2018-04-18, 14:17
Medlem
Lugnochros avatar
En post som inte tagits upp här men som är av intresse är #1167 som har med biokemi och DNA att göra. En Q-tolkare som heter SpaceShot76 tycker jag har fått med väldigt viktig information. För er som är intresserade så tar han upp det redan i början av videon. Nu är detta en liten del men för den som söker finner mer.
För vissa kanske detta upplevs som fiction och ni tänker på serien Utopia, kan jag säga att de har kommit mycket längre med profilering av DNA än de erkänner. Det är en av anledningarna till sjösättningen av "sociala konstruktioner". Jag vet, låter flummigt men ju större bild ni får av vad som händer och inte bara bortser från sådant som inte passar in i eran världsbild, desto mindre makt får de.

https://www.youtube.com/watch?v=KpJi0Rv_d1s

23andMe.
Anne Wojcicki.
Spouse?
Why is this relevant?
Q
Citera
2018-04-18, 15:42
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
En post som inte tagits upp här men som är av intresse är #1167 som har med biokemi och DNA att göra. En Q-tolkare som heter SpaceShot76 tycker jag har fått med väldigt viktig information. För er som är intresserade så tar han upp det redan i början av videon. Nu är detta en liten del men för den som söker finner mer.
För vissa kanske detta upplevs som fiction och ni tänker på serien Utopia, kan jag säga att de har kommit mycket längre med profilering av DNA än de erkänner. Det är en av anledningarna till sjösättningen av "sociala konstruktioner". Jag vet, låter flummigt men ju större bild ni får av vad som händer och inte bara bortser från sådant som inte passar in i eran världsbild, desto mindre makt får de.

23andMe.
Anne Wojcicki.
Spouse?
Why is this relevant?
Q
Jag citerar mig själv, hoppas det är ok.
Fundering jag fick angående Mila De Miers plötsliga bortgång. Hon som kämpade mot att de skulle släppa ut genmodifierade (GMO) myggor i Florida. Någon som vet om det finns något som binder dessa samman?
https://gmofreeflorida.org/in-loving-memory-of-mila-de-mier/
Citera
2018-04-18, 18:31
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Är väl det som är skillnaden på Good VS Evil.

Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Du löser inte själva grundproblemet med massa lönnmord hit och dit. Det finns garanterat efterträdare som kan ta över facklan när de i toppen försvinner. George Soros börjar väl närma sig 90, att han inte skulle ha någon som kan fortsätta hans perverterade världsplaner när han äntligen lämnar denna planet finner jag osannolikt.

Vad tror du händer om ett överhuvud för Rothschild eller Geroge Soros blev lönnmördad idag?
Media hade pumpat ut hyllningsartiklar om hur "en filantrop och visionär nu tillsist lämnat oss". Man hade skrivit om hur personen fått "utstå svåra antisemitiska attacker under sitt liv", "varit centrum för flera konspirationsteorier genom åren", etc.
Dagen efter svärs nästa person in i ledet och skiten fortsätter i oförändrad takt.

Det som måste ske är ett globalt uppvaknande inför vilka det faktiskt är som styr världen och exakt vad de håller på med. All skit som de gjort måste upp till ytan nu medan de fortfarande lever. Deras namn och arv måste brännas till grunden och allt de någonsin propagerat för måste gås igenom i detalj. Alla deras tillgångar måste tas i beslag.

Soros har ju även sin son, givetvis har de efterträdare, bara ta hand om de med.

Äsch, ja jag vet vad du menar men det är bara Hollyweird trams.
De här jävla psykopaterna mördar ju oskyldiga civila människor världen över och har gjort det i ett par hundra år.

Bara skjut av skiten.

Ps. Många i de goda ledet har ju dött av hjärtattacker och "rån försök".
Senast redigerad av Acies 2018-04-18 kl. 18:39.
Citera
2018-04-18, 18:53
Medlem
Aciess avatar
Citat:

23andMe.
Anne Wojcicki.
Spouse?
Why is this relevant?
Q

Google x23andme och youtube har intern kontakt.
Segey brin på google är gift med anne wojcicki på x23andme DNA som i sin tur är syster med susane wojcicki på youtube.

in-q-tel är ett jävla ormbo oxå, kolla vad de har för anställda.
https://www.iqt.org/about-iqt/team/

Ps, blir jävligt obekväm över vart man än petar så dyker det upp en jude. Faktiskt.
Senast redigerad av Acies 2018-04-18 kl. 19:11.
Citera
2018-04-18, 19:06
Medlem
Aciess avatar
Känns inte som dessa är speciellt benigna.

In-Q-Tel

A.B. “Buzzy” Krongard serves as an outside director on the Global Board of DLA Piper, as well as the Lead Director of Under Armour Inc. where he chairs the Audit Committee. Krongard retired from the Central Intelligence Agency on November 30, 2004 where he had served as Executive Director since March 2001.

Jami Miscik is President and Vice Chairman of Kissinger Associates, Inc., the New York-based strategic international consulting firm that assesses and navigates emerging market geopolitical and macroeconomic risks for its clients. Miscik also had a distinguished 20-year career in intelligence, ultimately serving as the Central Intelligence Agency’s Deputy Director for Intelligence from 2002 to 2005.

Admiral Mike Mullen served as the 17th Chairman of the Joint Chiefs of Staff (2007) and was the principal military advisor to President George W. Bush and President Barack Obama.

Dr. M. Elisabeth Paté-Cornell is a Professor of Engineering at Stanford University where her specialty is engineering risk analysis with application to complex systems. She is a member of the National Academy of Engineering, the French Academie des Technologies and previously served on the President’s Foreign Intelligence Advisory Board from December 2001 to 2008.

Tara O’Toole is Executive Vice President at In-Q-Tel.

Prior to joining IQT, Dr. O’Toole served as Under Secretary of Science and Technology (S&T) at the Department of Homeland Security, where during her four-year tenure she was the principal advisor to the Secretary on matters related to science and technology. Before becoming Under Secretary, Dr. O’Toole founded and directed two university-based think tanks devoted to civilian biodefense, and served President Clinton’s administration-

Dr. Michael G. Vickers is a former Special Forces Officer and Operations Officer in CIA’s Clandestine Service. From 2011 to 2015, Vickers served as the Under Secretary of Defense for Intelligence, and from 2007 to 2011 served as Assistant Secretary of Defense for Special Operations, Low-Intensity Conflict and Interdependent Capabilities.

Ms. Shea joined IQT after her career with the National Security Agency, where she served in numerous key positions including as the director of signals intelligence.

Dr. Lisa Porter is Executive Vice President at In-Q-Tel and Director of IQT Labs. In this role, Dr. Porter is responsible for establishing and executing the strategic focus of all four labs. Prior to joining IQT, Dr. Porter was the president of Teledyne Scientific & Imaging, and before that, she was the first director of the Intelligence Advanced Research Projects Activity (IARPA) in the Office of the Director of National Intelligence (ODNI). Prior to IARPA, Dr. Porter served as the Associate Administrator for the Aeronautics Research Mission Directorate at the National Aeronautics and Space Administration (NASA), and prior to that, she served as a program manager and senior scientist at the Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA).

In her role as Executive Vice President, Lisbeth Poulos is responsible for raising awareness of the In-Q-Tel model among government agencies and other stakeholders.
Senast redigerad av Acies 2018-04-18 kl. 19:10.
Citera
2018-04-18, 19:46
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Jag citerar mig själv, hoppas det är ok.
Fundering jag fick angående Mila De Miers plötsliga bortgång. Hon som kämpade mot att de skulle släppa ut genmodifierade (GMO) myggor i Florida. Någon som vet om det finns något som binder dessa samman?
https://gmofreeflorida.org/in-loving-memory-of-mila-de-mier/

Jag lade upp något på min fb om det för ett tag sen, visst är det märkligt hur anti-globalister dör som flugor, tidigare fullt friska människor.
Citera
2018-04-18, 20:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Jag lade upp något på min fb om det för ett tag sen, visst är det märkligt hur anti-globalister dör som flugor, tidigare fullt friska människor.

Var Mila de Mier antiglobalist?
Citera
2018-04-18, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Var Mila de Mier antiglobalist?

Det är ointressant. Det som är intressant däremot är när/om detta scenariot som Q hintar om manifesteras, och där är jag övertygad iaf.

Tänk om man aktivt jobbat med att försvara pedofiler, krigsförbrytare och rena satanister. Man har fått betalt för det och vetat om det men man har gjort det ändå. Det finns nog många sådana i Sverige som tex Soros har finansierat, jag skulle varit rätt nervös om jag var en av dom nu, för snart smäller det😁
Citera
2018-04-18, 20:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Det är ointressant. Det som är intressant däremot är när/om detta scenariot som Q hintar om manifesteras, och där är jag övertygad iaf.

Tänk om man aktivt jobbat med att försvara pedofiler, krigsförbrytare och rena satanister. Man har fått betalt för det och vetat om det men man har gjort det ändå. Det finns nog många sådana i Sverige som tex Soros har finansierat, jag skulle varit rätt nervös om jag var en av dom nu, för snart smäller det😁

Vad har Mila de Miers med detta att göra? Eller menar du att hon skulle ha mördats för att hon, som typ 99,99% av alla människor, var emot pedofiler, krigsförbrytare och satanister?
Eller var hon kanske för pedofili och blev en första ”provsmäll” - eller varför är hon med i tråden?
Citera
2018-04-18, 20:31
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ

Tror jag hittade det om henne i en Q tråd, minns ej vart.
Hon förstod nog inte själv att hon var anti-globalist, det räcker med att gå emot 1 sak som har med de globalistiska kommunisterna att göra så ligger man i dålig dager.
Det kan verka vara en obetydande sak men som kan leda till ens död. Varför? Vem vet..

De har nu uppmärksammat Bonnier och Sverige förövrigt, det är många som vet vad vi huserar och har huserat.
Citera
2018-04-18, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Apropå dödsoffer. 98a holistiska doktorer döda, tror det är från 2015. Inte bekräftat detta själv, andra siffror jag hört är 60st, 80st. Det stiger väl antagligen också. Så här många döda ser inte jag som en slump överhuvudtaget.

Det "roliga" i detta sammanhang är ju att rockefeller är deepstate, eller sägs vara. Och rockefeller har en stor hand i läkemedelsbranschen och göra.
Slå upp "rockefeller medicine" ifall nån är intresserad.
Citera
2018-04-18, 20:38
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Apropå dödsoffer. 98a holistiska doktorer döda, tror det är från 2015. Inte bekräftat detta själv, andra siffror jag hört är 60st, 80st. Det stiger väl antagligen också. Så här många döda ser inte jag som en slump överhuvudtaget.

Det "roliga" i detta sammanhang är ju att rockefeller är deepstate, eller sägs vara. Och rockefeller har en stor hand i läkemedelsbranschen och göra.
Slå upp "rockefeller medicine" ifall nån är intresserad.

Hah ja det finns en lista med över 200st döda runt Clintons.
40 st på senaste tid, de flesta är "rånoffer" och självmord med 2 kulor hittade i skallen, eller den där agenten de fann i en igenstängd sportbag i ett badkar. Den bortförklarade de att det var självmord hahahahahahaha.

https://i1.wp.com/altereddimensions.net/main/wp-content/uploads/2013/11/image_thumb681.png?fit=550%2C308

De är ju helt jävla efterblivna, men de kan göra så för vi människor har ingen makt, vi blir avlivade eller av med jobbet om vi säger nåt de inte gillar.. Sådant förekommer mycket i Sverige.

Frågan är vad som hänt med detta forum, det är ingenting vad det brukade vara, så jag tror även detta ställe är infiltrerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in