2018-04-04, 19:59
Medlem
bombaccis avatar
Ibland blir det lite fånigt med " fniss Pascal gillar du någon litet extra mycket?" Jaja vi vet redan att de " dejtar" varandra nu.

En sak TV4 har gjort bra är att göra det svårare att pakta, med alla utslagningar, immuniteten, lagbyten osv. Tycker dock att imuniyetetna ges bort lite väl enkelt o gillar inte att man kan dela den.
2018-04-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Han var väl bra på att laga mat, om inte övriga i laget ljög.
Han är bra på att vara dålig också😁
2018-04-04, 20:00
Medlem
Enmansdemos avatar
Knegoff ska visa vissa att dom haft fel om hans vattenskräck, och i nästa avsnitt
känns det som att han ska dö igen, hi hi
2018-04-04, 20:00
Medlem
Var det jokrar man såg på slutet? Tråkigt i så fall.
2018-04-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ibland blir det lite fånigt med " fniss Pascal gillar du någon litet extra mycket?" Jaja vi vet redan att de " dejtar" varandra nu.

En sak TV4 har gjort bra är att göra det svårare att pakta, med alla utslagningar, immuniteten, lagbyten osv. Tycker dock att imuniyetetna ges bort lite väl enkelt o gillar inte att man kan dela den.
Ja det där med talisman/immunitet anulett vore något att dra med pratpinnen runt brasan.
2018-04-04, 20:03
Medlem
Citat:
Var det jokrar man såg på slutet? Tråkigt i så fall.

ja riktigt b ge de utröstade deltagarna en andra chans på en annan strand istället
2018-04-04, 20:17
Medlem
grey.eagles avatar
Tro om jokrarna blivit breifade av Månsson o Nick.
2018-04-04, 20:32
Medlem
Duramaters avatar
Är det bara jag som avskyr Pascal efter dagens avsnitt när han kommenterade varför han ska vara bäst? Eller när han sa att det är han vs Robinson?
2018-04-04, 20:44
Medlem
Trodde knappt mina ögon när Lillemor introducerade talpinnen till gruppen. Snacka om offermentalitet. Till och med Johan var helt frågande och då är det illa..

Förutsätter att syd som vanligt förlorar tävlingen och att Pascal får byta strand. Surt för honom men han kan i alla fall vara glad att hans crush inte blir vald istället och får en ny uppsättning brunstiga hannar att söka tröst hos när det är jobbigt..

Så länge hon är kvar i lag syd så är hon i säkert förvar. DK är väl upptagen med lilla Desi och mycket kan sägas om Jim men att han skulle lyckas nästla sig in i den trädgården känns minst sagt osannolikt. För övrigt så ser Nicole otroligt fräsch ut fortfarande. Ett par andra deltagare ser ut som sju svåra år vid det här laget men hon håller stilen..
2018-04-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Är det bara jag som avskyr Pascal efter dagens avsnitt när han kommenterade varför han ska vara bäst? Eller när han sa att det är han vs Robinson?

Du är inte ensam. Minns någon amerikansk komediserie där en av karaktärerna hade återkommande tycka synd om sig själv-stunder där han högljutt gnällde om hur jobbigt det var att tjäna så mycket pengar att han inte visste vad han skulle göra av allt och hur jobbigt det var att ha så stor balle osv Det här var på samma tema..
2018-04-04, 20:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Talpinne, det är lite lekskola.

Negermor har kollat för mycket på Flugornas Herre.
2018-04-04, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Du menar att han kör en Zlatan, inser sitt eget värde och talar om det för alla.
Jag tycker inte det var skäl nog att avsky honom men å andra sidan gillar jag folk som är självsäkra och ödmjuka på samma gång och det är Pascal.

Han är den som är mest värdefull i lag syd. Han lyssnar, pushar, stöttar. Har varit bra i alla tävlingar. Han är ju bäst i lag syd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in