Citat:
Ursprungligen postat av
TokyoBarn
Glöm inte att Trump är uppbackad av militären, om man nu ska tro på allt som sägs.
Knäpper dom Trump så rycker militären in direkt, annars hade ''Deep State'' dödat honom redan.
Låter rätt troligt enligt mig.
Vem nu denna ''Q'' är så vet han mer än vad vi flesta vet, han visste tydligen att det skulle sprängas i förtid.. hur?
Han / Hon prickar ganska många rätt för att bara vara ett troll tycker jag.. men kanske har tur. Återstår att se
Jag ställer mig också i din hörna. Förvisso vet vi inte om Q är på riktigt eller om Trump verkligen avser rensa upp Deep State. Lite ödmjuk inför det faktum att amerikanska folket, framför allt de vita skötsamma samhällsbyggarna, valde att mot alla odds och propaganda rösta på Trump framför Clinton och McCain osv. Man valde Trump för att han lovade att rensa upp i träsket.
Det Q gör är att upplysa folket om Deep State. Skulle Q vara ett troll och Trump köpt så känns det som om de spelar ett väldigt högt spel. USA har mycket ras-spänningar i landet och den judiska makten är mycket mer påtaglig där än här som jag förstått det.
Inte ens USA president har sådan makt att han på några månader kan krossa alla strukturer som funnits i hundratals år. Mer eller mindre hela kongressen och senaten är korrumperad. Han utmanar mäktiga CIA, FBI och SS. Senast någon försökte krossa CIA för över 50 år sedan så mördades vederbörande i Dallas.
Jag väljer fortfarande att hoppas att Trump är äkta och att han kommer lyckas städa upp i vansinnet.