Citat:
Ursprungligen postat av
robertlu
Troligtvis har du redan knaprat i dig allt men jag skulle inte lyssna på mig eller någon annan som är inkörd på dessa typer av blandningar när vi är påverkade eller gissar oss fram. Allt är individuellt. Jag har alltid kunnat vräka i mig alpra, men blir lätt påverkad av ikto och SUB, men andra opiater och flödder klarar jag i höga doser.
Baserad på din vikt (antar att du är tjej och inte en undernärd kille) och noll tolerans, skulle jag ge fan i allt i opiatväg då det är sååååå lätt att bli hooked och jag vet inte vad som skiljer 60kg från 80kg då det är individuellt...
Annars så är det bästa "en sak i taget" och börja dosera lågt. Tram går alltid att fylla på i efterhand då den är ganska långverkande och inte besitter samma egenskaper som t.ex. kodein som inte kan fyllas på efterhand på samma sätt då det omvandlas till morfin i din lever (vissa besitter dock egenskapen att inte kunna göra det).
Det är låga doser benzo, men dom påverkar alla olika (speciellt folk utan tolerans) och ge fan i alkohol. Den kan du börja boosta med när du nerkörd och blivit som en annan, blandmissbrukare med dåligt omdöme.
Haha. Jag är en man, förmodligen undernärd, som du nämner. Oavsett vad så hade jag tydligen tryckt i mig 60mg metadon, samt ett stort antal rivo, helt utan tolerans. Det för mig blev en massiv överdos och gav mig 40 graders feber, dubbelsidig lunginflammation med varbildning i höger lunga. Innan jag insåg att det var något annat än en influensa efter 14 dagar så låg jag helt utslagen på farsans soffa för jag ville inte dö ensam hemma haha. Sen blev symptomen värre och fick spendera fyra nätter på sjukan med antibiotika intravenöst. Min sänkanivå i blodet låg på över 280 och den ska ligga på under 5. Fullt jävla mayhem, men jag överlevde. ALDRIG mer metadon eller tung skit. Fy så dåligt jag mådde där ett tag.