2018-05-24, 20:31
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Vad syftar du på?

Att vissa i tråden har tjatat om att Trump är guds sändebud och en massa annat trams ovanpå allt med Q
Citera
2018-05-24, 21:02
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Att vissa i tråden har tjatat om att Trump är guds sändebud och en massa annat trams ovanpå allt med Q

Okej, ja det har jag missat!
Citera
2018-05-24, 21:11
Medlem
BushwickBills avatar
En sak vi diskuterat måttligt är den andra konspirationen, nämligen att Clinton, Obama, DOJ, FBI mfl. är skyldiga för de brott de står anklagade för av Q och anon. Kan vi åtminstone enas om den biten? Eller finns det fortfarande någon därute som inte tycker HRC är USA:s Mona Sahlin upphöjt till 1000?
Citera
2018-05-24, 22:38
Medlem
BushwickBills avatar
Ta ett senare exempel, Schneiderman NY AG avgår, Q säger att det är viktigt, dagarna efter meddelar Weinstein att han ska infinna sig i NY på fredag för att dömas. Skit i Vem Q är, det är ju ingen vansinnig teori att avgången har något med att åtalet snabbas upp att göra. Schneiderman kan dessutom varit i vägen för andra utredningar i NY exempelvis Weiner och Epstein, två fall det dessutom varit mycket om i media senaste dagarna, Epstein ser ut att ha varit informatör exempelvis. Konstigare saker har hänt.
Citera
2018-05-24, 22:40
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Om du inte redan sett, Q postade brevet från Trump till Kim, där Trump avbokar mötet, redan 10:e .maj. Post #1331.
"Follow the pen"
På bilden syns lite bokstäver jämte pennan och mappen, som bekräftar att Q finns i Trumps omedelbara närhet, i och med att han postade brevet till Kim för två veckor sedan.

Detta är enligt mig, en definitiv bekräftelse på Q:s äkthet. Vad tycker du?

Jävla spännande det här.

Det har hänt så mycket senaste dagarna att jag knappt hunnit sätta mig in i vad "follow the pen" innebär.
Citera
2018-05-24, 22:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
En sak vi diskuterat måttligt är den andra konspirationen, nämligen att Clinton, Obama, DOJ, FBI mfl. är skyldiga för de brott de står anklagade för av Q och anon. Kan vi åtminstone enas om den biten? Eller finns det fortfarande någon därute som inte tycker HRC är USA:s Mona Sahlin upphöjt till 1000?

Vi har väl fortfarande inte några bevis för att barn skulle kidnappas, ätas upp och våldtas på löpande band av de som står anklagade?

Att Clinton och kompani är lika korrupta som de alltid har varit, och likt hur den rådande administrationen är kan vi nog alla enas om dock, men det är tyvärr inget som lär göras något åt då mutor är legaliserade i USA.
Citera
2018-05-25, 00:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du menar att complaints inte kan ha med stormen att göra alltså?

Nej jag menar att ett complaint är en anmälan och inte ett åtal (indictment) och därför inte kan räknas som ett sådant..

Men fortsätt du räkna precis allt du kan hitta som indictments om det glädjer dig - själv blir jag inte det minsta övertygad förrän dessa påstådda åtal börjar öppnas upp och det visar sig att de verkligen innehåller någon ”storm”..
Citera
2018-05-25, 00:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
...
Trams! Det som Q sagt var att nyheten där Nord Korea lägger fram ett krav på indragna övningar annars avstår dom från mötet var fake news. Du får vara noggrann om du ska komma med tvärsäkra påståenden.

Jasså, är det nyheten om krav på indragna övningar som var fake? Häromdagen påstod du ju att det var påståendet att det inte skulle bli något möte som var fake:

Trump ska möta Kim 12:e Juni. Här har vi ett ypperligt tillfälle att kontrollera lite hur pass insatt Q är, det har ju skrivits i media att Trump/Kim inte ska mötas men Q har sagt att det var FAKE.

Har du ändrat dig eller är det Q som har ändrat sig?
Men visst - skriv nu ännu en uppsats om hur dum jag är i dina försök att slippa erkänna att både du och Q hade fel...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-05-25 kl. 00:47.
Citera
2018-05-25, 08:53
Medlem
Citat:
Och det konstaterar du med vilka parametrar då? Du har ju ingen som helst aning vad nationgardet på Mexikanska gränsen har för implikationer för att ta ett exempel. Du kan gissa men där stannar det, tycker du själv det duger som bevis? Dina gissningar?

Vad för implikationer hade den dagen då? Q hypade upp den dagen rätt mycket men knappt någon minns den som något märkvärdigt.

Citat:
Begriper du vad ordet possible betyder?

Fast ingen förberedde sig på det. Ingen höjd terrorberedskap alls. Ingen greps. Inga varningar till allmänheten. Sådant skulle det ha skrivits om. Det var rent påhitt att det kunde ske ett terrorattentant.

Citat:
Istället för att tramsa runt, vad var det i Q:s påstående som inte är förenligt med dagens nyhet? Berätta.

Det är du som tramsar runt och förnekar. Precis som allt annat för att göra Q mera trovärdig. Ingenting har hänt sedan Q började larva sig. Alla "deep state" toppar finns fortfarande kvar. Massmedia är som vanligt. Nordkorea är på väg till ruta ett igen.
Citera
2018-05-25, 09:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Det är du som tramsar runt och förnekar. Precis som allt annat för att göra Q mera trovärdig. Ingenting har hänt sedan Q började larva sig. Alla "deep state" toppar finns fortfarande kvar. Massmedia är som vanligt. Nordkorea är på väg till ruta ett igen.

Ruta ett vet jag inte om jag skulle säga, tror Nordkorea känner sig ganska hotade så det är nog snarare -1
Citera
2018-05-25, 09:21
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej jag menar att ett complaint är en anmälan och inte ett åtal (indictment) och därför inte kan räknas som ett sådant..

Men fortsätt du räkna precis allt du kan hitta som indictments om det glädjer dig - själv blir jag inte det minsta övertygad förrän dessa påstådda åtal börjar öppnas upp och det visar sig att de verkligen innehåller någon ”storm”..

Det är inte jag som använder ordet "indictment" utan det är alla andra och eftersom det underlättar diskussionen om vi använder samma terminologi är det ordet jag använder. Men vi kan använda termen "sealed court proceedings" om du vill. Förklara nu vad den massiva ökningen kommer ifrån, låt oss höra din teori.
Citera
2018-05-25, 09:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det är inte jag som använder ordet "indictment" utan det är alla andra och eftersom det underlättar diskussionen om vi använder samma terminologi är det ordet jag använder. Men vi kan använda termen "sealed court proceedings" om du vill. Förklara nu vad den massiva ökningen kommer ifrån, låt oss höra din teori.

Ingen aning - antagligen lika liten aning som du (och alla andra här i forat) har. Vet inte ens varför man ska spekulera om hemligstämplade papper när vi inte har någon som helst aning om vad de innehåller.. Men det kan förstås vara allt mellan himmel och jord - kanske bara nya arbetssätt? Eller så kanske det är just att man inkluderar allt möjligt (som complaints) när man räknar i år men jämför med korrekt registrerade indictments för andra år..

Vad är en normal siffra för det första? Jag har endast sett jämförelser med år 2009 vilket känns både väldigt selektivt och smalt som urval..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-05-25 kl. 09:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in