2018-04-30, 21:11
Medlem
Hunden007s avatar
av vilken orsak får just pascal en ny chans?

varför fick de inte som åkte ut innan honom också detta? trodde jag skulle slippa hans skånska men tydligen inte.
Medlem
Kan inte Jan få någon spin-off serie efter att han har åkt ur "Gränslandet"? För fler räddningsplankor inom ramarna för Robinson kan det väl ändå inte finnas?
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Hur faan kan Pascal få vara kvar när ingen annan ? som åkt ut när de var nord o syd är kvar..?? Djävligt märkligt...

Därför att dessa åkte ut för tidigt.

Jag blev besviken när jag såg att Pascal skulle få en chans till, men när jag såg att han får sällskap av Jan så kändes det bra igen

Pascal kommer att få psykbryt på Jan där.
2018-04-30, 21:15
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr

Jag blev besviken när jag såg att Pascal skulle få en chans till, men när jag såg att han får sällskap av Jan så kändes det bra igen

Pascal kommer att få psykbryt på Jan där.

Ha, ha, eller hur. Heja Jan. Visa nu dina mest bortkomna sidor.
2018-04-30, 21:15
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brstd
I Robinson ska man bli utröstad, inte åka ut pga att man förlorar en tävling.

ja vafan hatar detta.

sen så kommer pascal tillbaka seriöst trodde tv4 tittarna skulle tycka Pascal & Nicole är söta?
2018-04-30, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brstd
I Robinson ska man bli utröstad, inte åka ut pga att man förlorar en tävling.

Då ska inte Pascal få vara kvar i gränslandet, för han har blivit utröstad.
2018-04-30, 21:25
Medlem
Det kanske blir som gränslandet i Robinson 2003. Efter sammanslagningen fanns gränslandet kvar ända tills finalen. De som åkte ur fick åka dit och tävla om en (1) plats att komma tillbaka, så chansen fanns hela tiden att komma till final.
2018-04-30, 21:27
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
av vilken orsak får just pascal en ny chans?

varför fick de inte som åkte ut innan honom också detta? trodde jag skulle slippa hans skånska men tydligen inte.
Jag tror att TV4 hade tänkt skicka fyra från sammanslagningen till Gränslandet, men nu skadades Robban och blev hemskickad. Därför fick den som blev utröstad i söndags en ny chans.
2018-04-30, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Tycker inte hon säger fler eller färre dumheter än Lina/Ida/DK/Pascal/Dessi. Om Nicoline såg ut som någon av de tjejerna hade ingen tjatat om att hon var korkad. Garanterat.
Det tycker jag .
Såg ut som någon av de andra ? Tvilling menar du ?
Hon är korkad helt oberoende av hur hon ser ut . GARANTERAT.
2018-04-30, 21:35
Medlem
dialektikers avatar
Det där med att Pascal är kvar, jag känner samma besvikelse som när jag insåg att Peter Madsen har en till chans att vinna i hovrätten mot livstidsdomen. Där fick man för att man andades ut häromdagen.

Jag orkar inte höra detta hära med Pascals språk.
Senast redigerad av dialektiker 2018-04-30 kl. 21:38.
2018-04-30, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Tror faktiskt det är helt medvetet. Hon vill "bygga sitt varumärke" (låter sjukt töntigt jag vet) och få uppmärksamhet så att hon kan leva ett influencerliv. Känns ganska givet.

I det livet hon vill leva är det inte till ens fördel att ha en massa åsikter och göra en massa ställnignstagande.

Att vara intetsägande är på inget sätt att likställa med att vara korkad. Har träffat massor av intelligenta människor som är totalt intetsägande.
Är du på riktigt ?
2018-04-30, 21:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Tror inte de favoriserar Pascal, hade Pascal åkt ut för två omgångar sedan och nu kommit tillbaka medan de andra fått lämna så aboslut men nu var det ju han som åkte sist. Gränslandet var ju naturligtvis planerat från starten och någon måste bli den första som hamnar där.

Henrik må ha vunnit balanstävlingen men Dessi gjorde ju också mycket bra ifrån sig och kunde nog ha vunnit om hon inte blivit berövad alla sina "snören".. Samma sak med Johan faktiskt. Jan hade nog behövt en eu-pall för att stå kvar en timma, om han fått använda båda bena med.

Varför inte då köra det från sammanslagningen? Pappskallen åkte ju ut medan de fortfarande var Nord och syd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in