Citat:
Ursprungligen postat av
MrSthlm213
Jag har NOLL tolerans. Tidigare idag tog jag 4mg rivo, vid 9 imorse, sen inget annat. Nu har jag 30mg metadon, och baserat på min vikt 60kg och toleransnivå, vad skulle du rekommendera för dos?
Troligtvis har du redan knaprat i dig allt men jag skulle inte lyssna på mig eller någon annan som är inkörd på dessa typer av blandningar när vi är påverkade eller gissar oss fram. Allt är individuellt. Jag har alltid kunnat vräka i mig alpra, men blir lätt påverkad av ikto och SUB, men andra opiater och flödder klarar jag i höga doser.
Baserad på din vikt (antar att du är tjej och inte en undernärd kille) och noll tolerans, skulle jag ge fan i allt i opiatväg då det är sååååå lätt att bli hooked och jag vet inte vad som skiljer 60kg från 80kg då det är individuellt...
Annars så är det bästa "en sak i taget" och börja dosera lågt. Tram går alltid att fylla på i efterhand då den är ganska långverkande och inte besitter samma egenskaper som t.ex. kodein som inte kan fyllas på efterhand på samma sätt då det omvandlas till morfin i din lever (vissa besitter dock egenskapen att inte kunna göra det).
Det är låga doser benzo, men dom påverkar alla olika (speciellt folk utan tolerans) och ge fan i alkohol. Den kan du börja boosta med när du nerkörd och blivit som en annan, blandmissbrukare med dåligt omdöme.