Citat:
Ursprungligen postat av
admin5
Efter den här tråden lär nog inte direkt Iran få något ökat stöd, möjligtvis växer sig köerna för medborgarskap långa utanför Israels ambassad...
admin5
Ja kanske, men kanske inte! Vi har ett ordspråk som säger:
Man räknar kycklingarna i slutet av hösten o inte i början av våren. Att du som nån ansvarig här o använder den tonen mot iranier säger mycket om varför iranier klagar här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Har du ens brytt dig om att kolla hur iran agerar gentemot internet? hur lite som krävs för att en sida ska blockeras? hur många sidor som blockeras utöver flashback?
Jag tror inte du har en susning om vilken censur som faktiskt pågår i iran, att det inte har någon koppling till vare sig judar eller israel.
Det måste vara konstigt att du har aning om censuren där o inte jag som e där en gång om året o har internetabonnemang där. Ja det finns censur o anledningen e inte att man vill hindra folk att veta saker, det e bs. Man låter inte andra staters medier (statliga) göra vissa iranier till gratis journalister för skriva skit om iran o få pengar o asyl för det. Tror du inte Sverige hade stoppat nåt sånt? Det gör man fast heter bara nåt annat.
Kolla, FB e har inte filtrerats av nån utan meddelandet man får där visar att sajten e granskad. Fattar du vad det innebär? Det innebär att du inte blockeras för porr o sånt utan det e nåt annat på sajten som man misstänker. När Iran misstänker, räkna med att de vet vem ens morsas morsa e. Det e därför jag frågar om ni verkligen vet vem ni jobbar för. Fattar du inte.