2018-04-21, 21:55
Medlem
Om man är van vid att få i sig ca 180 mg oxy och vill undvika att bli alldeles för sjuk utan detta i helgen - hur mycket loperamid måste jag då ta? Och hur ofta? Tycker jag tagit en hel del och ångesten är ändå jävlig. Vill inte ha ett rus - vill bara överleva helgen.
Citera
2018-04-22, 20:36
Bannlyst
Nån som provat loperamid mot psykos, fungerar det lika bra som morfin eller sub?
Citera
2018-04-27, 00:54
Medlem
Jag har otroligt stora problem med loperamiden. Använde det först för att sluta med tramadolen och bli ren så jag kunde gå o göra pisseprov utan att torska. Men blev snabbt beroende. Nu har jag kommit upp i så höga mängder att varje gång jag försöker sluta värker hela kroppen, mina armar och händer domnar bort, myrkryp, förkylning och diarré. Alla vanliga symptom när man slutar med en opiat.
Ligger på 15 askar 3-4 gånger i veckan, sammanlagt 240 tabletter per intag. Hur ska jag göra för att sluta? Tror ni dem går med på att jag får ett nedtrappnings schema med sub? Behöver verkligen hjälp för jag vet att jag kommer få stora problem med hälsan eller dö om jag fortsätter. Har hållit på såhär i ungefär 5 månader. Tack för svar.

PS. Vet att jag är en efterbliven pundar unge som gör såhär. Så behöver inga såna kommentarer. Tack
Citera
2018-04-27, 02:21
Medlem
bzls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loperamidtorsken
Jag har otroligt stora problem med loperamiden. Använde det först för att sluta med tramadolen och bli ren så jag kunde gå o göra pisseprov utan att torska. Men blev snabbt beroende. Nu har jag kommit upp i så höga mängder att varje gång jag försöker sluta värker hela kroppen, mina armar och händer domnar bort, myrkryp, förkylning och diarré. Alla vanliga symptom när man slutar med en opiat.
Ligger på 15 askar 3-4 gånger i veckan, sammanlagt 240 tabletter per intag. Hur ska jag göra för att sluta? Tror ni dem går med på att jag får ett nedtrappnings schema med sub? Behöver verkligen hjälp för jag vet att jag kommer få stora problem med hälsan eller dö om jag fortsätter. Har hållit på såhär i ungefär 5 månader. Tack för svar.

PS. Vet att jag är en efterbliven pundar unge som gör såhär. Så behöver inga såna kommentarer. Tack

JÄVLAR, det va inte klent intag. Tvivlar STARKT på att du får sub mot Loperamid beroende men du bör definitivt kontakta sjukvården omgående och få hjälp.

Bli inte förvånad om dom lägger in dig asap.

Din kropp mår bättre av heroin dagligen än sånna mängder Loperamid.

Håller tummarna för dig, ring sjukvården asap - för din egen skull.

~
Citera
2018-05-21, 14:41
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loperamidtorsken

Kontakta sjukvården för inläggning innan hjärtat lägger av. Vet genom personlig erfarenhet att det går att få sub för en snabb nertrappning, så det ska du kunna kräva.
Citera
2018-05-21, 21:58
Medlem
hnsman1s avatar
Är på vecka 2 nu med abstinens från denna pissdrog... käka 12 paket om dagen i 6 månader ungefär! Det har nämnts förut, men säger som de andra att ni absolut inte vill bli beroende av detta.. Fyfan vilken lång och intensiv abstinens den här ger.. :/
Citera
2018-05-23, 00:34
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Är det värt att testa loperamid? Min morsa har nått paket dimor som jag säkert kan få, men då undrar jag hur många ska jag ta för att få något rus? Är ute efter ett rus som ger eufori eller i alla fall blir småmysig. Är lagomt van med opiater/opioider har tagit de flesta som finns. Har inte jättehög tolerans, utan brukar ta någon oxy då och då.
Citera
2018-05-23, 01:06
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Är det värt att testa loperamid? Min morsa har nått paket dimor som jag säkert kan få, men då undrar jag hur många ska jag ta för att få något rus? Är ute efter ett rus som ger eufori eller i alla fall blir småmysig. Är lagomt van med opiater/opioider har tagit de flesta som finns. Har inte jättehög tolerans, utan brukar ta någon oxy då och då.
En annan fråga jag har är blir man väldigt förstoppad av loperamid? Vet att opisar har den förmågan att göra en förstoppad, men blir man mer förstoppad av loperamid än vad man blir av t.ex oxycontin eller tamadol?
Citera
2018-05-23, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Är på vecka 2 nu med abstinens från denna pissdrog... käka 12 paket om dagen i 6 månader ungefär! Det har nämnts förut, men säger som de andra att ni absolut inte vill bli beroende av detta.. Fyfan vilken lång och intensiv abstinens den här ger.. :/

Slutade du cold turkey eller tog du mindre o mindre. Är på dag 3 och klarar inte av något. Och kan sova pga intensiva myrkryp
Citera
2018-05-24, 18:04
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
En annan fråga jag har är blir man väldigt förstoppad av loperamid? Vet att opisar har den förmågan att göra en förstoppad, men blir man mer förstoppad av loperamid än vad man blir av t.ex oxycontin eller tamadol?

Ptja är du ändå inne på det spåret så köp en ask eller två att testa.. Själv fick jag lite itches, blev trött och det värsta drogsuget försvann, var dock när jag satt på behandlingshem och var tämligen ren i övrigt :P
Citera
2018-05-24, 20:41
Medlem
caecos avatar
Citat:
Jag blir mer förstoppad av kodein än av loperamid. Minns inte riktigt vart gränsen gick för mig, men fler loperamid gjorde mig inte mer förstoppad efter ett visst antal.

Blir som mest förstoppad på kodein samt morfin. Har inga större problem med förstoppning när det gäller sub eller oxy. Likaså är förstoppningen på loperamid inte speciellt farlig för mig.
Citera
2018-05-24, 21:49
Medlem
Ranndalls avatar
Det är en väldigt dålig idé att ta detta för att uppnå ett rus. En anledning till att folk har dött av Dimor (loperamid) är att det verkar vara giftigt för hjärtat. Andningsdepression och likande är säkert också en risk som med andra opioider vid höga doser. Så skippa det lagliga "knark" om ni är smarta. Testa typ kratom eller något istället.
Senast redigerad av Ranndall 2018-05-24 kl. 21:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in