2018-04-22, 08:06
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Någon mer som lade märke till att Lillemor nämnde något om att hon haft egen mjölk.... när de höll på med mjölkning. Menade hon att hon fött barn och blivit mjölkad av sin unge....gjorde mig lite äcklad om jag förstod det rätt.

Varför skulle det vara äckligt att en kvinna som fött barn får mjölk i sina bröst? Eller att hennes barn äter av den?
2018-04-22, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Någon mer som lade märke till att Lillemor nämnde något om att hon haft egen mjölk.... när de höll på med mjölkning. Menade hon att hon fött barn och blivit mjölkad av sin unge....gjorde mig lite äcklad om jag förstod det rätt.

Mest troligt det hon menade ja.
Men fattar inte heller vad som är äckligt?
2018-04-22, 11:13
Medlem
Från dagens tv-tablå:
Det är dags för ö-råd som blir väldigt känslosamt för vissa och frågan är om man klarar av att svika en vän. Det gäller att ta alla chanser man får för att stanna kvar i tävlingen. Någonting dyker upp i vattnet som kan komma att stjälpa vissa planer.

Alexandra verkar väl inte direkt ha någon "vän" i lag syd. Jan har det definitivt inte. Tolkar därför texten som att någon överväger att spräcka pakten.
2018-04-22, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Och hur i helvete fick du att mitt inlägg att handla om mig? Nej, jag hade aldrig klarat en navy seal utbildning. Rick är visst falsk. Han säger sig gilla Caroline men röstar på henne. Förstår du inte innebörden av vad en falsk person är så varför tar du ens dig tid att svara på mitt inlägg? Du är ju helt efterbliven.

"Falsk person". Förstår du innebörden av ett spel som går ut på att pakta?
2018-04-22, 13:53
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Från dagens tv-tablå:
Det är dags för ö-råd som blir väldigt känslosamt för vissa och frågan är om man klarar av att svika en vän. Det gäller att ta alla chanser man får för att stanna kvar i tävlingen. Någonting dyker upp i vattnet som kan komma att stjälpa vissa planer.

Alexandra verkar väl inte direkt ha någon "vän" i lag syd. Jan har det definitivt inte. Tolkar därför texten som att någon överväger att spräcka pakten.

Victoria och Diarré röstar på Nicoline?
2018-04-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Victoria och Diarré röstar på Nicoline?

Inte alls omöjligt. Jag tror de överväger det i alla fall.
2018-04-22, 14:55
Medlem
Hoppas verkligen inte Alexandra åker ut idag! Skulle bli överlycklig om Pascal ryker men det lär väl idioten inte göra. Men då håller jag alla tummar att Dessi och Viktoria vänder ryggen mot pakten och tillsammans med jokrarna plockar ut Nicoline. Vore rätt åt Pascal att få se sin knulldocka ryka!
2018-04-22, 16:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Jaha det är regelverket som gör så dom inte kan jaga!
Dom får inte äns slakta djur själv!

Väldigt dåligt val av plats med sådant regelverk.
Det är skillnad på slakt och jakt.
Drar de upp en fisk så är det givetvis inga problem att få ta reda på den ... att slakta en get är på lite annan nivå
2018-04-22, 17:56
Medlem
3 timmar kvar. Började tappa suget på programmet med tanke på att de korta avsnitten är så sega och är slut när man väl fått upp ångan. Hoppas det händer mer i kvällens avsnitt.
2018-04-22, 18:33
Medlem
Verkar kunna bli lite vändningar i kväll

2018-04-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Verkar kunna bli lite vändningar i kväll

Baserat på vad som står i den artikeln tolkar jag det som att Dessie inte vill rösta ut Alexandra och får med sig Victoria på att inte rösta ut Alexandra. Då återstår att se om pakten gemensamt byter spår till Jan(det hade ju varit vansinnigt dumt att inte göra det), eller om det blir lite spridda skurar i omröstningen.
2018-04-22, 21:02
Medlem
Hoppas knulldockan ryker idag. Pascal skulle må bra av det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in