2018-05-25, 09:35
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jasså, är det nyheten om krav på indragna övningar som var fake? Häromdagen påstod du ju att det var påståendet att det inte skulle bli något möte som var fake:

Trump ska möta Kim 12:e Juni. Här har vi ett ypperligt tillfälle att kontrollera lite hur pass insatt Q är, det har ju skrivits i media att Trump/Kim inte ska mötas men Q har sagt att det var FAKE.

Har du ändrat dig eller är det Q som har ändrat sig?

För det första kan du inte avfärda Q på grund av en teori jag presenterar. Nu visar det sig förvisso att det inte är bevisat att jag har fel men jag ville ändå påpeka att det inte går att resonera som du gör.

För det andra, har 12:e Juni passerat? Vad har Trumps uttalande igår med NK:s uttalande i tidigare att göra? Vad kommer gårdagens vädjan från Kim in?

Du är så innihelvete korkad att så fort du får någon fantasi där du hallucinerar att du har rätt måste du bara skriva den, noll logik och noll källkritik. Det här exemplet är en ypperlig chans för dig att reflektera över din insats och praktisera lite impulskontroll nästa gång innan du skiter iväg din avföring här på forumet.

Citat:
Men visst - skriv nu ännu en uppsats om hur dum jag är i dina försök att slippa erkänna att både du och Q hade fel...

Har du problem att läsa sammanhängande text som förklarar skeenden logiskt kanske du ska avvika från tråden? Jag förstår inte varför jag ska anpassa mig efter din läsförmåga? Mätta ditt ego efter din mun du istället och sätt på babblarna.
Citera
2018-05-25, 09:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
För det första kan du inte avfärda Q på grund av en teori jag presenterar. Nu visar det sig förvisso att det inte är bevisat att jag har fel men jag ville ändå påpeka att det inte går att resonera som du gör.
Nej men jag kan onekligen avfärda dig och dina påståenden när du kommer med påståenden och ändrar dig ett par dagar efteråt..
Q kan vi väl vänta med till den 12 om du vill, men det är ju irrelevant - vad som än händer kommer du bara påstå att det var exakt det Q menade ändå, precis som alla gör - t.ex. "follow the pen" betyder precis vad som helst om man ska tro Q's "uttolkare" på nätet - allt från att det skulle vara ledtrådar om vissa bokstäver på bilderna till att man ska titta på pennans vinkel och jämföra med timvisare på en klocka etc etc...
Du ser inte mönstret här med vaga påståenden som "fansen" tolkar efter behag?
Citera
2018-05-25, 09:47
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ingen aning - antagligen lika liten aning som du (och alla andra här i forat) har. Vet inte ens varför man ska spekulera om hemligstämplade papper när vi inte har någon som helst aning om vad de innehåller.. Men det kan förstås vara allt mellan himmel och jord - kanske bara nya arbetssätt? Eller så kanske det är just att man inkluderar allt möjligt (som complaints) när man räknar i år men jämför med korrekt registrerade indictments för andra år..

Så du har ingen aning men du konstaterar med säkerhet att det inte har något med "the storm" att göra?

Citat:
Vad är en normal siffra för det första? Jag har endast sett jämförelser med år 2009 vilket känns både väldigt selektivt och smalt som urval..

Det finns ingen som håller koll på det och den siffran är från en rapport från DOJ.
Citera
2018-05-25, 09:51
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Nej men jag kan onekligen avfärda dig och dina påståenden när du kommer med påståenden och ändrar dig ett par dagar efteråt..
Q kan vi väl vänta med till den 12 om du vill, men det är ju irrelevant - vad som än händer kommer du bara påstå att det var exakt det Q menade ändå, precis som alla gör - t.ex. "follow the pen" betyder precis vad som helst om man ska tro Q's "uttolkare" på nätet - allt från att det skulle vara ledtrådar om vissa bokstäver på bilderna till att man ska titta på pennans vinkel och jämföra med timvisare på en klocka etc etc...
Du ser inte mönstret här med vaga påståenden som "fansen" tolkar efter behag?

Vad har jag ändrat mig i då? Och vad med Trumps uttalande igår är oförenligt med det som skrevs om NK tidigare?
Citera
2018-05-25, 09:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så du har ingen aning men du konstaterar med säkerhet att det inte har något med "the storm" att göra?
Var ha jag konstaterat det med säkerhet menar du? Fantiserar d nu igen?

Citat:
Det finns ingen som håller koll på det och den siffran är från en rapport från DOJ.
Så då vet ingen om det är fler än normalt?
Citera
2018-05-25, 09:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad har jag ändrat mig i då? Och vad med Trumps uttalande igår är oförenligt med det som skrevs om NK tidigare?

Angående vad Q menade skulle vara FAKE...
Citera
2018-05-25, 10:06
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Vad för implikationer hade den dagen då? Q hypade upp den dagen rätt mycket men knappt någon minns den som något märkvärdigt.

Det är inget argument för att det inte hände något av största vikt.

Citat:
Fast ingen förberedde sig på det. Ingen höjd terrorberedskap alls. Ingen greps. Inga varningar till allmänheten. Sådant skulle det ha skrivits om. Det var rent påhitt att det kunde ske ett terrorattentant.

Det vet du inte, MI5 brukar inte avslöja exakt vilka terrorhandlingar dom omintetgör.

Citat:
Det är du som tramsar runt och förnekar. Precis som allt annat för att göra Q mera trovärdig. Ingenting har hänt sedan Q började larva sig. Alla "deep state" toppar finns fortfarande kvar. Massmedia är som vanligt. Nordkorea är på väg till ruta ett igen.

Jag noterar och arkiverar att du är oförmögen att logiskt förklara vad med Trumps uttalande igår som är oförenligt med NK-nyheten förut. Så Strzok, Page, McCabe, Comey, Brennan, mfl är fortfarande kvar på jobbet? Du får presenterar en kravspec på när, hur och vad som gör att du anser att det aldrig kommer bli något, hur får du förresten in Spygate och IG report i ditt resonemang? Speciellt det senare kan jag låtsats att jag är intresserad av att höra din teori om. Det är som att avfärda en rättegång dagen innan domstolsförhandlingarna börjar haha! Så jävla dumt!
Citera
2018-05-25, 10:12
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Var ha jag konstaterat det med säkerhet menar du? Fantiserar d nu igen?

Så då erkänner du att det kan ha med "storm" att göra?

Citat:
Så då vet ingen om det är fler än normalt?

Men herregud, jo det vet vi eftersom rapporten valde att kolla på ett normalt år. Ogiltigförklarar du FJC:s metod?
Citera
2018-05-25, 10:22
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Angående vad Q menade skulle vara FAKE...

Fast NK:s hot tidigare kan fortfarande vara fake, ingenting av det Trumps skrev igår förändrar det. Fattar du inte detta?
Citera
2018-05-25, 10:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så då erkänner du att det kan ha med "storm" att göra?
självklart - det är hemligstämplat så vi vet ju inte. Å andra sidan tror jag ju inte att det ens finns nån storm, men alla kan ha fel vet du (fast jag kan gladeligen lova att äta upp mina kalsonger i sånt fall)..

Citat:
Men herregud, jo det vet vi eftersom rapporten valde att kolla på ett normalt år. Ogiltigförklarar du FJC:s metod?

En normal siffra år 2009 behöver givetvis inte vara en normal siffra 9 år senare...
Rutiner, lagstiftning osv...
Citera
2018-05-25, 10:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fast NK:s hot tidigare kan fortfarande vara fake, ingenting av det Trumps skrev igår förändrar det. Fattar du inte detta?

Det är helt irrelevant, det jag anmärkte på var att DU ändrade din tolkning av Q - oavsett vad Trump velar om...
Citera
2018-05-25, 10:40
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
självklart - det är hemligstämplat så vi vet ju inte. Å andra sidan tror jag ju inte att det ens finns nån storm, men alla kan ha fel vet du (fast jag kan gladeligen lova att äta upp mina kalsonger i sånt fall)..

Hur definierar du din "storm" som du slänger runt med, vilka kriterier ska uppfyllas för att du ska erkänna den, vad det nu innebär.

Citat:
En normal siffra år 2009 behöver givetvis inte vara en normal siffra 9 år senare...
Rutiner, lagstiftning osv...

Nej men då får du väl göra en ny undersökning då eller hitta en annan källa annars är det den som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in