Citat:
Ursprungligen postat av
Bahram
jävla troll.
Ir5 e inte judekritiker din fitta. Han har inte hotat nån era fittor annars hade ni kommit med bevis. Men du e ett troll som lobbar för admin5s illaluktande inlägg just nu.
ToxS, det e glasklart att fb bedriver en judisk agenda. Så länge du inget vet om personerna bakom FB så finns det bara en sak, inläggen här o Admins pro-judiska o anti-iranska ton e beviset.
Det är ju du som är ett judekontrollerat internettroll, ingen idé att försöka vända bort fokus från dig själv nu när det börjar antydas att du är genomskådad.
Jag har inte påstått att IR5 är judekritiker, var fick du det ifrån? Det enda som berör IR5 i mitt inlägg är att han som deltagare i tråden ju faktiskt blev avstängd men att det alltså inte hade någonting med någon judeagenda att göra då IR5 bröt mot 1.06. Att jag påpekade det var bara för att ingen ska komma och påstå att IR5 stängdes av på order av judarna.
Det du och andra med dig verkar ha så svårt att förstå är att allt det som ni menar är ett bevis för att Flashback driver en judevänlig agenda också kan användas som bevis för det motsatta, att Flashback driver en judefientlig agenda.
Vare sig judekritiker eller judekramare tillåts härja fritt men båda grupperna anser att när de "straffas" och får inlägg raderade så är det för att Flashback styrs av den andra sidan vilket bevisas av att den andra sidan inte får alla sina inlägg raderade..eller nåt åt det hållet.
Nu är det möjligt och rent av sannolikt att just judekritiker drabbas oftare än judekramare helt enkelt för att de är mer aktiva än judekramarna samt påfallande ofta verkar oförmögna att förstå att judeagendor faktiskt är OT i de allra flesta trådar och sammanhang men det bevisar ju inte någonting alls om vilken agenda Flashback har vare sig åt det ena eller andra hållet.
Sen kan man ju fråga sig varför iran ö.h.t. diskuteras i den här tråden? Iran är ju inte särskilt relevant för någon utanför de diskussioner i några få underforum som handlar om just Iran så vad är syftet med att blåsa på irankritiken i den här tråden om man inte driver en egen judeagenda? Judar i allmänhet är väl troligen mer eller mindre irankritiska men alla som är kritiska mot Iran är ju inte judar, det finns rent av de som är både jude och Iran-kritiker samtidigt så att blanda ihop de två ämnena här blir ju bara konstigt.