2018-05-17, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Kan ju vara så att iran-runkarna har tipsat regimen om att man bör blockera ett forum där irankritiska åsikter inte censureras.

Kollar man på din signaturbild har du en svensk flagga och ett nazistiskt järnkors. Ändå är du på judemodsens sida? Det är inte vad man väntar av en nazist. Är du en jude som låtsas vara nazist?

https://www.google.se/search?q=nazi+zionist+coin&source=lnms&tbm=isch&sa =X&ved=0ahUKEwj244aQpozbAhXQzqQKHbg3AQYQ_AUICigB
Citera
2018-05-17, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Frågan om varför Iran blockerar Flashback (om det faktiskt är så) måste ju ställas till den iranska regimen. Antalet svenskspråkiga i Iran är tämligen ointressant i sammanhanget, vi kan nog alla konstatera att det är tämligen få, däremot vore det mer intressant att få veta varför de blockerar mängder av olika siter runtom världen... Vad är de rädda för?

admin5

Judisk subversion. Alltså samma sak som i det dolda gör allt för att förinta Sverige.
Citera
2018-05-17, 10:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -9821-
Och varför just FlashBack, det undrar jag med.

Finns pedofili och sånt här på vissa delforum, kan vara en förklaring om det varit blockerat så länge.
Citera
2018-05-17, 10:45
Medlem
-9821-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parastoo
Finns pedofili och sånt här på vissa delforum, kan vara en förklaring om det varit blockerat så länge.
Men det är ingen vanlig filtering som han visade. Det finns en dom från en domstol när det står qove qazai. Misstänkt aktivitet kan vara förklaringen men då har man spårat aktiviteten.
2008 spårades Vita Huset på iranska forum. Då såg det ut så där som han visade.
Citera
2018-05-17, 10:50
Medlem
-9821-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Säkert en hel del, men hur många läser engelska tror du? Du vet att engelska fungerar på Flashback?

Iranier i Iran, intresserade av svenskarnas diskussioner om Sverige och det på engelska som inte man ser så ofta här, låter lite långsökt!
Citera
2018-05-17, 11:14
Medlem
-9821-s avatar
Spekulationer kring FlashBacks israelvänliga agenda och sambandet mellan iraniers missnöje på forumet och den agendan har en koppling.
Citera
2018-05-17, 13:18
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Kollar man på din signaturbild har du en svensk flagga och ett nazistiskt järnkors. Ändå är du på judemodsens sida? Det är inte vad man väntar av en nazist. Är du en jude som låtsas vara nazist?

https://www.google.se/search?q=nazi+zionist+coin&source=lnms&tbm=isch&sa =X&ved=0ahUKEwj244aQpozbAhXQzqQKHbg3AQYQ_AUICigB

Jag anser att det finns en judisk agenda i många saker som påverkar oss dagligen (t.ex massinvandringen och hos regimtrogen media). Dock så ser jag inte judar bakom varje tall. Det är en sak att vara realist, det är en helt annan sak att vara foliehatt.

Sen, så har jag trots allt viss inblick då jag varit moderator.
Citera
2018-05-17, 13:51
Bannlyst
Citat:
Jag anser att det finns en judisk agenda i många saker som påverkar oss dagligen (t.ex massinvandringen och hos regimtrogen media). Dock så ser jag inte judar bakom varje tall. Det är en sak att vara realist, det är en helt annan sak att vara foliehatt.

Sen, så har jag trots allt viss inblick då jag varit moderator.

Du är jude. Din ton ändrades när du blev konfronterad av smarta iranier. Att kalla oss för "iranrunkare" är inte att vara realist utan det är att tydligt ha en antiiransk inställning. Varför skulle en nazist välja Israels sida mot Iran?
Du har inte ens varit inblandad i diskussionerna i militärforumet utan väljer blint Israels sida i denna tråd, inte särskilt nazistiskt, eller?

Att du varit mod är ytterligare bekräftelse på att du är jude, eftersom alla mods är judar.
Citera
2018-05-17, 14:00
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Du är jude. Din ton ändrades när du blev konfronterad av smarta iranier. Att kalla oss för "iranrunkare" är inte att vara realist utan det är att tydligt ha en antiiransk inställning. Varför skulle en nazist välja Israels sida mot Iran?
Du har inte ens varit inblandad i diskussionerna i militärforumet utan väljer blint Israels sida i denna tråd, inte särskilt nazistiskt, eller?

Att du varit mod är ytterligare bekräftelse på att du är jude, eftersom alla mods är judar.

Där visar du vilken nivå du ligger på och jag väljer således att lämna diskussionen då det inte är lönt att lägga energi på idioter, oavsett var de står politiskt, var de kommer ifrån eller vad det nu må vara.

Lämnar över diskussionen till de med tålamod och till de säger jag: Lycka till!
Citera
2018-05-17, 14:30
Bannlyst
Citat:
Där visar du vilken nivå du ligger på och jag väljer således att lämna diskussionen då det inte är lönt att lägga energi på idioter, oavsett var de står politiskt, var de kommer ifrån eller vad det nu må vara.

Lämnar över diskussionen till de med tålamod och till de säger jag: Lycka till!

Judejävel, din nivå är på lägsta nivån. Har du missat att denna tråd handlar om alla mods är judar? Och jag håller låg nivå som diskuterar det? Varför skrev du i tråden om du inte vill diskutera det? Hela du är offtopic, och ditt offtopic gick ut på att skriva skit om Iran, eftersom du är en judejävel som låtsas vara nazist.
Citera
2018-05-17, 14:45
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Judejävel, din nivå är på lägsta nivån. Har du missat att denna tråd handlar om alla mods är judar?

Nej, vad han protesterar emot är de beviskriterier som du använder för att utröna huruvida någon är sionist, bara jude, eller 'något annat'.

Vi vetgiriga skulle gärna vilja veta hur du t ex lyckas se att en person är jude genom att bara analysera hur han formulerar sig?

Den enda andra gång jag stött på sådan argumentation som du för, är i tråden om chemtrails, där "man" via stillbilder tagna på flera tusen meters avstånd kan göra en EXAKT molekylär analys av innehållet i molnen. Rather remarkable, don't you think..?
Citera
2018-05-17, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej, vad han protesterar emot är de beviskriterier som du använder för att utröna huruvida någon är sionist, bara jude, eller 'något annat'.

Vi vetgiriga skulle gärna vilja veta hur du t ex lyckas se att en person är jude genom att bara analysera hur han formulerar sig?

Den enda andra gång jag stött på sådan argumentation som du för, är i tråden om chemtrails, där "man" via stillbilder tagna på flera tusen meters avstånd kan göra en EXAKT molekylär analys av innehållet i molnen. Rather remarkable, don't you think..?

Ingenstans nämner han beviskriterier. Så varför ljuger du? Och varför är detta så viktigt för dig att du t.o.m ljuger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in