2018-04-20, 00:27
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Vet inte hur man ska tolka detta, men på Nicolines instagram har Nicoline likeat ett inlägg som skrevs som löd så här:
"Att ni orkar med er självutnämnda halvgud till lagkamrat 😂"
2018-04-20, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 75190255508
Nu hoppade jag över en massa inlägg eftersom jag inte sett det än.

Finns det någonstans man kan se det gratis? Jag bor utomlands.

Ja i Sverige.
2018-04-20, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Tittar (dessvärre) på detta elände och det har fan blivit sämre för varje vecka.

Hur kan Robinson anno tidigt 2000-tal kontra idag ändrats så enormt mycket och blivit helt värdelöst.

Jo för att de behöver tv-tid 5 kvällar i veckan numera.

Ja det har blivit segt och händer inte mycket i varje avsnitt.
2018-04-20, 01:57
Medlem
kl4sseKocks avatar
Är det nåt nytt femnomen med TV-program 2018, det verkar mer handla om att gnälla på varandra och skapa intriger än att samarbeta.
Man såg även detta i årets Farmen och ser även tendenser av detta i Biggest loser också.
2018-04-20, 03:25
Medlem
slidsekret88s avatar
Såg mitt första Robinsonavsnitt idag. Den där Pascal verkar vara en självgod typ. Hoppas han åker nästa.

Tittade mest för att jag hört från en god vän som bor växelvis i USA att en kompis till honom är med. Skall tydligen vara en jävla lirare som dejtat(och dumpat!) både JLO och Julia Roberts på 90-talet. Månsson heter han. Såg honom inte idag dock. Är han med i lag Nord eller vad dom heter?
2018-04-20, 04:01
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Krävs två öråd för att bli av med en av dem, efter de båda delar en amulett!

Jag tycker det delas ut alltför rikligt med amuletter i år, för att bli rättvist. Att som sist ha åtta personer i örådet och fyra får inte röstas ut, samt att en av nykomlingarna även får en extraröst!!!

Har dom fortf kvar dom Amulettrna. Jobbigt läge. Så dom sitter på Amuletterna tills lag nord har gjort öråd alltså. Trodde dom fanns ifall att lag nord skulle hamna i öråd som var när dom fick amuletterna och sedan att dom automatiskt var förbrukade även om lag nord ej kom till öråd.

Det betyder att vem som än vinner nästa robinson tävling att det kommer bli någon vettig som ryker. Feminist pakten där ryker inte någon i lag syd. I lag nord är alla vettiga förutom Johan och Lillemor.

Känns som feminist packten inkl Lillemor och Johan att dom kommer hålla sig kvar länge.

Min lista på dom som absolut inte får vinna i inbördes ordning på den värsta uppifrån och ner:

1. Pascal
2. Nicoline
3. Victoria
4. Johan/Lillemor (lika jävla illa båda två)
5. Desiree

Vinner någon annan så skiter jag i vem just nu.
2018-04-20, 04:13
Medlem
Steinarrs avatar
Imponerande av TV4 som har lyckats få in tre stycken fullblodspsykopater i ett och samma program.

Vicky, Pascal och Lillemor.

Pascal är inte bara ett psycho, utan IQ daggmask också.

Förstår han inte att lagen kommer att slås ihop om ett tag? Ju fler öråd som lag syd hamnar i, desto större chans är det att psykopaten åker ut med huvudet före direkt när lagen slås ihop.

Lag nord kommer ju att vara minst 3 stycken fler när dom slår ihop lagen.

DK har uppenbarligen berättat ett och annat också.
2018-04-20, 04:17
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
När de visade vad som händer i nästa avsnitt tyckte jag att ? hade ett immunitetshalsband runt halsen.
Kan TV4 vara så klumpiga att de visar ? i bild så???

Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Lade också märke till det och ja visst är det så, TV4 spoilade! Tydligt att det är ett immunitetshalsband.

Visst är det irriterande att bli spoilad?
Och eran reaktion blir att själva spoila öppet i tråden.
Anmärkningsvärt obegåvat.
2018-04-20, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Visst är det irriterande att bli spoilad?
Och eran reaktion blir att själva spoila öppet i tråden.
Anmärkningsvärt obegåvat.
Nej, jag tycker inte alls att det är irriterande att bli spoilad. Vill veta vad som händer nu nu nu typ.
Jag skulle inte kalla det för "Anmärkningsvärt obegåvat" att någon spekulerar och är uppmärksam på vad som visas i bild. Något som är tillgängligt för alla som tittar.
Förstår dock att en del inte är uppmärksama och kvicka nog att uppfatta saker som sker framför ögonen på dem.
Kanske handlar det om att man vill bli överraskad och enkelt, lättillgängligt road?
För detta ber jag då om ursäkt! Vem är jag att lägga sordin på ett sådant nöje. Sorry!

Jag tror inte att Dessi längre är så pepp på att tillhöra Pascals lilla "harem" . Victoria knorrar också en del men är nog för korkad för att tänka själv och våga gå emot det han säger. Att hon dessutom aktivt är med i mobbningen utav Jan, trots hennes beteende och val att flytta ifrån gruppen när hon själv var utsatt, talar sitt tydliga språk.

Jag hoppas på ngn tvist som gör att pakten planer grusas och att Alexandra inte blir utröstad.
Senast redigerad av Erzulie 2018-04-20 kl. 05:32.
2018-04-20, 05:45
Medlem
Jag kan faktiskt förstå att de blir gnälliga och på dåligt humör. De går runt smutsiga, äckliga, stinkande, ständigt hungriga, trötta, kanske ont i magen pga matbristen. Ingen skön soffa eller säng att ligga i, blir blöta vid regn och så stör man sig på folk när man lever med andra dygnet runt.

Någon som vet hur mycket hygien de kan sköta i Robinson? Kan de tvätta sig nånting, hur klarar sig kvinnsen om de får mens tro..
2018-04-20, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie

Jag tror inte att Dessi längre är så pepp på att tillhöra Pascals lilla "harem".

Det tror inte jag heller. Dessi verkar vara den som förstår sig på spelet bäst o den enda i Syd som jag tror kan gå riktigt långt. Potentiell finalist o tom vinnare.
2018-04-20, 08:15
Medlem
Jag hejjar på Dessi för att hon spelar spelet helt rätt och shysst. Hon deltar aldrig i mobbingen som uppstår då backar hon skillnad mot Pascal som är största mobbaren. Även Alexandra verkar ha pannben iaf från förra avsnittet.

Dom som borde vinna:
Dessi
Henrik
Marie
Rick

Dom som inte får vinna:
Pascal
Lillemor
Nicoline
Jan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera