2018-05-24, 00:11
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testostaroni
ja du blir riktigt bra tjackad :P

Citat:
Ursprungligen postat av damn-2013
Förmodligen pigg o allert och myror i brallan så att säga 🙊

Jo visst :P Men blir ruset längre än vanligt och intensivare? Finns det nån gräns på hur mycket kroppen klarar att ta upp? Någon som testat en monsterdos på en gång?
Citera
2018-05-24, 00:48
Medlem
100pennors avatar
dragit ungefär 3 linor alla lite längre än ett kreditkorts långsida. Jag blir absolut påverkad men euoforin och bristen på ångest jag hade för en timme sedan är som bortblåst. Pulserar rätt ordentligt i huvudet också. Köpte det rätt billigt 500 för 5 gram klet från den svenska siten för ett tag sedan, har jag blivit blåst och fått någon b jävla rc?
Citera
2018-05-24, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Jo visst :P Men blir ruset längre än vanligt och intensivare? Finns det nån gräns på hur mycket kroppen klarar att ta upp? Någon som testat en monsterdos på en gång?

Har du inte tagit tjack innan, och bombar 0.4g bra tjack lär det sluta i panikångest. Om du inte däckar.
Senast redigerad av Etskimor 2018-05-24 kl. 02:07.
Citera
2018-05-24, 02:50
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:

Du undrar om det blir en mättnad av drogen ?
Vem vet det är nog inte tillräckligt forskat om än.

Klart gränsen går runt hur mycket kroppen tar åt sig.
Sen vet man inte.
Citera
2018-05-24, 06:32
Medlem
zrtxs avatar
Citat:

När jag bombar känner oftast ett svagt mildare rus som sakta byggs upp ifall jag jämför med att snorta det då det är mer intensivt och kan kännas som en kick ifall man drar en redig lina.
Samtidigt behöver jag återdosera lite oftare när jag snortar.
Citera
2018-05-24, 06:55
Medlem
Lite funderingar, jag är rätt intjötad på ett pastatjack jag kört regelbundet i ett par v. och får såklart inte ut så mycket mer än att jag är vaken av de längre. Behöver jag lägga ner tjacket ett tag eller kan jag bara byta sort och få lite härliga känningar igen? Känner inte för något uppehåll just nu så..och känner inte för Iv heller utan får nog fortsätta med bomb o snort faktiskt

Och vad ger alla olika "sorter" som tex blomster, pasta, fuktigt, torrt, marsipan, klet, stenpulver (och allt vad det är, ni vet) för olika specifika effekter egentligen? Om det är de som avgör dvs, vad föredrar ni isf?

Har inte reflekterat så mycket över "sort=effekt" förutom att jag åtminstone lagt på minnet att jag blev tvärspeedad av blomster senast och euforisk som fan av ett "stenpulver". =)
Citera
2018-05-24, 08:37
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oopsie
Lite funderingar, jag är rätt intjötad på ett pastatjack jag kört regelbundet i ett par v. och får såklart inte ut så mycket mer än att jag är vaken av de längre. Behöver jag lägga ner tjacket ett tag eller kan jag bara byta sort och få lite härliga känningar igen? Känner inte för något uppehåll just nu så..och känner inte för Iv heller utan får nog fortsätta med bomb o snort faktiskt

Och vad ger alla olika "sorter" som tex blomster, pasta, fuktigt, torrt, marsipan, klet, stenpulver (och allt vad det är, ni vet) för olika specifika effekter egentligen? Om det är de som avgör dvs, vad föredrar ni isf?

Har inte reflekterat så mycket över "sort=effekt" förutom att jag åtminstone lagt på minnet att jag blev tvärspeedad av blomster senast och euforisk som fan av ett "stenpulver". =)

Ifall man kör varje dag så ökar ju tyvärr toleransen, så kanske dags för en paus elr så ökar du dosen?

Skulle gissa på att blomstertjacket du tog innehöll en del metamfetamin och det andra pulvret innehöll racemiskt amfetamin som man mer får de kallade tjackrysningarna från och ett ''gladare'' rus jämfört med dextro som gör en mer fokuserad och vaken.

Kan ha fel och ha blandat ihop namnen men tror att det ligger till så
Citera
2018-05-24, 08:56
Medlem
Harbards avatar
Citat:

Skulle nog pausat tjackbrukandet, dels för hälsan/näsans skull o dels för toleransen.
Bästa tjacket jag har tagit har varit gult klet, aldrig blivit kåtare och gladare.

Sämsta jag har tagit har varit nån typ av riktig fultjack som aldrig torkade o hade stenhårda bitar i sig som inte gick krossa till pulver, allt bara klibbade och var oljigt. Gav mig rejält lågt blodtryck och kändes som jag skulle dö med väldigt svag puls och blodkärlen drog ihop sig och kunde knappt höra något alls. Därför jag undviker gatutjack
Citera
2018-05-24, 22:26
Medlem
Citat:

Blir nog ingen större skillnad av andra sorter.

Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Skulle nog pausat tjackbrukandet, dels för hälsan/näsans skull o dels för toleransen.

Låter som en bra idé
Citera
2018-05-24, 23:45
Medlem
HardSteeles avatar
Stor skillnad på hur när och var man köper. Har köpt mindre mängder ett tag 1-2g och fått skit. Köpte 5 i dag och blev lite tagen på sängen av trycket.
Ta det lugnt därute.
Citera
2018-05-24, 23:56
Medlem
damn-2013s avatar
Citat:

Enligt egen erfarenhet har jag inte direkt kännt att "ruset" blivit intensivare än vanligt utan bara att man håller sig vaken har dock börjat spy blod m.m vid monsterdos av speed och mått totalskit i hela kroppen.
"-Men testa dig fram på egen risk."
Citera
2018-05-25, 09:57
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damn-2013
Enligt egen erfarenhet har jag inte direkt kännt att "ruset" blivit intensivare än vanligt utan bara att man håller sig vaken har dock börjat spy blod m.m vid monsterdos av speed och mått totalskit i hela kroppen.
"-Men testa dig fram på egen risk."

Kanske värt att kolla upp det med en läkare?

När jag bombar kör jag oftast runt 0,4-0,5 g och aldrig fått biverkningar du talar om :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in