Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-20, 00:21
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har du varit på dejt och förödmjukat någon än då (det var väl din plan?). Share your experience with us.
Inte. Det var planen ja, men sen tyckte jag det är bättre att äta en bulle och vara glad istället.
Citera
2018-04-20, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Inte. Det var planen ja, men sen tyckte jag det är bättre att äta en bulle och vara glad istället.

Trollar tillbaka, kanelbullar hoppas jag
Tog in och ur motorcross bilden för att göra min profil mindre bögig, vete fan men känns seriöst som motocrossbilden förstörde mer än den hjälpte.
Vad säger ni, "tuffa alfas" har ni några motorsport/fräna åk etc i era profiler?
Citera
2018-04-20, 10:04
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Trollar tillbaka, kanelbullar hoppas jag
Tog in och ur motorcross bilden för att göra min profil mindre bögig, vete fan men känns seriöst som motocrossbilden förstörde mer än den hjälpte.
Vad säger ni, "tuffa alfas" har ni några motorsport/fräna åk etc i era profiler?

Jag kör mycket freestyle skidor och jag har 1 bild på detta. Tror bara det hjälper + tar fram samtalsämnen. Jag hade nog haft det sålänge det inte är nån fjollig bild.
Citera
2018-04-20, 13:47
Medlem
anteri17s avatar
3 träffar med tidigare nämnda tjej. Intresset för att svepa på andra minskar.
Citera
2018-04-20, 14:24
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Hoppas hon ser ditt rätta jag soon enough då.
Citera
2018-04-20, 14:49
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Jag kör mycket freestyle skidor och jag har 1 bild på detta. Tror bara det hjälper + tar fram samtalsämnen. Jag hade nog haft det sålänge det inte är nån fjollig bild.

Fan va coolt ….lägg upp bilden eller annan skidbild här?
Citera
2018-04-20, 15:31
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Hoppas att det fortsätter gå bra, håller tummarna. Kul!
Citera
2018-04-20, 16:31
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
Hoppas att det fortsätter gå bra, håller tummarna. Kul!

Tack tack! Vissa känslor börjar skapas hos mig i alla fall. Kul kul.
Citera
2018-04-20, 17:28
Medlem
Citat:

Gött, lycka till med henne!
Kan likt de flesta relatera till detta; när man skapat en djupare kontakt med en tjej så avtar intresset för Tinder något enormt. I och med att jag snackat med två tjejer en hel del så har jag inte orkat bry mig Tinder. Går dock in ibland och swajpar på de första 50 bästa men pallar inte ens skriva till mina matchningar.

Min dröm (utöver att vinna fotbolls VM) vore att se anteri matcha med dunia på Tinder. Vi hade givetvis aldrig fått veta, eftersom vi alla är anonyma, men det hade varit väldigt roligt.
Citera
2018-04-20, 18:09
Medlem
DrSheldonCoopers avatar
Funkar tinder för er idag? Jag har fortfarande samma problem som igår. Meddelanden kommer inte fram och svajpningar ”fastnar inte”...
Citera
2018-04-20, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blk

Lyckas du matcha med dom då?

va tror du själv? 🤓
Citera
2018-04-21, 00:37
Medlem
Citat:
Det sämsta med Flashback är när folk helt utan bakgrundsinfo sitter och gissar. Är jag kär efter en dejt? Lol.

När jag dejtar seriöst så är mitt mål att det just ska falla väl ut. Inte särskilt konstigt. Hade du haft en läsförståelse för att skriva bättre än något tragiskt som 1.5 på hp, hade du även uppfattat att vi är småbekanta sen innan. Det är ingen random tjej.

Citat:
Tack tack! Vissa känslor börjar skapas hos mig i alla fall. Kul kul.

Du uppvisar cuck beteende när du skriver '' Den här tror jag på'' efter en dejt men nu har ni gått på flera dejt och det ser positivt ut. I alla fall lycka till cuck.

Igen ursäkta för min svenska.

/Abdi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in