2018-05-13, 20:51
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
1. Kolla vad?

2a. Ja.

2b. ???

Sa ju trots du e döv!eller analfabet! Kolla svenne! Du publicerar förslaget du fick, eller nån av er 400
Där ni blev erbjudna jobbet! Med datum.
Citera
2018-05-13, 20:56
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Nej, du! Att typ 1/3 nuvarande mods och ytterligare typ 2/3 (grova siffror) skulle kunna vara "teater" (obebripligt ord i sammanhanget för övrigt) faller på sin egen orimlighet. Det förstår varje normal tänkande människa.

Jag försöker förstå dig!
Ja teater. Det e ju lite mer teater att ingenting läcker på så många år. Hahaha logik och sannolikheter
Citera
2018-05-13, 20:58
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Sa ju trots du e döv!eller analfabet! Kolla svenne! Du publicerar förslaget du fick, eller nån av er 400
Där ni blev erbjudna jobbet! Med datum.

Var har du sagt trots?

Döv? Ja, men vad spelar det för roll på ett forum där vi konverserar med text?

I övrigt totalt obevripligt från dig. Analfabet? Svenne? Publicerar? Erbjudna? Datum?

De fem frågetecknen måste du förtydliga för att bli förståelig.
Citera
2018-05-13, 20:59
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag försöker förstå dig!
Ja teater. Det e ju lite mer teater att ingenting läcker på så många år. Hahaha logik och sannolikheter

Vad din logik säger är egalt, men sannolikheten är noll, det förstår nästan alla.
Citera
2018-05-14, 17:46
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Vad din logik säger är egalt, men sannolikheten är noll, det förstår nästan alla.
För det e BS, det finns inga belägg på hur modereringen sker på FB. Alla såna påståenden behöver 3e part föR bekräftelse.
Citera
2018-05-14, 23:40
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
För det e BS, det finns inga belägg på hur modereringen sker på FB. Alla såna påståenden behöver 3e part föR bekräftelse.

När jag läser bl a den här tråden tycker jag nog ändå att både mods och admins måste ha änglars tålamod. Själv hade jag nog drämt till med KFK för länge sen.

Fattar faktiskt inte. OM judarna nu faktiskt är så hemska som en del tycks tänka, och om man tror att FB kontrolleras av just dem -- vad i h-e gör man här??? Antingen är de extremt korkade eller så tror de faktiskt inte själva på vad de säger.
Citera
2018-05-15, 07:02
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
När jag läser bl a den här tråden tycker jag nog ändå att både mods och admins måste ha änglars tålamod. Själv hade jag nog drämt till med KFK för länge sen.

Tråden är ganska roande på sitt eget unika sätt, åtminstone tycker jag personligen det. Den ger en inblick i hur annorlunda en del tänker, vilket till stor del är spännande. Sen är det bra att aktivt följa den så jag enkelt kan briefa Netanyahu om läget på forumet.

admin5
Citera
2018-05-15, 08:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Tråden är ganska roande på sitt eget unika sätt, åtminstone tycker jag personligen det. Den ger en inblick i hur annorlunda en del tänker, vilket till stor del är spännande. Sen är det bra att aktivt följa den så jag enkelt kan briefa Netanyahu om läget på forumet.

admin5
Då var det bevisat.
Citera
2018-05-15, 09:36
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Dessa åsikter är ju lika välkomna som alla andra, det är ju en fundamental del i yttrandefriheten. Märkligt nog så kan en del sitta år ut och år in och påstå att man inte får ha just de åsikterna på forumet... men uppenbarligen är det ju det.
Citat:
Fattar faktiskt inte. OM judarna nu faktiskt är så hemska som en del tycks tänka, och om man tror att FB kontrolleras av just dem -- vad i h-e gör man här??? Antingen är de extremt korkade eller så tror de faktiskt inte själva på vad de säger.
Det är väl en del av dessa konspirationer antar jag, oavsett om det är judar, illuminati, NWO, deep state, rymdödlor eller aliens. De är ett hot mot alla och jättehemliga, samtidigt som de hela tiden lämnar en massa uppenbara ledtrådar efter sig för konspiratorikerna att hitta och använda som bevis. Och konspiratorikerna klarar inte av att hålla sig borta från det som de ser som ett hot. Trots att det påstås att man åsiktsregistreras, kartläggs och gud vet allt om man skriver här så är det som kattmynta för dem. Jag är ingen psykolog, men många av dem är nog beroende av själva konspirationsidén eftersom den tagit så stor del av deras liv. Om ett internetforum hade varit så hemskt som påstås och kontrolleras av en främmande, världsomspännande makt så hade jag inte varit aktiv där utan startat ett eget dito som jag visste inte var det. Men det är ju jag det...
Citera
2018-05-15, 13:24
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Så skall ni förklara det faktum att ni bara anställer 100% debunkertroll eller? Ni kan ju sitta här och förneka och vara hur löjliga som helst, det förändrar inte ett jävla något över hur ni sköter forumet på detta extremt orättvisa sätt eller ja det är inte ens orättvisa, det är en tydlig agenda. Tänk om bollsport bara anställde folk som hatade sport, då skulle alla direkt förstå hur absurt det vore men nu lyckas ni intala er själva att ni bara kan prata runt det faktum att man bara anställer debunkertroll utan varesig kunskap eller intresse av konspirationer och att detta inte är något konstigt.

Vad är meningen med att ens ha konspirationer och alternativa teorier om ni ändå bara vill förstöra alla diskussioner? Aha ni vill kontrollera informationen.

Ni är skrattretande korkade om ni på fullt allvar tror att vi inte ser igenom er.
Citera
2018-05-15, 13:24
Medlem
-9821-s avatar
Citat:

Jag tycker att det ändå är en skillnad mellan en judisk agenda på fb och judar som styr flashback.
En judisk agenda- kan vara flera medlemmar som ständigt rapporterar inlägg med anti-judiskt innehåll. Rapporteras det oftare så finns det en högre risk för att det uppmärksammas oftare av moderatorer och därmed raderas.

Edit:
Varför människor befinner sig på denna plats trots vetskapen om t.ex. judarna styr, är i grunden en obetydlig frågeställning. För med samma frågeställningar kan människor avhysas överallt.
T.ex.
Vad gör du i din hyreslägenhet om du tycker att värden kränker dina rättigheter?
Senast redigerad av -9821- 2018-05-15 kl. 13:37.
Citera
2018-05-15, 13:42
Medlem
-9821-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5

admin5

Motparten kan också tycka samma sak. Ord står mot ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in