Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-19, 10:43
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Varför dom är så dåliga?
För att dom inte behöver så klart.
Enkelt.
Skulle du sitta och skriva med massa halvdana snygga killar om alla skriver till dig så fort ni matchar?
Bara träsktroll skriver först (felmatchningar, ev annan dejtingapp/sajt).
Finns undantag förstås, själv varit med om det, men då är det ju typ "Hej, hur är läget med *inesrt namn* då?"
Det smartaste hon kunde komma på

Också: väldigt få tjejer är intellektuella, vassa och skarpa i huvudet och bildade. Samtalen blir därefter...
Citera
2018-05-19, 15:23
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Dunia varför är många av tjejerna så dåliga på bidra till att hålla igång en konvo på tinder (precis som anteri beskriver i det du citerade) ?
För att de flesta tjejer är blåsta och tomma i huvudet. De fåååå gånger jag själv haft tinder så här jag inlett konversationer och de har varit minst sagt chockerade över hur jag för samtalet vidare.

Inga intressen, fördriver bara tiden, blonderar redan blonderat hår...White trash helt enkelt. Och just det - aldrig någon utbildning. Vad förväntar ni er av sådana tjejer?
Citera
2018-05-19, 18:17
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Varför dom är så dåliga?
För att dom inte behöver så klart.
Enkelt.
Skulle du sitta och skriva med massa halvdana snygga killar om alla skriver till dig så fort ni matchar?
Bara träsktroll skriver först (felmatchningar, ev annan dejtingapp/sajt).
Finns undantag förstås, själv varit med om det, men då är det ju typ "Hej, hur är läget med *inesrt namn* då?"
Det smartaste hon kunde komma på

Fast, sanning med modifikation. Vill en tjej ligga så absolut, då behöver hon bara fråga valfri "Ligga?" och han vill 80%.
Vill hon däremot ha ett förhållande, som de flesta vill, så måste hon anstränga sig.
Citera
2018-05-19, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Fast, sanning med modifikation. Vill en tjej ligga så absolut, då behöver hon bara fråga valfri "Ligga?" och han vill 80%.
Vill hon däremot ha ett förhållande, som de flesta vill, så måste hon anstränga sig.

Tinderbrudar som vill ha förhållande?

Tycker de flesta verkar vilja i första hand ha uppmärksamhet, bekräftelse och spänning med massvis av killar som skriver. Till det behövs det ingen ansträngning, gör det?
Andra vanligast är väl att låta sig knullas ifall rätt Raymundo är på besök i stan, men det behövs ju ingen större ansträngning då heller.
Citera
2018-05-19, 23:33
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Tinderbrudar som vill ha förhållande?

Tycker de flesta verkar vilja i första hand ha uppmärksamhet, bekräftelse och spänning med massvis av killar som skriver. Till det behövs det ingen ansträngning, gör det?
Andra vanligast är väl att låta sig knullas ifall rätt Raymundo är på besök i stan, men det behövs ju ingen större ansträngning då heller.

Som du märker, om du haft en hjärna dvs, så hade du förstått att jag snackade om tjejer och kvinnor generellt.
Har aldrig nämnt tinder tjejer, men ja absolut självklart så vill de ha mest uppmärksamhet, och ibland ligga kanske.
De andra 99,9% kvinnor som inte har tinder, menar jag att de vill mest ha förhållande, där har vi en skillnad mellan män och kvinnor.
Citera
2018-05-20, 00:50
Medlem
NirvanAs avatar
Så jävla hjärndöda och tråkiga tinderbrudar är... det är verkligen en på hundra matchningar som är speciell, resten är bara skit.... Har börjat ta bort matchningar direkt om jag inte får nåt givande skrivet till mig första 1-3 meningsutbytena oavsett hur snygga dom är... Men det blir väl så när 867st skriver till dom hela tiden, ger dom tonvis med bekräftelse så varför ska de lägga ner nån tid att visa upp sin personlighet eller visa social kompetens?
Citera
2018-05-20, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Så jävla hjärndöda och tråkiga tinderbrudar är... det är verkligen en på hundra matchningar som är speciell, resten är bara skit.... Har börjat ta bort matchningar direkt om jag inte får nåt givande skrivet till mig första 1-3 meningsutbytena oavsett hur snygga dom är... Men det blir väl så när 867st skriver till dom hela tiden, ger dom tonvis med bekräftelse så varför ska de lägga ner nån tid att visa upp sin personlighet eller visa social kompetens?

Alla ensamrunkande gråtrunkers i världen borde gå ihop och stämma tinder och lista alla grunder till varför dom måste tvingas att stänga ner sin tjänst typ "metallica vs napster style", Metallica hade ju rätt. Efter Napster har ju allt gått åt helvete, det var bara början på förfallet så att säga.

Frågan är om tinder nånsin kommer dö ut? Det är så enkelt och lättillgängligt, och har ju gjort internet dating socialt accepterat. Minns för några år sen jag satt på en fest och blev hånad då jag råkade nämna att jag och bruden som bjöd på festen matchat på happypancake. Samma brud som håna mig är garanterat en tinderhora idag, GARANTERAT.
Citera
2018-05-20, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Som du märker, om du haft en hjärna dvs, så hade du förstått att jag snackade om tjejer och kvinnor generellt.
Har aldrig nämnt tinder tjejer, men ja absolut självklart så vill de ha mest uppmärksamhet, och ibland ligga kanske.
De andra 99,9% kvinnor som inte har tinder, menar jag att de vill mest ha förhållande, där har vi en skillnad mellan män och kvinnor.

Hah, allvarligt talat. Vad det var tjuriga snubbar här i tråden med PMS som hela tiden hetsar upp sig över ingenting?
Sånt här autistiskt bitchboy-beteende när folk bemöter dig vänligt kanske funkar bra för dig framför ett tangentbord i nån jävla incel-koja hemma hos morsan, men du kommer tvingas vara trevligare i verkliga livet ifall du inte ska få ditt fejs sönderstampat. Skärp dig.

Sen citerade du någon som diskuterade Tinder i en tråd om Tinder, och du ska nu plötsligt snacka om kvinnor generellt...
Jag håller det då för en illusion att 99,9% av kvinnor som inte har Tinder skulle söka efter förhållanden här i Sverige. Finns ju gott om krogar, Instagram och andra liggappar och sajter där kvinnor enkelt kan ordna bekräftelse och ligg utan Tinder eller alla tjejer som redan har kks inom bekantskapskretsen.
Du kan ju inbilla dig att din crush som sitter inne på stadsbiblioteket med en gammal oldschool Nokia 3210 (utan Tinder) är en oskyldig flicka som söker efter förhållande, men det finns absolut ingenting som säger att en sån brud inte är ute på hipsterbarer och får kuk under helgerna.
Senast redigerad av BrunoC 2018-05-20 kl. 01:46.
Citera
2018-05-20, 01:49
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
För att de flesta tjejer är blåsta och tomma i huvudet. De fåååå gånger jag själv haft tinder så här jag inlett konversationer och de har varit minst sagt chockerade över hur jag för samtalet vidare.

Inga intressen, fördriver bara tiden, blonderar redan blonderat hår...White trash helt enkelt. Och just det - aldrig någon utbildning. Vad förväntar ni er av sådana tjejer?
Så du skriver med tjejer på tinder? Sedan kasta inte trashsten i trashglashuset.
Citera
2018-05-20, 02:06
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia

Än idag blir jag chockad när kvinnor kan/vill driva konversationer vidare. Dessa växer inte på träd så att säga.
Citera
2018-05-20, 02:14
Medlem
AdjooooglEs avatar
Funderar starkt på att skaffa Tinder för att agera som ett sliddjur.

Men då måste jag skaffa smartphone...... SATANS PERKELE!
Citera
2018-05-20, 02:50
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Än idag blir jag chockad när kvinnor kan/vill driva konversationer vidare. Dessa växer inte på träd så att säga.
Och jag blir chockad att en MGTOW-man inte ser att hen snackar skit. Hon vill framstå som bättre eller annorlunda än andra kvinnor på tinder därav hennes trashsnackande om andra kvinnor Same shit, different snowflakepackage typ.

Jag orkar såklart inte läsa hela tråden så jag vill fråga användarna härinne: har tinder någonsin lett till ett längre förhållande för någon härinne? Då snackar jag inte KK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in