Citat:
Bevisbördan ligger hos den som anklagar någon.
Jag är inte rädd för admin, vet inte vad du menar med det?
Är det att jag står på moderatorernas sida i den här frågan? Det är ju snarare så att jag känner många av de sittande moderatorerna och vet således att de inte är judar, jag vet även hur reglerna funkar sen min tid som moderator (även om jag också dragit på mig ett par OT varningar - dock så kan jag inte klaga på de varningarna då det var OT och saker jag skrev i affekt).
Det är frågor som jag inte håller med admins beslut, ovan länk t.ex angående arkiveringen av "Antisemitism, sionism och judiska maktförhållanden", att de stängde ner IRC'n (även om beslutet var förståeligt). Håller jag inte med så säger jag det, däremot står jag inte och skriker utan någon som helst substans.
Du får gärna utveckla vad vi ex-mods skulle vara rädda för?
Jag är inte rädd för admin, vet inte vad du menar med det?
Är det att jag står på moderatorernas sida i den här frågan? Det är ju snarare så att jag känner många av de sittande moderatorerna och vet således att de inte är judar, jag vet även hur reglerna funkar sen min tid som moderator (även om jag också dragit på mig ett par OT varningar - dock så kan jag inte klaga på de varningarna då det var OT och saker jag skrev i affekt).
Det är frågor som jag inte håller med admins beslut, ovan länk t.ex angående arkiveringen av "Antisemitism, sionism och judiska maktförhållanden", att de stängde ner IRC'n (även om beslutet var förståeligt). Håller jag inte med så säger jag det, däremot står jag inte och skriker utan någon som helst substans.
Du får gärna utveckla vad vi ex-mods skulle vara rädda för?
Kolla det e deras sajt, o jag skiter i om han vill stänga ner eller arkivera "Antisemitism, sionism och judiska maktförhållanden", det e deras sajt o de kan göra det.
Jag pratar om aktuella o pågående trådar med tillämpningar av regler som visar att sajten har en politisk vinkling o hjälper anti-iranier och anti-mussar o befäster en israelvänlig miljö.
Tex upprepar du samma mantra som dina fd kollegor, SUBSTANSLÖS!
E substanslös att avslöja vad ir-ligan va för nåt?
Nej.
Jag skrev inte att alla mods e judar, men det finns judar bland fbledningen o de måste hålla sig inom vissa ramar. Jag har sett bevis på det.
Vissa till synes användare, som TROLLTESTET e ju inte bara användare. Det e en användare som indirekt påstår att han testar troll. Så låter det för mig som nån som kollar upp o rapporterar.
Antingen läser inte admin trådarna eller så e admin en del av detta. Ingen fucking vettig människa akulle hävda att iranier på fb inte utsätts för strypningar.
Användaren NerdNerd upprepar samma sak, tex att jag skriver här inte representerar iranier. Han bygger upp föreställningar om hur indelningen ser ut bland iranier.
De som bedriver såna agendor, bedriver israeliska agendor o befäster något.
Admin5 kommer hit förstärker anti-iranierna läs hans inlägg o ytterligare befäste propagandan på forumet. När den personen gör så, så e det självklart att resten bara gör det värre.
snacka om att koppla ihop användare.