2018-11-26, 15:25
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Så du har "kommit på" att om du tar större doser tjack så blir du mer påtänd? Grattis och välkommen till verkligheten.

Vart står storleken på mina stora doser nasalt? Nej just det, de står inte. Alltså har du inte en jävla aning om hur mycket mer jag kan snorta utan att nå den bombeffekt jag nämner.

Du har inget vettigare att komma med eller? Herregud ta sin tid för att endast spy galla men inte ens lyckas ändå
Citera
2018-11-26, 17:39
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Vart står storleken på mina stora doser nasalt? Nej just det, de står inte. Alltså har du inte en jävla aning om hur mycket mer jag kan snorta utan att nå den bombeffekt jag nämner.

Du har inget vettigare att komma med eller? Herregud ta sin tid för att endast spy galla men inte ens lyckas ändå
Är du säker på att det finhackade pulvret kommer längst in i näsan där shittet ska hamna?
Ser ingen anledning att biotillgängligheten skulle vara mer oralt.
Senast redigerad av Lucky-Man 2018-11-26 kl. 17:42.
Citera
2018-11-26, 17:48
Medlem
st33rs avatar
Tycket ni inte det är outhärdligt när ni snortar o det rinner net i halsen och man känner smaken efter en stund?

eller gjorde jag fel på tiden jag snortade?
Måste va svårt undvika att nåt av smaken rinner ner
Citera
2018-11-26, 18:05
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Tycket ni inte det är outhärdligt när ni snortar o det rinner net i halsen och man känner smaken efter en stund?

Jag är såpass van vid kemikalier i näsan och svalget att det inte gör mig några problem men förr i tiden drog jag alltid för hårt i början och då kändes det jobbigt.
Citera
2018-11-26, 22:25
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Jag vill väldigt gärna påpeka att smaken som uppstår i svalget går att undvika, kanske inte alltid till 100% men går att minimera smaken avsevärt. Det är naturligtvis även önskvärt då det tas bäst upp via slemhinnorna i näsan i jämförelse med att inta det oralt.

Om man drar för snabbt, för hårt eller för mycket i samma svep så tas en del upp av slemhinnorna i näsan men när det blir "fullt" så färdas resten ner i svalget och den delen tas då upp oralt när det kommer ner i magen istället. Då tappar man lite av effekten, sen är det inte alltid en sån trevlig smak heller.

Det optimala är att dra långsamt och oerhört försiktigt, det ska inte låta något och försök att andas in istället för att dra upp pulvret. Det tar naturligtvis lite längre tid med denna metod, men handlar ofta om 30-60 sek längre, en lina på 6-7 cm kan absolut ta fyra-fem "drag" uppdelat på båda näsborrarna. Det kan även vara bra att doppa fingret i lite vatten och dutta upp i näsan för att få fuktigare slemhinnor som då kan suga upp större mängd pulver och mindre mängd hamnar i svalget och magen.

Saltvattenspray från apoteket är guldvärt att införskaffa i detta syfte. Det hjälper även att rengöra och återfukta näsan.

Breda sugrör är att föredra, är det väldigt smalt så hamnar stor mängd av substansen på exakt samma ställe i näsan och resterande hamnar i halsen. Ett bredare sugrör sprider ut pulvret i hela näsan
Citera
2018-11-27, 14:27
Medlem
Några näsor tjack och 2 xanor ger en väldigt skön effekt
Citera
2018-11-27, 14:47
Medlem
st33rs avatar
Tack för tipsetom snortning!

Minns när jag var yngre, ett tag började jag nästan uppskatta smaken. Nästan. Börja se det som nån sorts ”fjärde smak”

Sött, salt, umami, tjack.

Nån använde ordet basiskt. Är smaken ”basisk”?
Citera
2018-11-27, 20:57
Medlem
Bombade första gången idag efter något års användande och då nasalt intag. Provade att bomba på grund av att jag är så förkyld så är alldeles för snorig.

Jag gillade det inte? Tyckte inte alls det blev samma sak. Fick "leta" efter ruset och vet inte om det nånsin riktigt kom, kände knappt av att jag tagit något. Enda som hände var att jag efter cirka 2-3 timmar blev rätt illamående och fick ont i magen.

Blir att snyta sig gediget och återgå till nosen.
Citera
2018-11-28, 05:20
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejnejnejokej3
Bombade första gången idag efter något års användande och då nasalt intag. Provade att bomba på grund av att jag är så förkyld så är alldeles för snorig.

Jag gillade det inte? Tyckte inte alls det blev samma sak. Fick "leta" efter ruset och vet inte om det nånsin riktigt kom, kände knappt av att jag tagit något. Enda som hände var att jag efter cirka 2-3 timmar blev rätt illamående och fick ont i magen.

Blir att snyta sig gediget och återgå till nosen.
Du kanske har hög tolerans.
Senast redigerad av Lucky-Man 2018-11-28 kl. 05:26.
Citera
2018-11-28, 06:05
Medlem
Pyrokemis avatar
Jag hade gömt en stadig panna av riktigt potent amfetamin i en vattenfylld sportvattenflaska, för transport till en båt och dess kapten och tillika god vän. Planerna ändrades men pannan blev liggandes kvar i flaskan. Det har nu gått 6 dagar sedan jag gjorde pannan. Jag tog upp den ur flaskan igår kväll, och stoppade den i frysen (för att ta död på ev. bakterier) pannan frös såklart till is och jag tog då ut den och den har nu återgått till flytande form.

Tror ni den är safe att panga?
Citera
2018-11-28, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrokemi
Jag hade gömt en stadig panna av riktigt potent amfetamin i en vattenfylld sportvattenflaska, för transport till en båt och dess kapten och tillika god vän. Planerna ändrades men pannan blev liggandes kvar i flaskan. Det har nu gått 6 dagar sedan jag gjorde pannan. Jag tog upp den ur flaskan igår kväll, och stoppade den i frysen (för att ta död på ev. bakterier) pannan frös såklart till is och jag tog då ut den och den har nu återgått till flytande form.

Tror ni den är safe att panga?
Ja ba kötta annars kan du ju koka den, tror inte så jättemycket försvinner
Citera
2018-11-28, 06:54
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbisen
Ja ba kötta annars kan du ju koka den, tror inte så jättemycket försvinner

"Ja ba kötta" är nog för att övertyga mig! Dags för pannan att pangas!

Borde inte frysa vara lika effektivt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in