2018-05-17, 19:01
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Skiter väl jag i. Frågan är om du dels har rätt att lägga upp andra användarens PM här och dels på vilket sätt vissa användares PM har i en tråd som handlar om Admins och Mods att göra?
Literal är varken Admin eller Mod.

Lyssna, skiter i det, vad gör du här då?
Det e pm som vidarebefodrats till mig o jag har flera när judar hotar. Israeler som skriver på svenska. Jag länkar till mitt pm, inte någon annans.
Citera
2018-05-17, 19:20
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Lyssna, skiter i det, vad gör du här då?
Det e pm som vidarebefodrats till mig o jag har flera när judar hotar. Israeler som skriver på svenska. Jag länkar till mitt pm, inte någon annans.

Men vad i hela helvetets judakukar har detta med "Är alla mods samt admins judar? Driver flashback en judisk agenda?" att göra? Varken Literal, IR5 eller Hundensår är Admins eller Mods.
Citera
2018-05-17, 21:03
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Men vad i hela helvetets judakukar har detta med "Är alla mods samt admins judar? Driver flashback en judisk agenda?" att göra? Varken Literal, IR5 eller Hundensår är Admins eller Mods.
Fattar du inte? Ingen sagt att de e admin, men frågan e varför du inte säger nåt till admin.

Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Har vi haft några sådana här i tråden? En blev avstängd pga direkta hot i tråden och den som är kvar sitter och babblar på halvt obegriplig förortssvenska samt är arg på en postbox i New York - där alla judar bor. Plus hans släktingar.

Er argumentationsnivå är att likna vid någon sorts bisarr lyteskomik.

admin5

Så enligt dig så e admin fel ute, för ingen av oss iranier e admin.
Citera
2018-05-17, 21:58
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:

Hur menar du nu?

admin5
Citera
2018-05-17, 22:26
Bannlyst
Citat:
Hur menar du nu?

admin5

Tror du att avsluta sina inlägg med "admin5" ger extra pondus?
Hur blev du admin? Du är reggad 2010. Varför är de andra adminsen så passiva?

parastoo
Citera
2018-05-17, 22:27
Bannlyst
Citat:
Fattar du inte? Ingen sagt att de e admin, men frågan e varför du inte säger nåt till admin.

Seriöst, vad babblar du om?
Citera
2018-05-17, 22:44
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parastoo
Tror du att avsluta sina inlägg med "admin5" ger extra pondus?
Hur blev du admin? Du är reggad 2010. Varför är de andra adminsen så passiva?

parastoo

Jag blev tillfrågad. Gissar att de andra två admins ligger och skrattar sig harmynta åt mina försök att förklara även de enklaste saker för er bindgalna judehatare som saknar logik och rationellt tänkande.

admin5
Citera
2018-05-17, 22:56
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Hur menar du nu?

admin5

Citat:
Ursprungligen postat av parastoo
Seriöst, vad babblar du om?

Dofterna säger:

Citat:

Admin snackar ju att jag e från förorten o en annan avstängd i ett inlägg som man svarade på.
Har det med judar o göra? Men juden hundensårs fucking hot har med ämnet o göra.
Citera
2018-05-17, 22:59
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Jag blev tillfrågad. Gissar att de andra två admins ligger och skrattar sig harmynta åt mina försök att förklara även de enklaste saker för er bindgalna judehatare som saknar logik och rationellt tänkande.

admin5
Hur då? Då måste du varit en vanlig användare. Jag tror kanske du var iraniers motståndare när du var användare.
Citera
2018-05-18, 00:00
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Hur då? Då måste du varit en vanlig användare. Jag tror kanske du var iraniers motståndare när du var användare.

Efter den här tråden lär nog inte direkt Iran få något ökat stöd, möjligtvis växer sig köerna för medborgarskap långa utanför Israels ambassad...

admin5
Citera
2018-05-18, 03:41
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Tror du nån går på tips i iran
Jag gissar att fb gjort något fuckedup. Irans polis har aldrig fel. Va fan ska man blocka en svennesida för?
Har du ens brytt dig om att kolla hur iran agerar gentemot internet? hur lite som krävs för att en sida ska blockeras? hur många sidor som blockeras utöver flashback?

Jag tror inte du har en susning om vilken censur som faktiskt pågår i iran, att det inte har någon koppling till vare sig judar eller israel.
Citera
2018-05-18, 12:03
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Efter den här tråden lär nog inte direkt Iran få något ökat stöd, möjligtvis växer sig köerna för medborgarskap långa utanför Israels ambassad...

admin5
Ja kanske, men kanske inte! Vi har ett ordspråk som säger:
Man räknar kycklingarna i slutet av hösten o inte i början av våren. Att du som nån ansvarig här o använder den tonen mot iranier säger mycket om varför iranier klagar här.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Har du ens brytt dig om att kolla hur iran agerar gentemot internet? hur lite som krävs för att en sida ska blockeras? hur många sidor som blockeras utöver flashback?

Jag tror inte du har en susning om vilken censur som faktiskt pågår i iran, att det inte har någon koppling till vare sig judar eller israel.
Det måste vara konstigt att du har aning om censuren där o inte jag som e där en gång om året o har internetabonnemang där. Ja det finns censur o anledningen e inte att man vill hindra folk att veta saker, det e bs. Man låter inte andra staters medier (statliga) göra vissa iranier till gratis journalister för skriva skit om iran o få pengar o asyl för det. Tror du inte Sverige hade stoppat nåt sånt? Det gör man fast heter bara nåt annat.
Kolla, FB e har inte filtrerats av nån utan meddelandet man får där visar att sajten e granskad. Fattar du vad det innebär? Det innebär att du inte blockeras för porr o sånt utan det e nåt annat på sajten som man misstänker. När Iran misstänker, räkna med att de vet vem ens morsas morsa e. Det e därför jag frågar om ni verkligen vet vem ni jobbar för. Fattar du inte.
Senast redigerad av Bahram 2018-05-18 kl. 12:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in