
För det andra, har 12:e Juni passerat? Vad har Trumps uttalande igår med NK:s uttalande i tidigare att göra? Vad kommer gårdagens vädjan från Kim in?
Du är så innihelvete korkad att så fort du får någon fantasi där du hallucinerar att du har rätt måste du bara skriva den, noll logik och noll källkritik. Det här exemplet är en ypperlig chans för dig att reflektera över din insats och praktisera lite impulskontroll nästa gång innan du skiter iväg din avföring här på forumet.
Citat:
Har du problem att läsa sammanhängande text som förklarar skeenden logiskt kanske du ska avvika från tråden? Jag förstår inte varför jag ska anpassa mig efter din läsförmåga? Mätta ditt ego efter din mun du istället och sätt på babblarna.