Citat:
Ursprungligen postat av
SvartaBjorn
Du är inte rädd för din personliga säkerhet om Iran nu punktmarkerar FB i och med sin judiska agenda?
Allt du skriver här måste ju gås igenom med lupp och tänk om du skrivit något som inte behagar makthavarna i Iran? Vågar du ens åka dit numera efter all din aktivitet på forumet?
Eller - hemska tanke - du är en infiltratör som ser till att den judiska agendan drivs på FB för Irans räkning.
Jag har inte gjort nåt. Varför ska jag va rädd? Du kanske tror att iran bryr sig om diskussionerna o va folk tycker. Det e det minsta nån bryr sig om där. Iran stänger av tex modsen som vinklar diskussionerna o utreder varför modsen gör sånt. Tex har det funnits sajter i Iran som utnyttjades av Mossad, såna sajter man diskuterar på. Det e för att information om människor hanteras. Det finns sajter som håller på med utpressningar, förstår du va jag menar?
Men jag tror det e för att FB förtrycker människor o pressar på info. Man blir omringad om tycker annorlunda, jag gissar det e sånt. Såna taktiker används ofta för att pressa info från en befolkning. Sajten utnyttjas säkert bra av några som e efter information. Vi vanliga människor vet ingenting om hur den här sajten gör med informationen, vilka som står bakom sajten, deras aktiviteter i olika organisationer, deras kontakter. Det e därför jag säger att en postbox e som att gömma sig.
Israel gör sånt här, det e ingen ovanlig grej som många tror här. Det e inga konspirationer. Israel använder kontakter för att påverka nåt. Man betalar, kommer fram under falska företag o vinner förtroende baserat på 0 info o får människor o göra saker.
Det e därför vissa användare tycker sajten e judisk. Det e för att sajten omringar vissa typer av synsätt och låter andra attackera såna användare. Man skapar team.