2018-05-18, 12:54
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Om en tråd har startats av den anledningen och många som ifrågasatt det och kan lägga fram bevis (jag har gjort) så ligger det något i det. Men förvänta dig inte att admin kommer erkänna något sånt. Då skulle forumet vara tomt. De kör så långt det går. Sen har jag för mig att dantealeghri och någon annan som användare som heter arthur om jag inte missminner mig tagit admin med fingarna i syltburken.
De erkänner inte, kolla tidigare trådar. Vad har iranier fått av den här judiska agendan, ir5 drog ner brallerna på deras mods som hade såna agendor. Tror du nån bryr sig. Den jävla admin träder fram som om inget hänt.

Det enda sättet att få admin o gråta o erkänna e riktiga scener. De här människorna fattar inte att det vanliga människor som skriver här, respektera för helvete.
Citera
2018-05-18, 12:56
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Vad fan pratar du om? Att ni raderar iranier i israel frågor e redan känd.
Jag säger bara vad jag såg när jag sökte adressen www.flashback.org i Iran.
Det stod att det finns beslut från högre upp att sidan ska blockeras. Det betyder bara en sak, att polisen varit här.
Rent allmänt har jag fått för mig att araber inte är så förtjusta i yttrandefrihet - förutom att deras ledare givetvis yttrar sig så mycket han vill. När det gäller Flashback raderar vi inlägg om är OT vare sig det är judar eller araber, kommunister, moderater eller nazister som skriver dem. Övriga inlägg står kvar om de följer regelverket.
Citera
2018-05-18, 13:06
Medlem
Citat:
Ja kanske, men kanske inte! Vi har ett ordspråk som säger:
Man räknar kycklingarna i slutet av hösten o inte i början av våren. Att du som nån ansvarig här tom använder tonen mot iranier säger mycket om varför iranier klagar här.

Du menar att ni inte är klara med era ansträngningar för att vända folk mot Iran än?

Den här tråden är ju så genomskinlig som den kan bli. Genom att konstant klaga, på hur judarna styr Flashback och hur all judekritik omedelbart raderas, i en tråd som är minst sagt judekritisk och som bevisligen inte har raderats eller fått några användare avstängda för att de är judekritiska (IR5 bröt mot 1.06) så måste det finnas en annan agenda bakom att ni fortsätter hålla tråden vid liv.

En förklaring som passar in på hur tråden har utvecklats och hur vissa i tråden beter sig, vilket flera pekat på, är att tråden i själva verket drivs av folk som själva verkar för något slags judeagenda som dels vill vifta med offerkoftan genom att visa hur judekritiker får komma till tals här utan att det får några konsekvenser och dels vill framställa iran och iranier som att de är svagbegåvade.

Hur många skule bli förvånade om den här tråden dyker upp i något annat sammanhang, kanske i en artikel i en judekontrollerad kvällstidning, som bevis för hur den nazistiska hatsiten Flashback inte går att lita på för att det är en nazistisk hatsite som bevisligen förföljer judar?

Nej, ni andra som eventuellt tror att den här tråden faktiskt handlar om hur judekonspirationen styr Flashback har inte ensamrätt till judekonspiratoriska teorier.
Citera
2018-05-18, 13:11
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Att du som nån ansvarig här o använder den tonen mot iranier säger mycket om varför iranier klagar här.

Min "ton" är mot dig och dina slötänkta gelikar i den här tråden. Har absolut inget mot iranier, däremot så är hatiska dårfinkar av alla härkomster något jag ser ned på.

Citat:
ir5 drog ner brallerna på deras mods

IR5 drog ner brallorna på sig själv - ingen annan.

admin5
Citera
2018-05-18, 13:15
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToxS
Du menar att ni inte är klara med era ansträngningar för att vända folk mot Iran än?

Den här tråden är ju så genomskinlig som den kan bli. Genom att konstant klaga, på hur judarna styr Flashback och hur all judekritik omedelbart raderas, i en tråd som är minst sagt judekritisk och som bevisligen inte har raderats eller fått några användare avstängda för att de är judekritiska (IR5 bröt mot 1.06) så måste det finnas en annan agenda bakom att ni fortsätter hålla tråden vid liv.

En förklaring som passar in på hur tråden har utvecklats och hur vissa i tråden beter sig, vilket flera pekat på, är att tråden i själva verket drivs av folk som själva verkar för något slags judeagenda som dels vill vifta med offerkoftan genom att visa hur judekritiker får komma till tals här utan att det får några konsekvenser och dels vill framställa iran och iranier som att de är svagbegåvade.

Hur många skule bli förvånade om den här tråden dyker upp i något annat sammanhang, kanske i en artikel i en judekontrollerad kvällstidning, som bevis för hur den nazistiska hatsiten Flashback inte går att lita på för att det är en nazistisk hatsite som bevisligen förföljer judar?

Nej, ni andra som eventuellt tror att den här tråden faktiskt handlar om hur judekonspirationen styr Flashback har inte ensamrätt till judekonspiratoriska teorier.

jävla troll.
Ir5 e inte judekritiker din fitta. Han har inte hotat nån era fittor annars hade ni kommit med bevis. Men du e ett troll som lobbar för admin5s illaluktande inlägg just nu.
ToxS, det e glasklart att fb bedriver en judisk agenda. Så länge du inget vet om personerna bakom FB så finns det bara en sak, inläggen här o Admins pro-judiska o anti-iranska ton e beviset.
Citera
2018-05-18, 13:16
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Min "ton" är mot dig och dina slötänkta gelikar i den här tråden. Har absolut inget mot iranier, däremot så är hatiska dårfinkar av alla härkomster något jag ser ned på.

admin5

Ok, bra för dig. Lycka till! Finns inte mycket o säga om dig.

Men sen du blev admin har FB fuckat.
Räkna dina kycklingar så du inte säger att du inte pratar med iranier.
Senast redigerad av Bahram 2018-05-18 kl. 13:26.
Citera
2018-05-18, 13:19
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Rent allmänt har jag fått för mig att araber inte är så förtjusta i yttrandefrihet - förutom att deras ledare givetvis yttrar sig så mycket han vill. När det gäller Flashback raderar vi inlägg om är OT vare sig det är judar eller araber, kommunister, moderater eller nazister som skriver dem. Övriga inlägg står kvar om de följer regelverket.

Rent allmänt har jag fått för mig att svennar är fega fittor som slickar röven av judar.
Vinden vänder mannen! Lugnt.
Citera
2018-05-18, 14:22
Bannlyst
Citat:

Ser du ner på judar som hatar alla som inte är judar och vill förslava dem?
Citera
2018-05-18, 14:32
Medlem
Citat:
jävla troll.
Ir5 e inte judekritiker din fitta. Han har inte hotat nån era fittor annars hade ni kommit med bevis. Men du e ett troll som lobbar för admin5s illaluktande inlägg just nu.
ToxS, det e glasklart att fb bedriver en judisk agenda. Så länge du inget vet om personerna bakom FB så finns det bara en sak, inläggen här o Admins pro-judiska o anti-iranska ton e beviset.

Det är ju du som är ett judekontrollerat internettroll, ingen idé att försöka vända bort fokus från dig själv nu när det börjar antydas att du är genomskådad.

Jag har inte påstått att IR5 är judekritiker, var fick du det ifrån? Det enda som berör IR5 i mitt inlägg är att han som deltagare i tråden ju faktiskt blev avstängd men att det alltså inte hade någonting med någon judeagenda att göra då IR5 bröt mot 1.06. Att jag påpekade det var bara för att ingen ska komma och påstå att IR5 stängdes av på order av judarna.

Det du och andra med dig verkar ha så svårt att förstå är att allt det som ni menar är ett bevis för att Flashback driver en judevänlig agenda också kan användas som bevis för det motsatta, att Flashback driver en judefientlig agenda.

Vare sig judekritiker eller judekramare tillåts härja fritt men båda grupperna anser att när de "straffas" och får inlägg raderade så är det för att Flashback styrs av den andra sidan vilket bevisas av att den andra sidan inte får alla sina inlägg raderade..eller nåt åt det hållet.

Nu är det möjligt och rent av sannolikt att just judekritiker drabbas oftare än judekramare helt enkelt för att de är mer aktiva än judekramarna samt påfallande ofta verkar oförmögna att förstå att judeagendor faktiskt är OT i de allra flesta trådar och sammanhang men det bevisar ju inte någonting alls om vilken agenda Flashback har vare sig åt det ena eller andra hållet.

Sen kan man ju fråga sig varför iran ö.h.t. diskuteras i den här tråden? Iran är ju inte särskilt relevant för någon utanför de diskussioner i några få underforum som handlar om just Iran så vad är syftet med att blåsa på irankritiken i den här tråden om man inte driver en egen judeagenda? Judar i allmänhet är väl troligen mer eller mindre irankritiska men alla som är kritiska mot Iran är ju inte judar, det finns rent av de som är både jude och Iran-kritiker samtidigt så att blanda ihop de två ämnena här blir ju bara konstigt.
Citera
2018-05-18, 15:09
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Räkna dina kycklingar så du inte säger att du inte pratar med iranier.

Ibland är du helt obegriplig.

Citat:
Ursprungligen postat av parastoo
Ser du ner på judar som hatar alla som inte är judar och vill förslava dem?

Självklart ser jag ner även på dem.

admin5
Citera
2018-05-18, 15:39
Medlem
AVSYNARENs avatar
Citat:

admin5
Erinran om (FB) Moderatorn T-80Us agerande..
Det betyder IR5s seger och att nämnd moderator slutligen drog ner sina brallor med hjälp av sina egna händer. Gissar att det var er sista utväg att rädda er ur den uppenbara, israeliska agendan som moderatorn var inblandad i.
Avslutet ger mig också smak av Hollywood, den känslan som Admin 4 avslutar tråden med:
(FB) Moderatorn T-80Us agerande..

Ett exempel på en tråd där iranier, särskilt neutrala iranier som diskriminerades.
Citera
2018-05-18, 15:43
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVSYNAREN
Erinran om (FB) Moderatorn T-80Us agerande..
Det betyder IR5s seger och att nämnd moderator slutligen drog ner sina brallor med hjälp av sina egna händer. Gissar att det var er sista utväg att rädda er ur den uppenbara, israeliska agendan som moderatorn var inblandad i.
Avslutet ger mig också smak av Hollywood, den känslan som Admin 4 avslutar tråden med:
(FB) Moderatorn T-80Us agerande..

Ett exempel på en tråd där iranier, särskilt neutrala iranier som diskriminerades.

Det är nog bara att konstatera att vi ser helt olika saker.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in