Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
När jag läser bl a den här tråden tycker jag nog ändå att både mods och admins måste ha änglars tålamod. Själv hade jag nog drämt till med KFK för länge sen.
Dessa åsikter är ju lika välkomna som alla andra, det är ju en fundamental del i yttrandefriheten. Märkligt nog så kan en del sitta år ut och år in och påstå att man inte får ha just de åsikterna på forumet... men uppenbarligen är det ju det.
Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Fattar faktiskt inte. OM judarna nu faktiskt är så hemska som en del tycks tänka, och om man tror att FB kontrolleras av just dem -- vad i h-e gör man här??? Antingen är de extremt korkade eller så tror de faktiskt inte själva på vad de säger.
Det är väl en del av dessa konspirationer antar jag, oavsett om det är judar, illuminati, NWO, deep state, rymdödlor eller aliens. De är ett hot mot alla och jättehemliga, samtidigt som de hela tiden lämnar en massa uppenbara ledtrådar efter sig för konspiratorikerna att hitta och använda som bevis. Och konspiratorikerna klarar inte av att hålla sig borta från det som de ser som ett hot. Trots att det påstås att man åsiktsregistreras, kartläggs och gud vet allt om man skriver här så är det som kattmynta för dem. Jag är ingen psykolog, men många av dem är nog beroende av själva konspirationsidén eftersom den tagit så stor del av deras liv. Om ett internetforum hade varit så hemskt som påstås och kontrolleras av en främmande, världsomspännande makt så hade jag inte varit aktiv där utan startat ett eget dito som jag visste
inte var det. Men det är ju jag det...