Citat:
Ursprungligen postat av
tryndagod
Du verkar inte ha så bra koll på i hur stor skillnad det är i mängd som krävs för att uppnå "divine intervention"- feelingen som är den absoluta kicken man letar efter, där man stupar ihop flämtandes, värme som sprids kollosalt i hela kroppen och du ligger helt knullad för en 30 sekunder och du låter som du knullar för första gången i ditt liv och kommer samtidigt, svårt att förklara om man ej känt av det, KICKTORSK är det rätta ordet för den stora majoriteten IV:are.
Efter 1 minut så är man pretty much, är man van med ruset (även utan tolerans) så dalar det jävligt fort tyvärr, ofcourse är du påtänd som ett AS nästkommande timmen iallafall (beroende på kvalité såklart) men att vara så påtänd vänjer man sig också vid, det är därför det krävs sånna mängder, för du vill nå himlen i varje skott du skjuter, inte något halvdant "myser på moln" utan det är "PANG > NU JÄVLAR GÅR TÅGET > STÖNKOLLAPS".
Sen beror det självklart på kvalité, utbankat (om ja, med vad osv) och hur säker källa man får det. Jag har senaste åren alltid beställt via en mail-kran som jag haft som leverantör senaste 15 åren av alla typer av substanser. Gult, brunt, rosa-ish, vitt, pasta, stenar och pulver, kommer i alla former och färger, säger inte ett skit om hur bra det är dock så är det oftast en stark stark indikation på att det kan vara riktigt bra skit om det speciellt luktar som det ska, ska stinka kemlabb IMO. Bästa jag testat var en ljusgul typ av pasta, blev till pulver väldigt snabbt och förlorade knappt något i vikt ca 5% efter torkning/rening och då kändes som det var mycket mer vätska än så som skulle försvinna, jävligt rent helt enkelt. Och av denna sort inne i ett race på några dagar kunde man panga närmare 1.5g och ändå inte ens nå en tiondel av vart du var vid den första du tar på dagen. Slut på dopamin, svar ja.
En 0.5a utan tolerans av den skiten var fan riktigt raketbränsle, men det gällde enbart det första skottet, ladda om med 0.5g 90-120 minuter senare och du märker direkt att du behöver en hel del mer för att komma dit du var.
Jag kanske har byggt upp en jäkla tolerans med rent och bra skit så har noll tics och liknande biverkningar, och speciellt NOLL AT (okey, första 24 timmarna kan kännas, resten är fan påhitt) typ någonsin förutom när det varit meta-bankat och annat liknande, då får man en AT och ett rus man nästan vill kräkas på. Iallafall, en standard lina ligger väl för mig iaf 0.15-0.2 och 1g räcker väl ganska bra för en helkväll, helt rätt. Dock så åker du Volvo 240 medan jag flyger jetplan, det ÄR sån stor skillnad. Dock så skjuter jag enbart när jag är själv och ingen annan där, oftast hemma alltså inte så jag springer runt med verktyg och skjuter pang och tvärs. Att sitta på en toalett på en hemmafest och gömma sig, dölja vad man håller på med, smutsig känsla så den skippar vi.
Tjackad som ett as och pepprar tangenterna som nån Terminator så inlägget kanske är lite osammanhängande men jag hoppas någon iallafall förstår vad jag försöker få fram här.
En ovanligt vacker text, som med en tydlig röd tråd som leder läsaren hela vägen fram, i sann en och konsekvent tjackanda. Den motivation som verkar ockupera även den mest trotsiga pundaren och med stil, logik samt kronisk nonchalans inför verkligheten, bortom amfetaminets accelererande klarhet.
Även om jag i min enfald inte injicerar motoroljan intravenöst, ännu, måste jag påpeka komiken, som allt som ofta när intravenös injektion nämns, tvingas fram i ljuset när en missbrukare får för sig informera en annan missbrukare om att denne missbrukar fel. Ironin har dock en baksida, vilket snarare är det vansinne, i vilket man tvångsmässigt tvingar sig själv att åsamka interkulturell splittring, i en redan ambivalent del av befolkningen.
Intravenös administrering, som jag efter otaliga konversationer med dess ryttare och milslånga berättelser om dess effekter, verkar i första tjäna syftet att dra upplevelsen av intag till sin yttersta spets. Trots denna effekt som för kicktorsken är nödvändig och föga utbytbar av naturliga orsaker, fortlöper injicering de facto vara en metod som troligtvis inte orsakar större skada på kroppen än resterande tekniker vid pulverintag, samtidigt som dess maximala potential kan utnyttjas. Vägen till centrala nervsystemet är trots allt närmast via nålen.
Jag förstår det hårda motståndet emot intravenöst bruk eller missbruk. Faktum är dock att syftet inte tjänar alla pundare, utan enbart en sidovariant vilken fortfarande är besläktad med alla de människor som medvetet intar substanser, vilket universella syfte tjänar som en flykt från tristess. Hur man väljer att förvalta sin berusning har noll betydelse för utfallet. Subjektivt vill jag hävda att IV är det renaste alternativet för majoriteten av droger som, i dess renaste kan passera blod-hjärnbarriären utan att kräva en förädlingsprocess som kan verka påfrestande på diverse organ. Även om den anti-sociala aspekten av att skjuta upp på en vanlig hemmafest, puttrar i bakgrunden så tycker jag inte du ska skämmas över hur du väljer tillvägagångssätt och förvaltning av ditt bruk/missbruk. Den enda skam som kan drivas ur en diskussion som denna är skamlösheten att som missbrukare kritisera andra missbrukare. När hycklaren bedriver jakt på motsägelser ser jag ingen anledning att visa respekt alls för den, med störst hål i jeansen, gastar värderingsmodeller och rasbiologi.
Såja, det tog bara tre timmar att klottra ned detta. Det var dock i allra högsta grad värt det efter en stadig rövpanna innehållandes härligt tjack vars ena syfte frambringar ett kroniskt sökande efter stimulans, helt utan att övergå i produktivitet. Sen ville jag lägga ner lite extra krut på mitt första inlägg via detta konto.
Jag önskar dig all lycka i det cirkulära pundandet, vars spår jag inte lämnar i första taget!
Må väl och Gud bevare din själ.
Mvh Frasse Lejonhjärta
Citat:
Ursprungligen postat av
Nkpgisit
Fina ord! Amfetamin IV är det bästa som finns! En redig rakabajsare så man inte kan stå upp och stönar som en porrstjärna är fan livet!
Vill även passa på framföra min tacksamhet till dig, då du med största avstånd till normer, i sann tjackanda och med ambition beskriver det fördärv som i min tjackade hjärna snarare manifesterar sig i form av ett sökande med den obeskrivligt underbara egenskap som medför att perfektionism i sig rena form, befinner sig först i ledet, även när det är perfektion som ska bli perfekt.
En cocktail på amfetamin och kokain slår troligtvis bäst när injektionen, som i sann tjackanda, när frågeställningar om eventuella hälsorisker beträffande ovan mix görs tidigast en kvart efter att kicken har lagt sig. Galenskap eller genialitet? Skit samma, är humor av högsta kvalitet!
Må väl och Gud bevare din själ.
Mvh Frasse Lejonhjärta