Citat:
Ursprungligen postat av
Gustav2adolf
Tror att du har fel.
Märker i en hel del situationer att han är70 år i rörelsemönstret.
Dyka till 6 meter är absolut inge märkligt om man har vana i vattnet, och där spelar åldern ingen större roll.
Tror helt enkelt att han är gammal och gaggig.
Jag tror precis på det du säger. Att han är gaggig, nu menar jag att han är låst vid sitt tankesätt och Pascals "mindset".
Han försökte träffa brädan med ankaret som om man spelar boule, d v s , inget som TV 4 regisserat. Han var för låst vid det tankeättet igen.
Han kunde ju ha kuppat Pascal i deras första ö-råd, om han vågat
och haft balls, men det vågade han inte. TV4 lämnade öppet mål.... för jokrarna i regisseringen när de gav jokrarna 3 röster + att en av dom fick en till röst, alltså 4 röster.
Rick underordnade sig Pascal. Janne försökte fullfölja det han sagt till TV4 att han kunde tänka sig vara ledare och prata
om tuppfäktning mot Pascal, men han fick inget stöd av Rick där, och Janne blev utfrusen. Han skulle känt av att låtsas vara Macho var inget som passade i Ö-rådet, speciellt inte mot Pascal som blev rätt irriterad.
Nu vågar inte Janne utmana Pascal, visst han är inte bättre (
Janne är bara en ren och skär snackare i det fallet, han är nog ingen bra ledare vad jag tror, bara snackare...),
men någon back-up skulle han aldrig få, Rick kunde ha varit diplomatisk, men svek honom.
Det är ingen som vågar fälla Pascal, då han alltid är bäst!!