2018-03-18, 15:15
Medlem
pillzdatchillzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yanki
Jag hade inte gjort det. Tar man fult får man också leva med den hemska ATn. Hellre det än att riskera andningsuppehåll. Har själv en i min närhet som nyligen gick bort i liknande scinario.
Varva ner med en varm dusch och lite käk och låt sömnen komma när den kommer! Max 50 mg tramadol.

Tack! lyssnade på dig och det gick ändå

mvh
Citera
2018-03-18, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillzdatchillz
Tack! lyssnade på dig och det gick ändå

mvh

Härligt att höra! bra där!
Citera
2018-03-19, 05:09
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSthlm213
Jag har NOLL tolerans. Tidigare idag tog jag 4mg rivo, vid 9 imorse, sen inget annat. Nu har jag 30mg metadon, och baserat på min vikt 60kg och toleransnivå, vad skulle du rekommendera för dos?

Troligtvis har du redan knaprat i dig allt men jag skulle inte lyssna på mig eller någon annan som är inkörd på dessa typer av blandningar när vi är påverkade eller gissar oss fram. Allt är individuellt. Jag har alltid kunnat vräka i mig alpra, men blir lätt påverkad av ikto och SUB, men andra opiater och flödder klarar jag i höga doser.

Baserad på din vikt (antar att du är tjej och inte en undernärd kille) och noll tolerans, skulle jag ge fan i allt i opiatväg då det är sååååå lätt att bli hooked och jag vet inte vad som skiljer 60kg från 80kg då det är individuellt...

Annars så är det bästa "en sak i taget" och börja dosera lågt. Tram går alltid att fylla på i efterhand då den är ganska långverkande och inte besitter samma egenskaper som t.ex. kodein som inte kan fyllas på efterhand på samma sätt då det omvandlas till morfin i din lever (vissa besitter dock egenskapen att inte kunna göra det).

Det är låga doser benzo, men dom påverkar alla olika (speciellt folk utan tolerans) och ge fan i alkohol. Den kan du börja boosta med när du nerkörd och blivit som en annan, blandmissbrukare med dåligt omdöme.
Citera
2018-03-19, 05:24
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Har dragit i mig 2 shottar hennessy 40% 45mg sobril 15mg zoplikon 15mg mirtazapin 25mg propavan + cannabis. Är det farligt?

Hur stora var shotglasen? Låter inte så värst farligt då det enda jag ser som lite "risky" är att folk frågar först efter dom tagit. Du märker när du börjar få en överdos eller så dör du bara. Men annars är 1177, rådgivningen ett bra bollplank om man känner sig orolig. Förstår dock inte varför du trycker i dig mirta och propavan? Du måste ha grava sömnproblem låter det som och det är bättre att gå till doktorn isf och be dom skriva ut något tyngre under en kortare period så du får sömn (om det nu är problemet). Äter inte mirtazapin nu längre, men brukade stoppa i mig 200mg och somna fint med hård puls (du vet att mirta också påverkar/ökar noradrenalinet för att få ner hungerkänslan?). Tydligen går det att trippa lite på dom i doser över 300mg och för mig kunde gardinerna och vägarna vandra iväg lite ibland.

Edit: Älskar att du du nämner vilken Cognac du dricker!
Senast redigerad av robertlu 2018-03-19 kl. 05:27.
Citera
2018-03-19, 15:26
Medlem
uh-huhs avatar
Gick på buprenorfin igår,kommer jag känna av opium idag?
Citera
2018-03-24, 01:13
Medlem
Dragit en lina subotex (ca 0.5-1mg men skulle gissa på mer åt 1mg än 0.5mg) samt tagit 1mg ksalol. Käkat alprazolam under ca 1-1.5mån nu så har en del tolerans. Min 3.e lina sub, tog det för första gången i tisdags, då 1mg, sen ca 1mg igen i onsdags och sen nu för ca 3-4timmar sen. Käkat opiater däremot i många år innan (tram, cittar, oxy, etc) men inte sub.

Vill verkligen sova, tänder av från tjack (snart 3dygn sen jag tog det sist efter att ha tagit det varje dag i ca 2års tid) så vad kan jag ta mer för att somna? Mer sub eller mer benzo?
Citera
2018-03-24, 19:52
Medlem
Dax85s avatar
Någon som provat 4-Methyl-NEP i kombination med MDMA? Är jävligt sugen på att köra en knapp men vet inte huruvida risk för serotonergt syndrom ligger till i kombination, har tagit två rövpannor idag, respektive på 100 mg, så har totalt fått i mig 200 mg 4-me-nep.

Har personligen inte upplevt den här som vidare serotonerg, har kombinerat MD med både tjack och ladd utan vidare komplikationer men hade uppskattat någon annans input.
Citera
2018-03-29, 22:02
Avslutad
Fick en spännande feågeatöllning låst och obesvarad i en annan tråd, citerar mig själv:

Tja - snortade 8mg sub igår øver dagen och samma idag.
Tycker det var en jävla udda drog tycker inte jag vart så bäng på 1-2 mg mest dålig i kroppen och trött.

Verkar som andra folk på forum snackar om typ 0.5 0.6 etc

Hur illa är det där med alkohol, vet att haöveribgatiden är lång och dosen kanske röknas som hög för en nybörjare, fått i mig 16mg över kanske 36h

Tänkte ett glas nede på hörnan en liten whiskey eller liten öl bara, detta för o pröva få ut lite effekt.
Risken att dö här på en liten öl måtste väl vara jävla liten?

//Slutciterat

Är det nån i den här tråden med eefarenhet?
Citera
2018-03-30, 05:25
Medlem
EU-DYSs avatar
Ok, om man blandar tjack, tram, xanor, alkohol och såklart rökat då, fast röka har väl aldrig varit farligt att blanda med nått vad jag vet..
Hur som helst, är det lugnt att blanda det om man tar hyfsat små mängder? Typ 200-400mg tram, 0,3-ish tjack, en stav och ett-par-trefyra bärs? Eller är man på hal is då?
Och om ni tycker det är lugnt, hur långt kan man pusha det? (Är en rätt stor person, 120kg+ 2m+)
Citera
2018-03-31, 07:55
Medlem
Stor mängd 2cb och liten mängd amfetamin. Någon som vet något om denna kombon?
Senast redigerad av schwiftykitty 2018-03-31 kl. 08:52.
Citera
2018-03-31, 13:09
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yanki
Jag hade inte gjort det. Tar man fult får man också leva med den hemska ATn. Hellre det än att riskera andningsuppehåll. Har själv en i min närhet som nyligen gick bort i liknande scinario.
Varva ner med en varm dusch och lite käk och låt sömnen komma när den kommer! Max 50 mg tramadol.

EP-anfall är väl snarare det man hade fått räkna med på en sån blandning. Men ja 12 öl + en behaglig opiat dos hade de flesta dött av garanterat. Vilket såklart är värre.

Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Fick en spännande feågeatöllning låst och obesvarad i en annan tråd, citerar mig själv:

Tja - snortade 8mg sub igår øver dagen och samma idag.
Tycker det var en jävla udda drog tycker inte jag vart så bäng på 1-2 mg mest dålig i kroppen och trött.

Verkar som andra folk på forum snackar om typ 0.5 0.6 etc

Hur illa är det där med alkohol, vet att haöveribgatiden är lång och dosen kanske röknas som hög för en nybörjare, fått i mig 16mg över kanske 36h

Tänkte ett glas nede på hörnan en liten whiskey eller liten öl bara, detta för o pröva få ut lite effekt.
Risken att dö här på en liten öl måtste väl vara jävla liten?

//Slutciterat

Är det nån i den här tråden med eefarenhet?

Du är ju helt verkligen, noddar du så mycket att du inte kan skriva ordentligt så är det en jävligt dålig idé att dricka alkohol. Ruset blir inte roligare och du riskerar bara att dö så.
Senast redigerad av Bluepant 2018-03-31 kl. 13:19.
Citera
2018-04-01, 17:36
Bannlyst
Går på 100 mg sertralin per dag blandat med tram många gånger utan problem så det är inte det som oroar mig utan att jag åt 15 mg mirtazapin igår vid 23 (första gången) tänkte inte på det så tog nyss 200 mg tramadol, farligt eller kan jag andas ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in