2018-05-13, 22:35
Medlem
Foruejsonlys avatar
Blev lite förvånad att nicoline fick nästan alla röster på sig!? Hon är väl inte direkt den starkaste och samtidigt den man (som robinsonare) stör sig minst på?
2018-05-13, 22:41
Medlem
frithiofssons avatar
Pascal kommer väl ryka så fort han "förlorar" i lottningen och därmed blir valbar för vinnaren av duellen.
2018-05-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Blev lite förvånad att nicoline fick nästan alla röster på sig!? Hon är väl inte direkt den starkaste och samtidigt den man (som robinsonare) stör sig minst på?

Jag blev som tidigare nämnt förvånad över att även den andra omröstningen framstod som om deltagarna hade snackat ihop sig innan.
Beträffande Nicoline så hintade väl Victoria något om att hon knappt lyft ett finger under hela Robinson-vistelsen. Jag kan tänka mig att en majoritet av deltagarna ser henne som jag gör, det vill säga som rätt menlös. Vilket kan vara störande i längden.
2018-05-13, 22:45
Medlem
Bra avsnitt att få en sluta titta, åtminstone. Löjligt med en dubbel-röstning. Avsnittet väldigt patetiskt klippt med paktandet - att det framstår som Johan fått över en massa att rösta ut DK. Plötsligt i örådet helt omvänt.
Klippningen innan första pausen(?) när de ville antyda att Lillemor vann var patetiskt gjort också.

Det jag stört mig på mycket denna säsongen är Nicoline framför kameran. Ler och fnissar helt olämpligt, precis som kameramannen som intervjuar henne är värsta supermodellen som hon är kåt på? Störde mig på det redan första avsnittet. Hon är den som fått mest egentid framför kameran sådär också.

Johan med sina 184 cm och 56 kg, lmao.
2018-05-13, 22:48
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly

Den man stör sig minst på som "robinsonare"? Till och med Victoria tog ju upp hur jävla lat Nicoline är. Jag har fått uppfattningen att det flesta stör sig på hennes fisförnäma framtoning och att hon inte vill få skit under naglarna i onödan. Och sen att hon springer runt och paktar till höger och vänster och snackar skit om folk (Dessi) bakom deras ryggar....
2018-05-13, 22:49
Medlem
l150s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tv4 kommer säker hitta på något sätt för att få bögen att stanna kvar ändå. Först gav de honom en amulett och nu räddade de kvar honom genom att införa en duell i sista minuten.

Kanske en skräddarsydd make-up tävling i sanden.
2018-05-13, 22:50
Medlem
En bra bit bak i tråden så var det någon som la ut en bild på DK och Dessi som var hämtad från hennes Instagram där det framgick att dem var förlovade och bor ihop?

Men på bådas FB profiler så står det att dem är singlar så det måste tagit slut rätt fort då och det vart väl inget i slutändan mellan Pappskallen och knulldockan heller?
2018-05-13, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Jag blev som tidigare nämnt förvånad över att även den andra omröstningen framstod som om deltagarna hade snackat ihop sig innan.
Beträffande Nicoline så hintade väl Victoria något om att hon knappt lyft ett finger under hela Robinson-vistelsen. Jag kan tänka mig att en majoritet av deltagarna ser henne som jag gör, det vill säga som rätt menlös. Vilket kan vara störande i längden.

Och ändå så röstade Victoria på DK (för han fick väl två röster). Tror hon satte sig rejält i skiten där
Medlem
Klossmongos avatar
Jaa Johan blev kvar!
DKs blick när Johan återvände till gruppen var obetalbar, om blickar kunde döda....

Johan återvände med huvudet högt, om det varit Pascal som fått alla röster på sig hade han knappast tagit det lika bra.

Synd att man aldrig slipper narcissisten Pascal och den menlösa Nicoline och snart ska de väl klänga på varann igen.
Medlem
Katzyns avatar
Haha fet chans att Pascal kommer att köra vidare med Jan och rösta ut Nicoline :-D Om Jan verkligen själv tror det visar det bara på magnituden av hans idioti.
2018-05-13, 22:54
Medlem
frithiofssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas

Henke, Ida, DK och Marie har troligtvis en pakt om att rösta ut de minst värdiga där de ville ha ut Nicoline näst på tur . Förmodligen förstod Dessie och Victoria detta och för att inte stöta sig mer med majoriteten valde de Nicoline också.

Finns en stark majoritet nu med Henke, Ida, Marie och DK om att gå tillsammans till final för de ser sig som mest värdiga. Samtidigt finns det ju rätt goda band mellan Dessie och DK. Och om exempelvis tex Marie vill gå för segern borde hon vilja ha bort DK eller Henke innan finalen.
2018-05-13, 23:12
Medlem
JayJayAdamss avatar
Har nog aldrig sett en människa som känner sig själv så dåligt som Nicoline, förutom Jan då förstås.

Förra tävlingen:
"Jag är ju förre detta "elitgymnast" (enligt henne själv, har bara hittat att hon gick på gymnastik som 10åring) så att stå på händer borde jag vara bra på" eller nåt liknande som Nicoline sa när det var en tävling om att hålla en tunna med vatten ovan huvudet.

Dagens duell:
"Jag har extremt bra uthållighet" och så förlorar hon över någon med mindre muskler än vad personen har underhudsfett.

Under dagens avsnitt:
"Tror han (henke) att vi är dumma eller?"

Du är fan inte intelligent iaf Nicoline och någon uthållighet har du inte visat upp under dessa tävlingarna. Din talang att ha kunnat stå på händer som 10 åring hjälpte dig inte mycket i en tävling där man skulle hålla en tunna med vatten ovanför huvudet

Stör mig bara mer och mer på Johan-ehh!! Kom in på robinsons fb-sida och såg att även tanterna pratar hejvilt om hans uttal, kalsonger och extrema undernäring.
Om Johan är 184 och väger 56kg har han alltså ett BMI på 16.54!!!! Tror gränsen för undernärd går vid 19

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in